Perspectiva Aliciei.Ma uit la el și nu imi pot muta privirea , presimt că nu va iesi bine și dacă Austin își va da seama nu vreau să suport eu din nou consecințele.
-Iubitule ? Vrei sa bei ceva ? Intreb eu politicoasă ca sa ascund tot stresul pe care îl am.
-Da .
-Hai ca merg să aduc ceva . Vad ca se uita la mine si ma îmi dă un sărut scurt înainte să plec spre bar.
Când ajung , observ ca Jack ma privește insitent , eu incercând să îl ignor cât de mult pot.-Două pahare de Jack Daniels , vă rog.
-Imediat.Încer să mă prefac că nu îl văd ...dar îi a 2 secunda îi aud vocea și mi-am dat seama că vorbea cu mine.
-Hei, nu ne-am mai vazut de mult .
-Da...stiu.
Îi răspund fară să mă uit la el ..
Chiar nu vreau să iti dea seama Austin...pentru că atunci chiar va fi nașpa.-Nu ai vrea să mai ieșim?
Rămân școcată și ma uit in gol , încercând să evit să răspund.
-Nu mai vreau probleme , scuze.
Au fost ultimel mele cuvinte înainte să iau paharele cu bautura și să plec de lângă bar fară să mă uit în urma.-Iubitule ? Poftim .Ii întind paharul și ma pun lângă el .
-Mersi iubito. -Vor ajunge si băieți cu Amber si Loren încurând .
-Aa ok.Am stata in liniște cât timp , eu cu Austin beam si fumam , pe fundal auzindu-se doar muzica clubului fără ca unul dintre noi să spună ceva .
La un moment dat văd cum pe canapele din fața noastră este toata gasca lui Austin.
-Hei , ce faceti?
-Bine , voi ? Intreba Austin cu zâmbetul pe buze , iar eu ma uit la ei si imi dau seama ce fel de gașcă unită sunt, daca se bucură de fiecare dată când se văd, am cam înțeles că Austin e seful lor , sau ceva de genul, însă nu stiu pentru ce au nevoie de un sef...lucrurii dubioase și secret pe care se pare ca doar eu nu le stiu , sau poate nu imi este dat sa aful.
-Iubito, esti bine ? Ii aud vocea caldă a lui Austin si observ că toți se uitau la mine, inclusiv băieți pe care i-am cunoscut data trecuta acasa la Austin.-Da , sunt bine .
-Si , cum te mai simti Ally ? Intreba Loren cu un zâmbet cald pe fata.
- Sunt bine Loren , mersi de întrebare. -Amber , sper ca nu te-ai suparat ca ti-am imprumutat fondul de ten si rimelul.
-Stai calma tu , ca nu e nici o problemă .
O vad pe Amber ca ma ia de mâini și imi zambeste la fel ca si Loren.Observ ca baieti vorbesc despre ceva si nu prea Ii bag in seama.
-LOREN! MISCA SI CUMPARA O STICA DE JACK DANIELS PENTRU MINE , INTELES ? Il aud pe Austin cu tipa la Loren si raman scoată.
-Acum șefu.Cand aud cum ii se spune șocul e si mai mare ...Ce naiba...la toti le este frică de Austin.
După câteva minute văd că cineva este lângă mine si se uita insistent ...Cand îmi ridict privirea il observ pe Jack...care îmi zambea.
Oh , nu , asta nu va iesi bine de loc.
-Ally, nu vrei sa vii putin cu mine ? Ma intreaba el calm.
In a doua secunda il vad pe Austin in picioare gata sa il ia la bătaie pe Jack.-MAI REPEDE ODATA CE AI SPUS ! Aud cu Austin tipa si eu ma fac mica pe canapea ca sa nu mai fiu observata.
-Frate , calmeaza-te ...Ce te ambalezi asa ?
- EU NU SUNT FRATELE TAU SI TU CUM DRACU ITI PERMIȚI SĂ ÎMI SPUI MIE CE SA FAC
.
In momentul in care l-am auzit din nou urlând am.si vad ca Jack pe pe jos si Austin peste el imparțindu-i pumnii până Jack.se făcu mov la fața.Doar după ce Austin a terminat sa il bată calumea ..deaba atunci au intervenit si Max cu Justin...orindu-l.
.ca sa nu il omoare chiar de tot.Ce naiba e cu baieti ăștia ...stateau si se uitau cum Austin il bate pe asta până moare si au intervenit deabea după ce au văzut că imediata il omoară..
Poate le este frică de Austin cand il vad in ipostaza asta.
Sincer si mie mi s-a facut frica cand l-am vazut asa nervos pe Austin , inima mea fiind cat un purice si fara sa pot interveni.
Sper ca va placut, scuazti-mi greselile. Va pup . 😚😚❤❤❤
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.