67.Bölüm//Geçecek

1.8K 101 15
                                    

1 hafta sonra;

Araslar ve Barutçular istanbula dönmüşlerdir.

Barutçu konağın tadilatı bitmiş Polat oraya yerleşmiştir. Malum Kaleli konak artık çok dolu.

Nefes ve Tahir iyi gibi gözükseler de doğmamış bebeklerinin acısı hala içlerindedir.

Deniz zor da olsa Nehir Polat ilişkisine izin vermiştir ama hala birbirlerini üzeceklerinden emindir.

Sabah:
Herkes Kaleli konakta kahvaltı masasındadır.
Mustafa: Mahkeme saat kaçta?
Esma: 2'de.
Asiye: Tam olarak şahitler kim?
Esma: Nazar var en önemli şahit o. Nehir dinlenilecek doktoru olarak.  Polat ve Murat var Nefes'i onlar buldu çünkü. Eyşan'ı da onlar konuşturdu. Şimdilik böyle. Tahir'in silahla yaralanma davası da tekrar açılacak bu mahkemede  Hastane kayıtları tekrardan incelenicek. Kısacası davayı kazanıcaz gibi duruyo. 
Asiye: Ay hadi inşallah.
Berrak: Benim hastaneye gitmem lazım çocukları kontrol ediyim mahkemeye yetişirim.
Nazar: Dur dur ben de geliyim bugün için izin alıyım.
Mustafa: Murat bıraksın sizi o zaman.
Murat: Niye ben bırakiyrım ya? Fatih bıraksın!
Nazar: Yürü Murat yürü.
Nehir: Nefes bizde bi kliniğe baksak mı mahkeme öncesi iyice boşladık orayı hem sana da değişiklik olur.
Nefes: Iyi olur.
Tahir tam itiraz edicekken,
Polat: Bende geliyim sizinle yalnız kalmayın.
Balım: Bizi okula kim bırakacak?
Tahir: Hayde hazırsanız sizi de ben götürüyüm bari.
Fatih'le Mustafa da kumluğa gidince evde sadece Asiye Saniye ve Esma kalmıştır.
Esma: Emice kızı bende gideyim de dava dosyasını son bir kez inceleyim.
Asiye: Güzel güzel incele bi sorun çıkmasın emice kızı.

Murat kızları hastaneye getirmiştir,
Nazar: Bekle az izin alıp geliyim hemen.
Murat: Tamam burdayım ben.
Nazar izin alıp gelir hemen.
Murat: Konağa mı bırakıyım seni?
Nazar: Yok ya biraz hava alsak fena olmaz.
Murat: Sahile gidelim o zaman hem adliyeye de yakın.
Nazar: Gidelim.

Klinik;
Nehir: Şu dosyaya bir de sen baksana eksik bir şey olmasın.
Nefes: Ver bakıyım.
Nefes dosyayı inceledikten sonra,
Nefes: Gayet iyi hazırlamışsın bir sorun çıkmaz gibi.
Nehir: Çıkmayacak bu sefer yolun sonundayız.
Nefes: Inşallah🙏

Sahil;
Nazar: Bu sefer o şerefsizden kesin kurtulacaz değil mi?
Murat: Kurtulacaz her şey bitecek kötü günler geride kalacak.
Nazar: Ama ben unutamıyorum. Gözümün önünde Nefes'e yaptıklarını unutamıyorum. Hiçbir şey yapamadan izleyişimi unutamıyorum. O kızın bebeği için yalvarışlarını, dualarını, çırpınışlarını unutamıyorum. O şerefsiz karşısındaki çaresizliğimizi unutamıyorum.
Bunları söylerken Nazar'ın gözünden yaşlar süzülüyordu. Murat Nazar'a sarıldı usulca saçlarını okşadı.
Murat: Geçecek sana söz veriyorum bu günler geçecek. Sen de yengemde unutacaksınız.
Nazar masumca sordu: Geçer mi?
Murat: Geçecek.

O sırada gruba bir mesaj geldi,
Grup; Bizimkiler✌
Kimden; Asiye
Mesaj: Esma aradi mahkeme 1 saat erkene alınmış herkes adliyeye gitsin! Fatih gel bizi al!

Murat: Hadi gidip şu şerefsizi layık olduğu yere tıkalım.
Nazar: Gidelim.

Yarım saat içinde herkes adliyenin önüne gelmiştir.
Berrak: Hadi içeri girelim.
Nefes'le Tahir el ele önden, diğerleri de arkadan adliyeye girmişlerdir. Isimlerinin söylenmesi beklenirken elleri kelepçeli Vedat'ı getirmişlerdir. Vedat hem amacına ulaşmanın rahatlığıyla hem de nasılsa deli raporu sayesinde yine kurtulurum düşüncesiyle pis pis sırıtıyordur. Sonunda isimleri söylendi ve mahkeme salonuna geçiş yapıldı. Öncelikle avukatlar dinlenildi.

Esma: Sanık daha önce müvekkilimin eşi Tahir Kaleli'yi silahla yaralamadan dolayı huzurunuza çıkmış fakat akli dengesinin yerinde olmadığı öne sürülerek tutuksuz yargılanmıştır. Şimdi de Müvekkilimi ve Nazar Kaleli'yi zorla alıkoymuş ve müvekkilime şiddet uygulayarak bebeğini düşürmesine sebep olmuştur. Dava dosyasında Uzman Psikolog Nehir Aras'ın Vedat Sayar'ın akli dengesiyle ilgili sağlıklı raporu bulunmaktadır.
Bu cümleyi duyar duymaz Vedat'ın da avukatının da yüzü düşmüştür. Hakim raporu incelerken Vedatın avukatı,
👩: Itiraz ediyoruz. Nehir Aras Kalelilerin aile dostudur ve o yüzden raporu bu şekilde hazırlamıştır.
Nehir ayağa kalkarak,
Nehir: Ben sizin gibi mesleğimi kötüye kullanmam avukat hanım!
Hakim: Sessizlik! Şahitleri dinleyelim. Nazar Kaleli bize o günü anlatabilir misiniz?
Nazar: Kızlarla hep beraber alışverişteydik Nefes yorulduğunu dinlenmek istediğini söyledi bende onu yalnız bırakmadım beraber yolun karşısındaki kafeye gidecektik yolumuzu Vedat'ın adamları kesti Nefes'in beline silah dayadılar. Etrafta yardım isteyecek kimse yoktu Nefes'i götürmelerine de izin veremezdim sıkıca tuttum elini onlar da zorluk çıkaracağımı anlayınca beni de Nefes'le beraber götürdüler. Vedat beni görünce kızdı adamlarına ellerini ayaklarını ağzını bağlayın bana zorluk çıkarmasın dedi. Sonra gözümün önünde hiç acımadan defalarca vurdu Nefes'e yalvarmasına rağmen bırakmadı o çocuk doğmayacak diyerek karnına tekme atmaya başladı. (Burnunu çekip) sonrada Murat'lar geldi kurtardılar bizi.

Nazar bunları anlatırken Nefes sessizce ağlıyor Tahir Nefes'in o hallerini düşündükçe Vedat'a saldırmamak için kendini zor tutuyordur.

Hakim: Murat Kaleli kızları polislerden önce nasıl buldunuz?
Murat: Polisler bir yandan ararken biz de boş duramadık. Vedat'ın kuzeni Eyşan Sayar tüm pis işlerini bilir ona yardım eder. Onun da tek zayıf noktası karanlık. Onun yanına gidip ışıkları kapattığımızda fazla dayanamadı ve kızların yerini söyledi.
👩: Bakın kendi ağızlarıyla söylediler resmen Eyşan hanımın evini basıp onu en çok korktuğu şeye mahkum etmişler. Bu suçtur hakim bey.
Esma: Eyşan hanımın Vedat Sayar'a yardımda bulunması normal öyle mi avukat hanım?
Hakim: Sessizlik!

Hakim: Gereği düşünüldü!

Bölüm Sonu❤

Devam etceğimi sandınız demi yok öyle dünya!😂😂😈😈

Umarım bölümü beğenmişsinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum 💕💕

Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin