Perspectiva Aliciei.
Ma trezesc lângă Austin si ma uit la el fara sa scot vreun zgomot ...ma ridic usor din pat si ies din camera .
-Hei Ally. Ii aud vocea Lorei in spatele meu .
-Hei Lora.
- Ce faci ? Unde mergi la ora asta .
-Pai m-am gândit să mai dau si eu pe la scoala ...stii , nu am mai prea mers cu toată nebunia asta.
-Da te inteleg , vrei sa te duc eu .?
Ma uit la ea si ii zâmbesc in semn de răspuns.
-Ok, așteaptă jos la garaj , iau cheile si vin.
Pornesc spre garaj si astept in linistest , uimindu-ma la numersoasele masini din jurul meu ...masini de curse printre care îi vad si audi-ul lui Austin .- Hai , mergem ?
-Sigur . Ma duc spre masina ei .
Cea mai super bmw pe care l-am văzut ....dar culoare se potriveste cu parul ei..Ma pun in stanga ei si ma uit pe geam , nici nu am realizat cand am ajuns pentru că eu eram complet pierdută printre gandurii.
-Ally am ajuns , esti ok ?
Ma uit la ea fara ea ii raspund si doar dupa 5 secunde imi dau seama ca imi vorbea .
-Da...Scuze , sunt ok .
- Nu prea se vede , uite stai calma stiu prin ce treci cu Austin , stiu ca este greu , dar tine minte ca te iubesc mult ...Nu te îndoi de asta.Stau pe gandurii timp de 2 minute , pur si simplu nu mai stiu ce sa zic ...o iau in brate pe Lora si ies din masina fara sa mai scot vreun cuvant.
Intru in clasa si o vad pe Abby care imi face cu mana ca sa merg spre ea .
-Ce mai faci sis ?Nu mai dai pe la scoala ?
Spune ea si zâmbește .
Imi las privirea in jos si imi venea sa plâng ...dar ma abțin .
-Hei , esti bine ?
-Nu Abby .
-Austin ? Ha ?
Dau afirmativ din cap in semn de raspuns si nu mai spun nimic .
-Il omor ma jur , iar a facut-o .
-Abby calmeaza-te nu e ceea ce pare , adică doar ma inselat si a la batut rau pe Jack .
-Doar te-a înșelat ? Esti nebună ? De unde ai aflat.
-Louis .
Cand ii spun numele o vad ca incepe sa zambeasca .
- Ce s-a întâmplat ?
-Nimic , doar ca nu imi vine sa cred ca Austin a spus de Louis ca este rau , dar fix iubitul tău e cel care este rau aici .
-Cam așa .Toată ziua la scoala am stat pe gandurii , imi aduc aminte de cuvintele Lorei , ce a vrut să spună cu " tine minte te iubeste mult " imi este greu sa cred ca el chiar ma iubeste ...Si simt ca fac o greșeală , dar nu pot sa il las ..sunt o proasta , am ajuns sa iubesc un monstru .
Orele au trecut asa repede ca nici nu mi-am dat seama .
-Ally , nu stiu cum sa iti spun , azi avem dans cu fetitele.
Ma uit la Abby nedumerită si imi aduc aminte ca eu am echipa de dans ...fuck.- Ok , pai hai la sala.
Luam masina lui Abby si ne oprim in fata săli de dans , fetitele erau acolo deja si am începutul totul .
După o oră și jumatate in care am dansat si Abby stătea jos aud ușa de la sala deschizându-se...Nu eram atente deoarece ma concentram la dansul pentru fetite.-Ally , ia intoarece-te putin sa vezi cine e in spatele tău...
Din instic ma intorc si il vad pe Austin care se uita la mine fara vreo expresie pe fata .
Abby opreste muzica si fetitele se uitau la el speriate si mirate .
Păi si eu m-as fi speriat cand vad unul de 1,89 îmbrăcat in negre complet si cu parul lung.-Ally ? Cine este el ? Ii aud vocea Oanei .
-Da Ally ...asta cine e ? Vine Livia cu fetele in jurul meu ..uitandu-se la el ciudat .Austin nu spunea nimic doar ma privea.
-El este Austin. Zic eu si las capul in pământ.
-Adica iubitul ei . Si astea sunt singurele lui cuvinte pe care le-a scos de cand a vebit aici .-Austin ce ar fi sa pleci , Ally nu prea se simte bine.
Ii aud vocea lui Abby .-Ok. Imi arunca o ultimă privire si iese din sala .
Au trecut si orele de dans si am ajuns casa extenoata si Abby iar s-a dus la Louis.
Merg până în bucătărie si imi aprind o țigară , ma ajuta sa ma calmez ...poate imi mai fac ordine prin gandurii .
Pana aud o batei in usa si merg sa deschid , când vad cine e raman socata...Austin ținut de doi politisiti si era tot prin de vantati si sange .
Ma uit scoată la el si simt cum imi iese inima din piept ....
Sper ca va placut ...va pup , stiu ca nu am mai postat de mult ....scuzati-ma pentru greseli , vreau păreri , nu sunt sigură daca sa mai continui cartea sau nu si as aprecia foarte mult sa imi spuneti ce credeti ...❤❤❤
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.