Perspectiva Aliciei.Ora: 6:00.
Ma trezesc cu o durere de cap insuportabila, încer sa ma ridic din pat fara sa il trezesc pe Austin, chiar nu mai am chef sa ma cert cu el .
Ies din camera si dau de un băiat inalt , cu ochii albastri si blond.
-Hei, ai grija.
-Scuze.
-Tu trebuie sa fi Ally, ha ?
-Da, de unde ma stii ?
- Nu am cum sa nu te cunosc.
-Ma rog, stii unde este camera lui Amber?
-Da, urci la eraj , a doua usa.
-Mersi.Urc pe scări si dau de un hol lung, pe fiecare usa scria numele fiecăruia.
Ma uit mirata si nu mai spun nimic.
Intru înătru si vad ca Amber nu este aici , imi trebuie doar un fond de tine si un rimel.
"Amber , sunt Ally , ti-am împrumutat putin fondul de ten si rimelul , sper ca nu te superii "Il las biletul pe masa si dupa ce ma machez le pun pe toate la fel cum le-am gasit , ies din camera si iar dau de un băiat.
-Bună Ally.
-Hei. Spun eu nedumrita.
-Esti bine ?
-Ăăă, da , dar de unde ma cunosti?
-Toata lumea te stie .
-De unde ?
Intreb eu nervoasa .
- Nu avem cum sa nu te stim, doar esti iubita sefului.
Spune el si se uit la mine .
- Cum adica iubita sefului? Intreb eu,
Il vad cum se holbraza la mine si deabea acum a realizat ca a spus ceva ce eu nu trebuia sa aflu , sau cel putin asa pare.
-Poveste lunga , iti va spune Austin.Ma plimb pe hol si vad ca Max cu Justin stau aici ...bat la usa lui Max si intru încet, il vad pe Justin ca sta pe pat cu Max si vorbeau.
-Hei băieți.
-Buna Ally.
Ma uit la ei ...Ii sar in brațe lui Max si lacrimile imi invadeaza fata.
-Ally , esti bine , ce ai pățit?
-Nu mai pot Max, m-am saturta , nu il mai suport.
Ma uit la el cu ochii înlacrimati si spun toate astea prinde suspine.
-Ce ti-a facut retardatul ?
-Max si batut joc de mine , ma umilit..pur si simpul " ma pedepsit " asa cum spune el.Cand băieți au auzit au rămas uimiți, cred ca stiu in ce consta asa zisa "pedeaspta " fanteziile lui sexuale devenite realitate, zic si eu .
-Chiar ti-a facut asta ? Întreba Justin mirat.
-Da.Spun eu si las capul în jos.In a doua secund aud cum usa de la camera se tranteste agresiv de perete , imi e prea frica sa ma intorc pentru ca stiu ca in spatele meu este un Austin nervos .
Vad cu Max este luat de gât și trântit de perete, ma uit speriata la ei si nu mai am curaj sa spun ceva.
-BA , CARE PARTE DIN CE E AL MEU NU ESTE INTELES?
-Stia in pula mea , e sora mea frate , ce te porti asa ?
-CHIAR SIMTI CA IMI PASA ?
Ma ridic de pe pat nervoasa si ma bag între ei , nu permit sa il lovească pe Max , imi e că un frate si nu vreau sa patreasca ceva .-Ii dai drumul in momentul asta , sau pe mine nu o sa mai vezi niciodata.
Vad cum Austin il lasa pe Max in pace si pleca nervos din camera.-Baieti eu plec la scoala , ne mai vedem.
-Pa Ally.Ies din clădire nervoasa si o sun pe Abby ca sa vina dupa mine .
In doua minute Abby ajunge unde trebuie si eu ma urc in masina fără să mă uit în urmă.
-Ce faci Abby?
-Bine .
-Esti bine ?
-Da , seara trecuta am stat cu Louis si am.vorbit despre ce s-a întâmplat. Tu?
-Ma abuzat Abby.
- CE?
-Da.
-Ce ti-a facut,? Intreaba ea mirata.
-Ma pus sa ii fac oral, ma obligat.
-De ce ?
-Asa zisa lui pedeapsă.
-Pentru ce pedeapsa?
-Ca am iest cu Jack.
Cat am vorbit noi , am ajuns deja la scoala si nu am realizat.Ziua a trecut foarte repede , am avut dans si macar acolo am.putut sa imi iau gandul de la ce s-a întâmplă . Fetilele chiar ma ajuta.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.