Jungkook POV:
Elképedve ültem le a legközelebbi parkban lévő padra, és azon gondolkodtam, mit vétettem, amiért egy ilyen ember költözött a régi lakásomba. Amint felfogtam, mire is készülnek az idegen nővel, még a szélnél is sebesebben száguldottam el onnan, hogy ne halljak, ne lássak semmit, undorítónak találtam ezt az egészet.
Az a mocsok képes volt megcsalni Yoora-t, egy idegen nővel a közös ágyukban. Ilyenkor örültem annak, hogy már nem vagyok ember, és nem csinálok ilyen dolgokat, sőt, velem sem fordul elő. Csak azt sajnáltam, hogy ameddig ő valakivel hempereg, addig Yoora ki tudja hol van, hogy az ő igényeit kielégítse. Szegény lány mennyi mindent tett, és ezért érdemli.
Mivel a feladatom az, hogy a lakásban lakókat védjem, úgy döntöttem, eljött az ideje annak, hogy én közbe lépjek.
Hiba volt....
Felállva a padról, visszaindultam a ház fele, mikor megtorpantam. Szemeimet lecsukva láttam magam előtt, Yoora már nincsen messze, nemsokára hazaér, és akkor majd szembesül a kegyetlen valósággal. Nem akartam, hogy összetörjön, még nem állt készen arra, hogy megtudja az igazat.
Sietve mentem a lakás ajtaja elé, és örömmel láttam, hogy Donghyun arra nem vette a fáradtságot, hogy miután a nőjét hazahozta, bezárja az ajtaját. Így hát lenyomva a kilincset, benyitottam, és jó hangosan becsaptam magam mögött az ajtót, ezzel a tudtára adva, hogy valaki megérkezett.
-Francba! - kiáltott fel. - Pedig már majdnem ott voltunk! Gyorsan, kapd össze magad!
-De nem azt mondtad hogy messzire küldted? - hallatszott a nő hangja, belőle tisztán kivehető volt az idegesség.
-Dehogynem! A város másik végébe, honnan tudtam volna, hogy félúton meggondolja magát?
-Ez a te hibád! Teljesen gondolkodnod kellett volna, hogy lehetsz ennyire hülye? Miért ide hozol, csinálhattuk volna egy hotelben, vagy az irodádban, még egy nyílvános wc is biztonságosabb lett volna!
-Jó, ez egy hiba volt! Fogd be a szádat, és öltözz gyorsabban. Még nem kaptam meg a pénzét, ha most elválunk mindennek vége!
-Velem te így ne beszéljél, ne akard, hogy kitálaljak neki! Én úgysem jönnék ki belőle rosszul, kereshetek magamnak más partit az ágyba, de te az utcára kerülsz! Csak egy szavamba kerül!
-Igazad van, ne haragudj na, ne haragudj. Gyorsan, menj be a fürdőbe, és ha lefoglaltam, kimehetsz.
-Ne lökdöss!
Hihetetlen jól szórakoztam a nyomorukon. Tudtam, hogy ez mókásabb lesz, mint gondoltam.
Yoora POV:
Olyan hévvel és méreggel vágtam be az autó ajtaját, hogy az ablaküvege megremegett. Mérges voltam, csalódott, annyi érzelem kavargott bennem, hogy már megkülönböztetni sem tudtam.
Nem ilyennek képzeltem el a házasságot. Én azt terveztem, hogy a férjem hazajön a munkából, én várom meleg vacsorával, majd együtt eltöltünk egy kis időt alvás előtt. Reggel mellette kelek, csókkal üdvözöl, csinálok neki reggelit, nyakkendőt kötök, majd mosolyogva engedem el aznap is a munkahelyére, és amíg ő távol van, mindent megteszek hogy neki a legjobb legyen.
És ez az én részemről be is következett. Csak ő nem viselkedett úgy, ahogyan azt egy férjtől elvárnánk, és ez zavart. Nem ezt akartam, és hogy őszinte legyek, nem is ezt érdemeltem.
És most be is telt a pohár.
Dühösen nyitottam be az ajtón, már meg sem lepett hogy amúgy nyitva volt. Egy meglepett Donghyun fogadott a konyhába igyekezve, éppen a nyakkendőjét próbálta meg bekötni. Mikor észrevett, arca felragyogott, és úgy nézett rám, mintha a megmentője lettem volna.
KAMU SEDANG MEMBACA
In love with a ghost(JK) ~Befejezett
Fiksi PenggemarMiután Yoora és újdonsült férje friss házasokként beköltöznek az új lakásukba, a lány úgy érzi az élete tökéletes. Azonban nem sejti, a szerelme hazugságon alapul, s az új barátja és segítője egy szellem lesz. /Újra feltett és javított történet/