Part 60/2 (Sezon Finali Part 2) | forever and always.

3.5K 200 47
                                    

Merhabalaaar! TDKAU'nun sonuna geldik galiba. Ha tam olarak sonuna gelmedik çünkü sizin için iki veya üç bölümden oluşan HEDİYE BÖLÜMLER yayınlayacağım. <3 ^^ ve Part 2'ye gelecek olursak... Acayip uzun bir bölüm oldu. Bu partı ikiye bölüp Part 3 yazmayı düşündüm ama sonra sizi bekletmek istemediğimi fark ettim. Neyse biliyorsunuz ki TDKAU'dan sonra yeni bir hikayeye başlayacağız. TDKAU ile bağlantılı olarak Zerrie Günlükleri yazmayı düşünüyordum ama orada yazacağım şeyleri burada özetledim. O yüzden vazgeçtim. Neyse umarım beğenirsiniiiz <3 sizi çoooook seviyorum, öpüldünüz çooooook <3

MULTIMEDIA'da bizim tatlı Zaggie'mizi bulabilirsiniiiz ^^ yaptığım en güzel shop bu bence -.- çok tatlı değil miiii? ^^

@beyoncedinleyicisi : yorumunu daha önce okumuştum ve doğum günü hediyesi olarak sana bu partı hediye etmek istiyorum <3 doğum günün kutlu olsun canım <3 ayrıca uzun yorumun için teşekkür ederim, ve muhteşem düşüncelerin için <3 seni çoook seviyorum <3 öpüldün çoook <3

Hatırlatma:

Çok geçmeden ablası açtı kapıyı. Şaşkın görünüyordu. Konuşacaktım ama nefes nefese kaldığım için kelimeler ağzımdan çıkmıyordu.

''Niall?''

''Mags. Mags'le konuşmalıyım.''

----------------------------------------

''Anlamadım?'' dedi ve gözlerini kırpıştırdı Katherine.

Ne yapacağını bilmiyordu. Ona güvenebilir miydi ki? Ya onu deniyorsa? Ya Erin'den şüpheleniyorsa ve gerçeği öğrenmek için onu test ediyorsa? Kardeşine ne derdi sonra? Bu kadar ilerlemişken her şey nasıl bozardı?

''Katherine zamanım olsaydı her şeyi açıklardım. Ama kısaca söylemem gerekirse her şeyi öğrendik.'' dedi Niall hızlıca.

Yerinde duramıyordu. Her şeyi açığa çıkarmak ve efsane aşıkları kavuşturmak için sabırsızlanıyordu. Bir taraftan da kırgın ve kızgındı Erin'e. Pardon yani Maggie'ye. Buna alışmam zaman alacak diye geçirdi içinden çakma sarışın.

''Katherine, lütfen? Sadece içeri geçmeme izin ver.'' dedi tekrar. Sesi bu sefer yalvarır gibi çıkmıştı. Ayrıca bu söylediği ablayı derin düşüncelerinden kurtarmıştı. İrkilip kendine gelmişti Katherine.

''Pekala, nereden ve nasıl öğrendiğini sormayacağım.'' dedi Katherine ve kapıyı biraz daha açıp çakma sarışının içeri girmesine izin verdi.

Ona sormak istemiyordu çünkü hazır hissetmiyordu kendini. Ayrıca sorarsa Niall'ın anlatmaktansa Mags'in yanına gitmeyi tercih edeceğini biliyordu. Ayrıca anlatmayı kabul etse bile bu kimlik değiştirme olayı ile ilgili sorulara maruz kalacağını biliyordu. Ve Katherine bu soruların Maggie'ye sorulmasını tercih ederdi çünkü Mags'in istemeyeceği bir şey söylemek istemiyordu. Düşünceli bir ablaydı Katherine.

Niall gülümsemesiyle teşekkür etti Katherine'e. İçeri girdiğinde eve daha önce gelmediğinden ve Maggie'nin odasının hangisi olduğunu bilmediğinden Katherine'in onu yönlendirmesini bekledi. Çok geçmeden kapıyı kapattı Katherine ve Niall'a eliyle Maggie'nin odasını gösterdi. Niall teşekkür ederim dedi düşük bir ses tonuyla. Böyle bir durumda bile kibarlık yapmasını garip bulmuştu. Onun aklında eve dalarak Maggie'ye her şeyi bütün ayrıntılarıyla anlatmak vardı.

Maggie ise odasından çıkmamıştı günlerdir. Alisa'nın zoruyla birkaç parça ekmek yemişti. Hiçbir şey hissedemiyordu artık genç kız. Bütün duyguları hunharca yıpratılmış ve ona sorarsanız kullanılmıştı. Kendini yedek oyuncu gibi hissediyordu. Asıl oyuncu ciddi bir sakatlık geçirince başkanın aklına geliyor ve oyuna giriyordu. Ama asıl oyuncu iyileşip tekrar eski haline döndüğünde yine yedek kulübesindeki yerini alıyordu.

They Don't Know About UsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin