În urma cu 3 ani .
-Alicia , te rog , nu mai plânge. Îi aud vocea calda a lui Abby cum încearcă sa ma oprească.
Ma uit la ea cu ochii înlacrimati si incep sa plâng si mai tare , nu pot sa cred ca mi-a facut asta , pe cât de tare il iubesc ma facut si sa il urăsc...cu ce i-am gresit sa merit asta ? .
-Nu pot Abby .Las capul în jos si nu mai spun nimic.
Ii observ pe Justin si Max ca vin la mine .
-Of Ally , nu merita sa plângi, te rog , da-l dracu dacă nu a stiut sa te aprecieze . Il vad pe Max ca se uita in ochii mei si spune toate astea cat de sincer poate.
-Cât de retard mintal sa fii să faci asa ceva , asta e prost sau se face ? Ii aud vocea nervoasa a lui Justin si vad cum da cu pumnul in masa .-Alicia , arta-ne mâinile! Cand aud ce spune Max incep sa tremur ...Nu vreau sa le arăt pentru ca ei stiu foarte bine ce am pe mâini...taieturii, până la vene.
Imi ridic manecile bluzei mele largi si atunci le vad fetele speriate la toti ...amblele mele mânini starbatute doar de taieturile lamei.
- Ai grija ! Abby du-o acasa să nu facă vreo alta prostie. Zice Justin autoritar .Cred ca stiti bine despre ce este vorba...după jumatate de an de relatie cu Austin am fost parasita si jicnita ca ultimul om de pe pamnat, fumatul si alcoll-ul este la ordinea zile , iar ochii umflați sunt de la noptile nedormite si din vina lacrimilor.
Eram concentrata pe cu totule altceva..
Iar la un moment dat vad negreu , in fața ochilor este doar negru , simt cum corpul meu face un contact dur cu pamantul si de acolo , nimic, doar sunete , vocii care ma striga ...E ca un vis, din care nu as mai vrea sa ma trezesc , ma vad intr-o livada , inconjurat de copii si de rasetele acestora...era clad aici și e cel mai frumos loc în care am fost vreodata , mireasma florilor ma încântă , totul era ca intr-un tablou .
Perspectiva lui Austin.
Nu mai pot , imi pare rau iubito , dar m-am saturta sa pun suflet, nu mai vreau nimic...da , te iubesc , dar renunt .
Imi sună telefonul si răspund numaidecât.
-Idiotule dracului , iti promit ca mori de mana mea , ai auzit ?
Aud cu Abby urla la mine de pe celalalt capat al telefonul.
-Imi pare rau Abby .
-Ar trebui idiotule , e pe moarte din vina ta ..
-Ce ?
-Da , a fost izbita de o masina ...si e in stare grava la spital...dacă moare din vina ta , jur ca te omor eu si o sa dansez pe mormântul tau de fericire ca ai murit .
-Vin imediat in țară.
-Faci cum vrei, dar sa nu te mai vad ca te apropii de ea , că nu stiu ce iti fac .
- Bine, bine , pa.Ma duc speriat la mama mea si ma uit la ea .
-Trebuie să merg in America.
- Ce? Ai înnebunit? Nu te duci nicăieri.
-Mama dacă nu imi ei in momentul acesta bilete de avion spre America nu stiu ce fac ..Alicia e pe moarte , trebuie sa ajung in Now York neaparat.
- Bine. Bani sunt pe birou , cumpărați si mergi .Nu pot să cred ca am facut , din vina mea , ea este pe moarte , cât de prost am fost , oh , imi urasca viata .
Peste o oră am avion si sper sa ajung cat mai repede la ea .
Perspectiva lui Abby.
O tin pe Ally de mână și ma rog mintal sa se trezesaca , este in coma de câteva ore si nu stiu ce se va întâmpla
.După încă 3 ore jumate petrecute la spital cu Max si Justin, observ că cineva intra nervos in salon .
-Unde este ? Il.vad pe Austin in fata mea si nu am crezut ca am sa fiu mai bucuroasa sa ii sparg fata ca in acest momente .
-Te omor ma , ai auzit ? Sar la el , dar simt ca baieti ma iau pe sus ca sa ma calmez .
Austin merge spre patul pe care este intinsă, uitându-se la ea si la aparatele care o mai țin cat de cat in viata .
O ia de mână și își lasa capul în jos ,idiotul , mai are curaj sa vin după toate astea.
-Daca nu ii faceai asta , ea nu era acum aici .Il vad pe Max cum se rasteste la Austin si are dreptate.
-Stii , te-as bate idiotule , dar suntem intr-un spital. Zice Justin nervos.
-Imi prea rau baieti.Ma.uit la Ally si observ ca isi deschide ochii incet..privind in drepata si in stanga ei.
-Voi cine sunteti ? Întreba ea mirata.
-Eu sunt Abby , ce mai buna prietena a ta , nu iti aduci aminte de mine ?
-Ăăă, nu cred .-Dar ei cine sunt Abby ? Asa te chema ,nu ?
-Da , ei sunt prieteni tai Max si Justin.
-Iar el ? Vad ca arata cu degetul spre Austin si noi nu stim ce sa spunem
-El...ăăă, este verisorul meu ., Spune Max si zambeste.
-Bine..Recuperarea lui Ally ne-a luat ceva , cam un an de zile sa isi aduca aminte de noi toti si de toate amintirile, dar ne-am decis să îi ascundem existenta lui Austin, asta era cea mai buna alegere.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.