Perspectiva lui Austin.-Louis .
-Ce e cu Louis? Întreabă Max nedumerit.
- S-a întors.
-Ce ? Urla Justin la mine mirat.
-Cum adica S-a întors? Zice Andy nervos.
-Stai ma , ce dracu , am spus că Louis S-a întors.
-Ce pula mea mai vrea si jegul ala ?! Tipa Brad la mine.
-Ho bă , nu urla la mine , cu ce sunt eu de vine ca gunoiul asta S-a întors.
- Oare ce vrea ?! Vocea calma a lui Leo ma uimește.In aer se simte tensiunea , fetele sunt speriate si nedumerite, Max cu Justin sunt nervoși până la culme si Brad ,Andy si Leo se gandesc la o soluție.
Doar eu ma amuz in momentul asta , pentru ca stiu sigur ca ii voi sparge moaca idiotului , nu l-am mai văzut de ceva ani , poate vrea sa isi ia revanșa.
-Gașca, ascultati. Spun si in jurul meu se face liniște .
-Cand Louis va ajunge în oraș... si ma va cauta , trebuie sa ne jucam putin cu el, Ce ziceti?!
-Da ..normal. Max se uita cu o privire perversa la mine si stiu ca S-a prins la ce voiam să mă refer.
- Deci ce vom face ?!
-Cand vine in oras , il lăsați să mă caute ...ca sa para ca eu nu va mai am pe voi , când va vrea sa imi faca rau , eu am sa ma prefac ca am uitat de tot si vreau sa ii fiu prieten.
- Si dupa?
-Il lasam sa credeadă ca ma păcălit, după intra in actiune Loren .
- De ce eu ? Întreba ea mirata.
- Am nevoie sa il seduci pe prost si tu esti cea mai potrivita, cu toti simt ca Louis e mort după sex, il îmbeți bine , iar după asta vor veni Max , Justin si Andy .
-Noi ce vom face ?!
-Loren il duce pe asta intr-o camera ...se preface ca vrea sa faca ceva cu el si dupa intrați voi in camera , il bateti mar , iar în final voi veni eu , Brad si Leo , il luăm marfa si cheile masini , tot ce are , apoi ma lăsați pe mine , voi rezolva eu sfarsitul .
-Crezi ca va merge ?!
- Nu cred , sunt sigur de asta.-Leo , am nevoie de tine sa afli locația lui Louis , stii bine ce ai de facut.
-Da boss.
-Bun , diseară avem o cursă de mașini în centru vechii al orasului , Max si Andy pregatiti-mi masina, va las sa ma uimiți de data asta , voi alegeti masina.
-Justin ...Le ajuti pe Amber si Loren sa se pregătească, vreau ca ele sa dea startul în seara asta.
-Dar eu nu vreau sa merg. Spune Amber bosumflată.
-Fite din nou , bine o iau doar pe Loren...Hai Justin mergi cu ea , ai grija sa nu o futi , bine ?
-Stai calm sefu, nu ma las asa usor.
-Stiu.
Fata asta roscata e deșteaptă...ii Merge mintea , nu regret ca am primit-o in echipaMa duc in camera ma pun pe canapea , imi aprind un cui si iau sticla de Jake Daniels de pe masa .
După o oră în care am baut tot ce era in sticla si am fumat destul cat pentru un an , ma ridic si ma duc in garaj.
Acolo vad cum Max si Andy mi-au terminat masina.Wow , au facut o alegere foarte buna Lamborghini-ul meu negreu sigur va face față amatorilor de acolo.
-Bun , mersi băieți , v-am lasat niste cuie in camera , mergeți si le luati , sunt ale voastre.
- Mai avem si eu cateva , dar mersi boss. Spune Max zâmbind.
-Unde dracu e Loren ? Intreb eu nervos. Nu imi place sa astept.
-Aici sunt sefu. Spune ea cu o voce seducătoare și se uita la mine cu o privire perversa , stiu ca nu ma place , dar tipa asta reușește sa seduca pe oricine..
-Hai urca in masina.
Cand o vad cum e îmbrăcat , parca si mie imi vine sa o fut , are noroc ca il respect pe Andy prea mult , el o place, doar ca ea nu stie si chiar nu vreau sa ma bag ..
Rochia ei scurta ,rosie , mulata pe corp arata chiar fain , iar machiajul strident o face si mai provocatore.Ok , gata Austin , ce dracu e cu tine , tu gandeste-te la Ally , pe ea o placi nu pe roscată.
Pornesc masina si ies din garaj , merg usor pe strada până ajung in centru vechii al orasului, e clar , cursa e ilegala , daca iar ne prinde politia , eu nu am probleme, am scăpat de fiecare data.
Loren se da jos din masina , ia steagurile si se pune la start asteptând ca si masinile se vină.
Ii vad pe amatorii ăștia care inca speră să mă intreaca , dar nu le va iesi , eu mereu am fost regele pistei , nimeni nu e mai bun ca mine.
Ne punem la start ...toti isi tureaza motorul, mai putin eu , pentru ca imi cunosc masina stiu ce trebuie sa fac sa fiu cel mai bun .
Vad ca Loren ridică steagurile si in a doua secunda le lasa jos , toate masinile trecând pe lângă ea cu cea mai mare viteza...si tot eu sunt primul , ca de obicei.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.