Ora:7:30
Aud vocea prietenei mele strigându-mă din camera alăturată .
-Alli trezeste-te odata , nu avem timp sa stăm.
Încerc să nu o bag in seamă , dar nu reușesc , jur. Mă disperă.
- Hmm...încă puțin. Murmur eu sub plapumă.
Nici nu apuc bine sa termin propoziția ca simt ceva rece peste tot corpul. Apă
-Aaaa, ce naiba e cu tine ? Ai înebunit?? O întreb nervoasă.
Normal că trebuia sa mă ude cu apa..ca doar nu e Abby dacă nu face ea vreo prostie, deja m-am obișnuit , o nebună care trebuie sa facă mereu ceva.
- Hai dracu , ca nu am timp blondo..Spune Abby nervoasă.
- Vin acum , stai sa ma trezesc.
Ma ridic din pat mahmura si obosita , dar o vad pe Abby cum se învârte prin casa pentru ca nu are cu ce sa se îmbrace.
- Oh..nu-mi gasesc nimic , urasc asta.
- Iti dau ceva de la mine ?!
- Bine , vreau ceva negru si tu macheaza-te ca iar stau după tine o mie de ani.
Ma duc repede la baie , fac rapid un dus , ma machez si ies din baie cat de repede pot .
O vad pe Abby care caută ceva ca o disperată , e normal , doar asa e Abby.
- Hai mergem ?
- Da ...repede ca nu am timp.
- Dar ce-i cu graba asta , doar nu se inchide acum mall-ul.
- De unde stii ca acolo mergem?
- Te cunosc.
Coborâm scarile in graba ne luăm bani si mergem cu masina lui Abby la mall.
Nici nu apuc sa o întreb ceva , ca Abby pasa aceleratia si conduce ca o maniacă spre magazin...eu uneorii ma întreb cum naibi poate sa conduca cu tocuri la volan.
- Dă-te jos , am ajuns .
- Asa repede ?!
- Tu crezi ca eu sunt ca tine sa dorm la volan , melcule.
- Bine Abby...spun eu si rad cu sarcasm la remarca ei rautocioasa.
Ne-am plimbat cam 3 ore prin mall si Abby si-a luat o gramada de chestii, doar eu nu imi gasesc nimic..
Intrăm intr-un magazin si ma pune sa probez o pereche de blugi strâmți negri.
- Iti sta super...cupără-i.
- Dar nu vreau haine, am deja.
- Nu imi pasa iti ei ..
- Oh bine , M-am obisnuit sa faca pe sefa cu mine , ea mereu a fost cea încrezătoare...si m-a ghidat.
-Bun acum hai acasa , mâine mergem la scoala si eu am de raspuns la niste mesaje .
Normal că are de raspuns , ca mereu e cautata...toti băieți sunt atrași de ea , e cea mai populara fata din liceu si cea mai frumoasa..mi se pare normal ca ii scrie toată lumea.
- Bine hai sa mergem popularo.
- Ok, deci trebui sa iti zic ceva , îl stii pe timpul ala super din 12 B ?
-Aha...Aud ca Abby tot vorbeste de ceva , dar nu o prea bag in seamă pentru ca nu stiu despre cine vorbește...Nu prea cunosc lumea din liceu.
- Mi-a scris si a zis sa iesim intr-o zi , dar stii ce am zis ?! Ca nu cred ca am timp sa ies cu el..Sunt foarte curioasă dacă mai insita .
-Misto.
- Alli? Tu macar ma asculti ?
- Da.
- Esti iar paralela. Spune ea râzând de mine.
Am urcat in masina si Abby iar a băgat cea mai mare viteza pe care o poate prinde BMW M5 pe care îl are.
Am ajuns acasă extenuata...si M-am pus in pat sa ma uit la un film. Iar Abby a plecat undeva prin oras cu ceva băieți.
Eu am adormit cand am auzit ca ea a iesit din casa.
Scuzti-mi greșelile...sper ca va placut.va pup❤😗
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.