10. Bölüm//Tanışma

3.7K 138 36
                                    

Istanbul Barutçu Apartmanı / Sabah

Asiye: Kız Leyloş hiç değişmemişsin hadi kalk kahvaltı hazırlayalım.
Leyla: Boşver ayol. Pembe Sultan hazırlar. Bak sen de alış tembelliğe Saniye Hanım hazırlasın.
Asiye: Hıı bir dakika aşağı inmeye geç kalıyım hoop anam kapıda. Kalk hayde kalk.
Leyla: Iyi madem kalkıyım bari. Ayy hemen Defne'yi aramam lazım. Siz gitmeden gelsin.
Asiye: Ha bak oni doğru dedun özlemişim cadıyı. Ben de bizimkileri arıyım ne yapıyorlarmış.

Asiye Fatih'i arar,
Fatih: Buyur yenge
Asiye: Yengem napıyosunuz? Nerdesiniz? Kimlesiniz? Anam kalktı mi? Tahir nerde? Kızlar nasıl? Vedat gaybanası geldi mi?
Fatih: ooo yengem bi yavaş da. Bak şimdi tek tek cevaplicam sende baska bişey sormican tamam mı?
Asiye: Tamam
Fatih: Murat ve anam konakta. Tahir abimle ben Berrak'lardayız. Kızlar uyuyor. Vedat da ortalarda hiç görünmedi. Oldi mi?
Asiye: Ha tamam oldi. Biz abinle bugün gelecez. Akşama herkes evde olsun fire vermek yok yakarum. Kızlar da dahil!
Fatih: Emrin olur Asiye Reis!

Asiye ve Leyla kahvaltı hazırlarlar,
Pembe: Uyh Toprağum ben doğru mu göreyrum. Bizim pulli erken kalkmış bide kahvaltı mı hazırlamış?
Toprak: Valla bence Asiye hazırladı Leyla hazırlamış gibi görünüyor.
Leyla: Allah allah ben hazırlayamaz mıyım Toprak?
Toprak: Iıı neyse hadi buyrun oturun kalvaltımızı yapalım.
Mustafa: Toprak biz bugün gidelim. Çocuklar yalnız kaldı.
Toprak: Çocuklar dediğin koca adamlar Mustafa.
Mustafa: Öyle de işte aklım onlarda kaldı.
Toprak: E iyi tamam bak ne diyecem. Bugün cuma bizim aileyi de toplayalım hep beraber gidelim. Hem de güzel bir haftasonu geçirmiş oluruz.
Mustafa: Harika olur. Bizimkiler de özlemiştir sizi.
Toprak: Leyla ara Aras'ları hazırlansınlar.
Leyla: Hemen.
Asiye: Bende Nefes'leri arayım da hazırlık yapsınlar.

Berrak Nefes Ev:
Nefes: Asiye abla arıyor.
Tahir: E aç.

Nefes: Efendim Asiye abla.
Asiye: Nefess biz burdan Barutçu'larla geliyoruz. Berrağı Nazarı al hazırlık yapın. Hadi size güveniyrım eltularım.
Nefes: Asiye abla!
Asiye: Hadi hadi kapat.

Berrak: Noldu?
Nefes: Akşama Barutçu'larla beraber geliyorlarmış Berrak ve Nazar'ı al hazırlık yapın dedi.
Berrak: E iyi tamam yaparız da sen neye sinirlendin?
Nefes: Hadi size güveniyrım ELTULERUM!
Tahir ve Fatih gülmeye başlar.
Nefes: Bakıyorum da çok hoşunuza gitti elti muhabbeti.
Tahir Nefes'e yaklaşarak,
Tahir: He gitti valla
Nefes sinirle,
Nefes: Hadi kalk Berrak daha çok işimiz var. Siz de bi zahmet Yiğit'i okula bırakın Tahir Bey!
Tahir: Emrinuz olur Nefes Hanum. Hadi gel koçum kurtarayım senu bu riv rivcilerden. Fatih sende kızları konağa bırak.
Fatih: Tamam abi.

Tahir Yiğit'i okula, Fatih de Nazar'ı aldıktan sonra kızları konağa bırakır.
Istanbul'da da herkes hazırlanıp yola çıkarlar. Kızlar tüm gün evi temizleyip yemek hazırlamakla uğraşırlar. Hava kararmaya başlamıştır.

Nefes: Hiih Yiğit! Murat git de Yiğit'i okuldan al.
Murat: Emrun olur yenge.
Nefes: Sabır.
Tahir: Herkes kabul etti bi sen kabul edemedin.
Nefes: Ya neyi kabul edecekmişim, niye kabul edecekmişim. Allah Allah ya.

Tahir gülümser. Bu sırada araba sesleri gelir. Herkes gelmiştir.
Büyükler ve kızlar içeri geçerler.

Erkekler:

Erkekler:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Can Parçam // NefTah #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin