Klinikte işler tamamen bittikten sonra Kaleli Konağa geçmişlerdir. Berrak ve Nazar da iş çıkışı direk Konağa geçmişlerdir. Herkes yemek masasındadır.
Asiye: Eee eltucum naptınız klinuk mudur klinık midir her neyse orayı?
Nefes: Klinik ablam klinik.
Asiye: Aman neyse ne! Nasıl oldu?
Nefes: Çok güzel oldu valla. Mutlaka görmelisin.
Asiye: Gelecim tabi en kısa zamanda.
Nefes: Tabi girişte sizi bordo mavi duvar karşılıyo o ayrı.
Fatih: Yemgem be! Bordo mavi candır keşke her duvarı öyle boyasaydınız.
Tahir: Dedim. Dedim de neymiş koltuklarla uyumlu değilmiş.
Nehir: Ya nedir sizin şu bordo mavi takıntınız anlamıyorum ki.
Polat: Şöyle düşün mavi gafa, senin şimdi saçların yarısı mavi ya ben de gıcık olayrum. Sen şimdi saçlarının diğer yarısını bordo yap seni bile severim.
Nehir: Desene o zaman saçımın diğer yarısı hiç bi zaman bordo olmicak!
Fatih: Ooo büyük gol ikizum.
Murat: Hem de ne gol tam 90'dan!
Asiye: Benn diyrım ki yarın hep beraber pikniğe gidelum. Değişiklik olur.
Fatih: Hay aklınla bin yaşa yengelerin en güzeli!
Mustafa: Sanki başka yengesi var da en güzeli diyo.
Fatih: Varr yok mi? Şimdi aralarında en güzeli Berrak da o yengem olmiyi😉. Ama ikizum sen yengelerin en güzeli diye Berrağa diyebilirsin😊.
Murat: Hanımcılığın bu kadarı yangaz. Pes!
Fatih: Hanımcılık değil ikizum. Iltifat bidun mi?
Murat: Bilmedum! Bilmek de istemiyrım.
Balım: Piknik diyoduk! Baba gidicez mi?
Mustafa: Gideriz prensesim.
Asiye: Yemekler benden kızlar. Ama sizde bir iki bişey yaparsanız hayır demem.
Nefes: Hallederiz ablam.
Tahir: Sen halletmesen.
Nefes: Ya Tahir uyuzluk etmesene.
Tahir: Sen yorulma diye dedim gülüm.
Nefes: Hıı kesin ondan demişsindir.Yemeklerini yedikten sonra Murat kızları evine bırakmıştır.
Murat: Görüşürüz Manitam ve yengelerim.
Kızlar: Görüşürüzz.Ertesi gün Nefes ve Berrak erkenden kalkmış piknik için kurabiye yapmışlardır. Her şey hazır olunca kızları kaldırmışlar ve hazırlanmaya başlamışlardır. Nehir simsiyah giyinmiş Nazar da her zamanki gibi hiç özenmeden eline geçeni giymiştir.
Berrak: Ayy bıktım sizin tarzınızdan yaa. Cenazeye mi gidiyoruz Nehir? Gelin benimle ben seçicem size kıyafet.
Nehir: Hayatta olmaz. Gelmem valla.
Berrak: Nefess Yardımm!
Nefes: Geldimmm.
Berrak: Kızz ne güzel olmuşun sen öyle.
Nefes: Sendeee!
Berrak: Hadi şunlara da el atalım.
Nefes: Mantıklı gelin benle.
Nazar: Ya biz iyiyiz böyle.
Berrak: Gelin dedim!
Kızları zorla yukarı çıkarmışlar ve sonunda orta yolu bulmayı başarmışlar.(Nefes *Spor ayakkabı var gibi düşünün.* )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Parçam // NefTah #Wattys2019
FanficBu esaretten kurtulup oğlu ve kendi için yeni bir hayat kurma mücadelesi veren Nefes'in hikayesi. Hep hayal kurarım ama ilk defa yazıya dökeceğim hatalarım olursa affola inşallah beğenirsiniz!