- Hei.Spune Abby intrând în bucătărie si zâmbind
- Buna Abby.
-Stii , am ceva de vorbit cu tine prietena mea dragă. Spun eu sarcastică si sper ca a inteles asta.
- Sigur , hai in sufragerie .
O urmeze pe Abby si ne punem pe canapea.
- De ce l-ai trimis pe asta aici ?
-Pentru ca a intrebat de tine, nu mai fi asa arțăgoasă cu toată lumea.
- Oh, bine. Spun eu dându-mi ochii peste cap.- Hai in bucătărie sa nu il lăsăm singur si poarta-te frumos macar de dragul meu.
- Bine, voi încerca.
Ne ridicam de pe canapea mergând în bucătărie...
- Si ce mai spui Austin? Cum de ai venit la noi in scoala?
Abby intreaba politicoasă ...si mie îmi vine să îi bat pe amândoi.
-Pai am avut ceva probleme personale si am fost nevoit să vin aici.
-Normal ca ai avut probleme , era si culmea ca domnul perfectiune sa nu greșească. Spun eu sarcastică fara sa ma audă cineva .
Dar vad ca Abby imi da un cot in stomac si ma forțează să zâmbesc.
- Ai spus ceva Ally ? Ma intreaba el rânjind cu zâmbetul lui tampit.
- Nu, nu stai calm.
Eu fortându-ma sa-mi păstrez calmul înainte să fac ceva urât.
Mai trec inca câteva minute in care ii vad pe Abby si Austin discutând despre tot felul de chestii neinteresante.
Austin se ridică de pe scaun si isi ia rămas bun de la Abby si sincer nu am nici o pretentie sa faca la fel si in cazul meu , dar cand vad ca se apropie de mine si ma pupa pe obraz , rămân uimită complet. El soptindu-mi ceva la ureche fara sa inteleg ce voia să îmi spună.
-Pe curând fetelor .A spus el părăsind încăperea.
-Ciudat băiat, nu crezi? O întreb pe Abby cu o oarecare nedumerire.
- Mie mi se pare destul de ok Ally , nu stiu ce ai cu el sau de ce ai dubii în privinta lui.
- Da, poate ai dreptate, e totul doar în capul meu.
Imi scot o țigară din pachet si vad un bilet ." Stii , nu imi place sa spun asta , dar cred ca ar trebui sa te lasi de fumat , e pentru binele tau.
O sa ne mai vedem , ai grija de tine printeso , sau mai bine o fac eu.
Cu drag Austin."Cand am vazut ce era scris pe bilet nu mi-a venit sa cred , m-au apucat toti nervi dintr-o data si imi venea sa rup biletul intr-o mie de bucatii , dar mi la luat Abby din mana până sa apuc sa fac asta.
- Ce e asta ?
- Un bilet de la idiotul ala de Austin, nu vezi ?
-Stai sa citesc.
Nu trec nici 5 secunde ca Abby începe să zâmbească pregatindu-se sa spuna ceva.
- Ce dragut este , awww.
- Mie nu mi se pare nimic dragut in asta, oh il detest pe băiatul ăsta.
- Nu mai fi asa rea ...A încercat să facă ceva dragut .
- Bine cum spui...eu merg sus in camera ..este deja 8 și vreau sa ma uit la un film , vii si tu ?
- Nu Ally , eu ies cu Max si Justin in oras.
- Ok.
Apropo Max si Justin sunt doi prietenii de ai mei si de a lui Abby din copilărie, se ocupă cu drogurii , femei și altele ...chestii ilegale , dar pe lângă asta sunt niste băieți super de gașcă.
Aud cu Abby pleaca si închide usa in urma ei...eu mergând sus in camera mea si pregatindu-ma de un film sau ceva .
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.