55.Bölüm//Baban sandığın kadar iyi biri değil!

2.1K 102 16
                                    

Vedat: Sizinle bir orataklık imzalayacağız bunun karşılığında Kumlarınızı tüm müşterilerinize %50 iskontodan satmanızı istiyorum.
Cemil: Imkansız çok büyük zarar ederiz.
Vedat: Ama bide şöyle düşünün diğer şirketlere göre daha ucuz sattığınız için müşteriler sizden kum alacaklar.
Cemil: Ve Kaleliler batacak.
Eyşan: Aynen öyle.
🌟⭐🌟⭐🌟
Cemil: Valla ne yalan söyliyim 2 gün önce gelmiş olsaydınız bu teklifi kabul ederdim ama şimdi olmaz.
Eyşan: Neden?
Cemil: Benim küçük kızla Kalelilerin küçük oğlu Murat'ı nişanladık artık Kalelilerle akraba sayılırız. onlara yalnış yapamam.
Vedat çok sinirlenmiştir ama belli etmemeye çalışıyordur.
Vedat: Peki siz yine de bir düşünün ben size kartımı bırakayım fikrinizi değiştirirseniz ararsınız.
Cemil: Sizin Kalelilerle derdiniz ne? Yalnış hatırlamıyosam ortaklık imzalicaktınız sonra iptal oldu sorun ne?
Vedat: Onu da dünürünüze sorun Cemil Bey.
Eyşan: Iyi günlerr.
Onlar tam çıkarken Mustafa da içeri giriyodur Vedat ters bi bakış atar Eyşan da gülümseyerek arabalarına binerler.
Mustafa: Hayırdır Cemil abi Vedat Sayarla ne iş?
Cemil: Ben onu anlatırım da sen önce söyle bakalım aranızdaki husemet ne?
Mustafa: Uzun hikaye.
Cemil: Akraba olucaz biz artık bilmem gerek bence.
Mustafa: Bizim gelin Nefes'in oğlu var biliysın.
Cemil: He.
Mustafa: Babası, Vedat Sayar.
Cemil: Ne? Bizde kocası öldü sanaydık kari boşamış herifi oda hıncını sizden çıkarıyo. Desene aldınız başınıza belayi!
Mustafa: Yok. Evlenmede yok boşanmada.
Cemil: Nasil yok?
Mustafa: Babası şerefsiz satmış kızını küçük yaşta Vedat'a. Dayaklar işkenceler dayanamamış kaçmış kurtulmuş.
Cemil: Hapse tıktıramıyo musunuz şerefsizi?
Mustafa: Yok deli raporu var adamın.
Cemil: Neresi deli bunin gayet sağlıklı!
Mustafa: Doktorları da kandırmış şerefsiz! Şimdi de bakayım senden ne istedi?
Cemil: %50 iskontoyla kumları satacamışım ucuz olunca tüm müşteriler bana gelecek sende müşterisiz kalınca batacakmışsın. Karşılığında ortaklık teklif etti.
Mustafa: Sen ne dedin?
Cemil: Ne diyeceğim Kaleliler dünürümüz olur onlara yalnış yapamam dedim.
Mustafa: Sağolasın Cemil abi. Benim şimdi gitmem lazım gelirlerse haber et olur mi?
Cemil: Ederum ederum.

Fatih boyama, masal kitapları ve çikolataları alıp hastaneye gitmiştir. Çikolataları Berrağın odasına bırakıp oyun odasına gider.
Fatih: Ee uyumuş bunlar.
Berrak: Uyku saatleri geldi.
Fatih: O zaman ben hediyelerini baş uçlarına bırakıyım senin odana gidelim konuşacaklarımız var.
Berrak: Tamam.
Fatih tek tek hepsinin başucuna kitapları koyar odadan çıkarlar.
Berrak: Ne konuşacaz?
Fatih: Odaya gidelim de.
Berrak: Peki.
Fatih: Gel otur şöyle.
Berrakla Fatih karşılıklı otururlar.
Fatih: Birbirimizden birşey saklamicaz diye söz verdiğimiz için anlatıcam ama sende sonuna kadar sözümü kesmeden dinliceksin. Anlaştık mı?
Berrak: Tamamm.
Fatih: Bugün abimlerle Vedat'ın evine gittik. Seni tehdit ettikleri için hesap sormaya zaten klinik olayı da Vedat'ın başının altından çıkmış.
Berrak: Yok artık!
Fatih: Baban ordaydı Berrak.
Berrak: Ne? Nasıl ya buraya kadar gelmiş beni görmeden o şerefsizin yanına mı gitmiş? Yok ya onlar alıkoymuştur yoksa gelirdi babam yanıma değil mi?
Fatih: Malesef değil Berrak. Baban orda Murat'a silah çekecek kadar sağlamdı. O Vedat'ın en büyük adamı Berrak. (Berrağın gözünden 1-2 damla yaş akar. Fatih Berrağın gözyaşlarını siler ve ellerini tutar.) Üzgünüm Berrak ama baban sandığın kadar iyi bir insan değil.
Berrak: B-ben onunla görüşmek istiyorum.
Fatih: Biz tam çıkarken arkamızdan geldi Vedat'ın duymayacağı şekilde Berrak sana emanet onu sakın buraya gönderme dedi. Onunla görüşemezsin bu da Vedat'ın planlarından biri olabilir oraya gitmene izin veremem.
Berrak: Ama-
Fatih: Babanla dışarıda konuşmanın bir yolunu bulucaz ama yanınızda ben de olucam tamam mı.
Berrak: (burnunu çeker) yapabilir miyiz?
Fatih: Yaparız.
Berrak Fatih'e kocaman sarılır.

Murat acil servise gelir.
Murat: Kolay gelsin sözlüm.
Nazar: Oo manitamdan sözlüme terfi etmişiz.
Murat: Nazar Kaleli pozisyonunda boşluk varmış sizi oraya terfi ettirelim diyorum ne dersiniz?
Nazar: Hmm düşünmem lazım.
Murat: Bak sen...
Nazar: Sen niye geldin?
Murat: Nazar bıkmadın mı şu sorudan benim buraya gelmem için sebep var mı sence?
Nazar: Yok.
Murat: Güzel hadi işin bittiyse çıkalım.
Nazar: Bitti de nereye?
Murat: Açum valla yemek yeruz.
Nazar: Iyi tamam hazırlanıyım çıkaruz.

Nazar ve Murat yemek yemeye, Berrak ve Fatih deniz kenarında hava almaya gitmişlerdir. Nehir evde klinik olayını düşünüyordur. Nefes de Kliniğin durumunu kafasından atmak için kendini temizliğe vermiştir beyler de kumluktadır. Herkes bir şeylerle uğraşırken ortak gruplarına mesaj gelir 👇👇

 Herkes bir şeylerle uğraşırken ortak gruplarına mesaj gelir 👇👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onca stresin içerisinde yine Yeşim sayesinde gülümsemeyi basarmışlardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onca stresin içerisinde yine Yeşim sayesinde gülümsemeyi basarmışlardır. Tahir hariç😂😂. Bu akşam yemekte Trip yiyeceksin Tahir Kaleli hazır mısın?

Vee bölüm sonu ❤

Değişik bi bölüm oldu.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum💕💕

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin