Perspectiva lui Austin
Ii scriu mesaj Aliciei si ma pregatesc sa merg spre ea.-Boss , unde mergi ? Ma intreaba Max
-Merg la Alicia si Abby.
-Pai stai ca vin si eu cu Justin.
- Dar eu vreau sa ies singur cu Ally.
-Noi mergem sa o vedem pe Abby , poti sa o scoti pe Ally la o cafenea ceva.
-Daca ar vrea să mă vadă as scoate-o. Spun eu si ei râd.
- De ce?
- Ma urăște.
-Stai , ce ? Spune Max mirat.
-Pai am batut-o.
Zic eu si se asterne o liniște mormantala între mine și Max , il vad cum se uita cu dispret la mine Si are dreptate , sunt un idiot.
-Cum pula mea ai putut să dai in ea , idiotule.
Il vad pe Max cum tipa la mine si parca ii vina sa imi dea un pumn.
După nici două secunde ii simt pumnul lui Max in gura mea , M-am enervat si l-am luat de gât trântindu-l de perete.
El ma împins si am căzut, când M-am ridicat i-am dat un pumn în obtaz...si dupa 2 minte , ii aud vocea lui Justin si Andy.-Baieti , ce pula mea ?! Ce dracu va apucat?
Urla Justin la mine si la Max.Andy il ajut pe Max sa se ridice si Justin ma calma pe mine.
- Ce naiba baieti ?! Intraba Andy.
-Nimic , zic eu si ma uit la Max care ma fixa cu privirea.
Imi pare rau , nu stiu ce dracu ma apucat...Max imi e că un frate , ce dracu e cu mine.
- Imi pare rau , frate, nu voiam ...nici nu stiu ce ma apucat.
-E ok , boss , doar te rog , sa nu te mai atingi în felul ala de Ally .
- Bine , stiu ca tii la ea , imi pare rau ca i-am facut rau .- Doamne baieti !Exclama Justin si isi da ochii peste cap.
- Mai veniti ? Intreb eu calm.
-Da , hai Justin.Mergem in garaj si eu ma urc in masina mea , iar Justin in masina lui Max.
Bmw m4 -Max.
Audi a6-Austin.
Ieșim din garaj si mergem spre casa fetelor. In max 5 minte ajungem si parcam in fata casei langa masina lui Abby.
O vad pe Abby care pandea pe geam sa vada cine a venit si cand ne vede fuge repede de la geam si sigur la dus la Ally sa ii spuna ca am venit la ele.
Coborâm din mașini si eu cu baieti mergem la usa la ele .
Nici nu apuc sa bat ca Abby deja a deschis ușa.
-Hei , ce faceti ? Zice ea zâmbind.
- Bine, spune Justin si se uita la mine si Max.
-Haide , intrați. Spune ea zambind.
Intrăm si mergem in bucătărie ...ne punem jos si Abby vrea sa ne servească cu ceva, dar noi refuzam.
-Deci , ce va aduce pe la noi ? Întreba ea râzând.
- Eu am venit sa vorbesc cu Ally.
După ce imi termin propoziția , o vad ca se uita urat la mine si stiu de ce face asta.
-Max , Justin ? Voi ?
-Noi am venit sa stam cu tine.
-Super ...yeee.
-Poate face si noi ceva in seara asta. Spune Justin cu o privire perversa si se uita la Abby.
Max ii da un pumn în brat ca sa tac si eu ma amuz de situația asta.
- Eu zic sa taci ma . Zice Max si rade.
- Ei, na , poate face ceva . Spune Abby si se uita la Justin la fel cum s-a uitat el la ea , dar cu toti stim ca a facut asta ca sa il amăgească , sa fii vazut cum ii sclipeau ochii cand a auzit ce a spus Abby.-Noi doi avem de vorbit . Zice ea serios si imi face semn sa mergem in sufragerie.
- Ce i-ai facut lui Ally ? De cand ai dat in ea e super ciudata , ce dracu Austin , nu ma asteptam.
- Imi pare rau Abby , chiar imi pare foarte rau, regret ca am facut asta , de asta am si venit, ca sa vorbesc cu ea , nu mi-a răspuns la nici un mesaj până acum.
- Ai grija de ea Austin , e sensibila , doar eu stiu prin ce a trecut , ok ?
-Jur pe ce am mai scump.
-Daca mai aud odata ca faci asta , te omor cu mana mea, intelegi?
-Da.Mergem in bucătarie si ne punem la masa , când imi intorc capul vad ceva ce nu am crezut ca am sa vad vreodata .
O vad pe Ea si răman uimit.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.