Usa camerei mele este trântita până în perete si sunt convinsă că asta este nebună de Abby.-Fa blondo , trezește-te,am întârziat la scoala ...e ora 10
- Ce???
Oh am uitat complet ca astazi avem scoala , Doamne cat de imatura sunt.-Hai repede , of , nu pot sa cred. O aud pe Abby cum cum tipa ca disperta.
Ma duc repede spre baie , ma machiez , ma îmbrac si sunt gata cam in 12 minte, e o performanță chiar si pentru mine.
Cobor grăbită scarile si vad ca Abby fumează o țigară , ea era gata înainte să mă trezească pe mine , normal .
-Mergem?
-Da ..
Ieșim din casa si urcăm in masina grăbite...apasă aceleratia si bagă cea mai mare viteza pe care o poate prinde masina ei.
Am ajuns la scoala si am intart in clasa grabite , noroc ca profa nu era in clasa ...Abby ma tras de mână și ne-am pus in spatele clasei.
Mi-am scos telefonul , Mi-am băgat castile in urechii si ascut muzica.
După o oră întreaga in care am facut acelasi lucru fara sa observ dacă a venit profa in clasa, Abby ma bate pe umar si imi face semn sa scot căștile.
-Da Abby ? Intreb eu calma.
-Ally , stii ca ma gandeam la ceva .
-Ia uimeștemă.Cand spune ca se gândește la ceva sigur ii vine ei vreo idee super nebuna , pentru ca ea asa este.
- Nu vrei sa ne facem echipa de dans ?
Intreaba ea si se uita la mine cu entuziasm.
Eu cand am spus că îi vin ideei nebune , nimeni nu ma crezut.-Abby ? Ai febra? Zic eu râzând.
-Nu Ally , eu vorbesc serios , eu stiu ca tu dansezi super de ce nu ai vrea ?
- Nu am zis ca nu .
- Deci asta e un da ?
-Da.
--Yeeeee , Aud cum Abby urla ca o nebună si toata clasa se uita la ea .
Eu încep să râd de ea si o iau in brate.- Dar tot eu dansez mai bine . Zice ea si rade.
Normal , ca doar Abby e perfecta , spun eu in gândul meu , narcisista mica.-Pai da.
-Hai tu ca glumeam.
- Ok. Zic si râd.Am stat toata pauza in clasa , nu vreau sa ies , cine stie ce "noroc" am iar si poate ma vad cu cineva.
Max cu Justin nu sunt la scoala , încă dorm , sunt sigur , mai ales după betia de seara trecuta .
Imi vin in gând amintrile de ieri seara si incep sa ma amuz sigura .Ma uit dupa Abby si nu o vad pe nicaieri , iar a plecat copila asta pe undeva .
Mai avem o oră și înainte cu 2 minte , vad cum Abby da năvală în clasa ca un uracan si se pune langa mine in banca.
-Ho fă disperto , ce ai pățit?
-Uite...fi atenta...am rezolvat.
Ma uit la ea nedumerită fara sa inteleg le ce voia să se refere.
-Avem echipa. Spune ea zâmbind.
-Asa repede ? Cum?
-Pai am tras o fuga pana in scoala mica stii si acolo sunt clasa mici .
-Si? Continuă. !
-Avem fete de la gimnaziu a 5 și a 6 și fetițe si mai mici .
- Ce ma ? Si mai mici ? Eu nu rezist.
-Taci mai , habar nu ai cate sunt .
- Nu imi spune ca sunt multe.
-Ba da , asta tot încer sa iti spun.
-Vai Abby , te bat .In ce m-am bagat Doamne , Abby asta mă târăște in toate treburile. E culme
Perspectiva lui Austin.
Nu pot să mi-o scot din cap pe față asta, ma omora gândul că nu mai vrea sa audă de mine...Dar nu ma las , sa imi bag pula , merg după ea până în panzele albe.
Sunt la sediu si astept sa vina Max cu Justin, mai ales după ce am aflat ca au facut idioți ăștia doi.
Din camera alăturată se aud gemetele lui Amber care sigur face iar sex cu Brad.
-Doamne iubire , esti uimitor.
-Taci dracu , nu ma pot concentra .
- Dar nu vreau sa tac .
-Atunci iti bag pula in gura si asa taci , nu ?
- Bine.Ce dracu ba , ăștia doi cand se fut vorbesc , is culmea , iar ma bufneste râsul cand le aud conversatie .
Sunt înconjurat doar de idioți.
Vad cu Max si Justin intra in sediu grabiti si nu stiu ce dracu i-a apucat si pa ăștia.
- Ce pula mea aveti ba ?
Intreb eu mirat
-Scuze sefu , iarta-ne ca am întârziat.
Ma uit la ei cu o privire superioară , mi se pare normal sa isi ceara scuze , doar eu sunt șeful...Si ei trebuie sa facă ce spun eu. Încep să rad de fețele lor de pămpălai.Si eu se uita nedumeriți la mine.
- Ce ai boss de râzi de noi ? Întreba Max si Justin se uita la mine fara sa zică nimic.
-Nimic .Haideți am treaba cu voi doi.
-Restul ? Intreaba Justin.
-Pai , Brad cu Amber se fut dincolo , Loren cu Andy si Leo se joacă ceva jocuri video.
- Ce pula mea ?! Zice Justin mirat , -Iar se fu-te cu ăla si nu cu mine , vai ce ii fac ?!
Eu cu Max ne uitam la el și începem să radem , asta e obsedat sexual ...Doamne Justin.
- Bine, ÎN MOMENTUL ASTA VREAU CĂ TOȚI SA FIE LA MASA . Țipătul s-a auzit in toata incaperea ...Nu au trecut nici 3 secunde ca toti erau jos la masa .Imi place sa detin controlul.
-Bun gașcă , am o veste rea .
- Ce s-a intamplat ? Intraba Loren indiferentă.
- Eu Zic sa lasi atitudinea de diva , e grav.
-Ne spui acum ? Amber spune seriosa
-Louis.
Un singur cuvânt am spus si toti se uitau speriați le mine.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.