Kızlar hastahanede, erkekler gemide, Araslar ve Barutçular da gezmededirler.
Nefes yine odasında boş boş otururken odanın kapısı tıklatılır ve içeri Ece girer.
Nefes: Hoş geldin canım. Nasılsın?
Ece: İyiyim. Bi kaç kere geldim ama yoktun. Hastaymışsın. Geçmiş olsun.
Nefes: Sağol canım gel otur. Bisey içer misin?
Ece: Hayır.
Nefes: Peki bir şeyler anlatmak ister misin?
Ece: Nasıl başlicam nasıl anlatıcam bilmiyorum. Aslında buraya gelmeden kafamda kuruyorum ama yanına gelince anlatamıyorum.
Nefes Ece'nin yanına gider elini tutar,
Nefes: Benden çekinmene gerek yok. Benden sır çıkmaz sadece sana yardımcı olmak istiyorum.
Ece: Babam... babam beni hiç tanımadığım bir adamla evlendirmek istiyor. Annemle konuşurlarken duydum. Şimdilik bana belli etmiyorlar. Ben, ben daha çok küçüğüm evlenemem. Bana yardım et nolur. Gidecek kimsem yok.
Ece bunları söylerken hüngür hüngür ağlıyordu. Nefes'in de aklına geçmişi gelince kendini tutamadı.
Nefes: Babanla konuşabilirim istersen.
Ece: Olmaz! Daha çok sinirlenir.
Nefes: Tamam sen sil bakiyim göz yaşlarını ben bi çağresini bulacam. Tamam mı? Evlenmene izin veremem.
Ece: Çok teşekkür ederim. Ama benim şimdi gitmem lazım yokluğumu fark etmesinler.
Nefes: Bak bu benim telefon numaram acil bişey olursa hemen ara tamam mı hemen gelirim yanına.Ece başını sallar ve odadan çıkar. Eve gittiğinde babasını bir adamla konuşurken görür ve hemen odasına çıkar. (Ece'nin babası Ahmet)
Vedat: Konuşmalarını dinledim Nefes kıza numarasını verdi sen şimdi git sıkıştır kızı Vedat Beyle gideceksin de korksun ve Nefes'i arasın. Bak sakın bişey belli etme. Nefes tıpış tıpış ayaklarıma gelecek.
Ahmet: Tamam Vedat Bey siz hiç merak etmeyin.Ahmet Ece'nin odasının önüne gelir.
Ahmet: Ece hadi çık dışarı gidiyorsun.
Ece: Nereye?
Ahmet: Kocanın evine!
Ece: Ne kocası ya ne kocası evlenmicem ben! Hem daha çok küçüğüm baba nolur gönderme beni. Yalvarırım verme beni baba!
Ahmet: Çok konuşma 5 dk içinde salonda olmazsan zorla çıkarırım seni o odadan. Çabuk ol!Ece'nin tek bi çaresi vardı o da Nefes'i aramak. Ondan başka yardım isteyeceği kimsesi yoktu da zaten. Hemen numarasını tuşladı ve Nefes'i aradı,
Nefes: Alo buyrun
Ece: Nefes abla benim Ece. O burda.
Nefes: Kim orda Ece?
Ece: Babamın beni evlendirmek istediği adam nolur yardım et.
Nefes: T-tamam hemen geliyorum adresi konum at.Ece Nefes'e adresi konum atar.
Nefes: Berrak Yiğit sana emanet benim bir yere gitmem gerek.
Berrak: Ne oldu Nefes bi sorun mu var?
Nefes: Var, var da ben halledicem sen kimseye bişey belli etme bide arabanın anahtarını ver yeter.
Berrak: Masanın üstünde.Nefes hemen Ece'nin attığı konuma gider. Olacaklardan habersiz. Kısa bir yolculuktan sonra evi bulur. Derin bir nefes alıp kapıyı çalar. Kapıyı Vedat açar.
Vedat: Hoş geldin karıcığım.
Nefes: Sen senin ne işin var burada?
Vedat: En çok da bu yufka yüreğini seviyorum biliyor musun? Hemen koştun geldin kızı kurtarmaya. Peki sana güzel bi soru seni kim kurtarıcak Nefes?
Nefes tam kaçacakken Vedat saçından tutar ve
Vedat: Daha yeni gelmiştin canım nereye? Hadi arabamıza binelim.
Nefes: Vedat bırak beni nolursun.
Vedat: Asla asla! Şimdi sabaha kadar beklicez sabah Kaleliler oğlumuzu okula bıraktıklarında biz onu okuldan alıcaz ve evimize dönücez karıcım. Kimse yokluğumuzu fark etmicek bile.
Nefes: Allah senin belanı versin!Bu sırada Ece her şeyi anlayınca kendisine yardım etmek isteyen kadını nasıl bir karanlığa çektiğini fark eder ve ona ne pahasına olursa olsun yardım etmek için evden kaçar. Hemen Nefes'in çalıştığı hastaneye gider ve zor da olsa adres bilgilerine ulaşır. Bir taksiye binip evin önüne gelir. İnşallah onunla birileri yaşıyordur diyerek kapıya hızlı hızlı vurmaya başlar gelenin Nefes olduğunu zanneden Berrak hemen kapıyı açar ama karşısında kendine çaresizce bakan bi kız görür.
Berrak: Ne oldu sana böyle. Kimsin?
Ece: Ece ben siz Nefes ablayı tanıyor musunuz?
Berrak: Evet tanıyorum başına bir şey mi geldi yoksa. Ya off bu saatte dışarı tek göndermemeliydim! Ne oldu anlatsana!
Ece apar topar her şeyi anlatır.
Berrak: T-tamam sen bana ev adresini ver ve evine git ben halledicem. Berrak Ece'nin ev adresini alır ve hemen Tahir'i arar olayları hızlıca anlatır. Tahir önce delirir, sonra
Tahir: Tamam sakın evden dışarı çıkmayın Yiğit'e göz kulak olun mutlaka onu almaya gelecektir.
Deyip telefonu kapatır.
Polat: Hayırdır noldu?
Tahir: Vedat Nefes'i kaçırmış!
Fatih: Nasıl ya olamaz!
Tahir: Fatih Murat kızların evine gidin kızlara özellikle de Yiğit'e göz kulak olun. Polat kalk abi biz de şu kızın evine gidelim belki şerefsiz babası bişeyler biliyordur.
Deniz: Bir dakika bir dakika. Bana bir laptop ve Vedat'la Nefes'in telefon numarasını verin yer tespiti yapmaya çalışıcam.
Tahir: Nasıl? Yapabilir misin?
Deniz: Boşuna okumadık o kadar yıl.
Yalın: Aynen bi işe yarasın!
Toprak: Bende bi kaç adam toplayım ne olur ne olmaz.
Çınar: Tahir ben de sizinle geleyim.
Mustafa: Dur ben de Eyşan hanımı sıkıştırayım. Sabaha kadar bulucaz Nefes'i
Tahir: İnşallah abi!Biraz aksiyon olsun dedim. Umarım yansıtabilmişimdir. Vote vermeyi ve yorum yapmayı eksik etmeyin lütfen💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Parçam // NefTah #Wattys2019
FanfictionBu esaretten kurtulup oğlu ve kendi için yeni bir hayat kurma mücadelesi veren Nefes'in hikayesi. Hep hayal kurarım ama ilk defa yazıya dökeceğim hatalarım olursa affola inşallah beğenirsiniz!