Perspectiva lui Austin.O vad pe Alicia ca vine in bucătărie si se uita la mine si la baieti fara să spuna ceva.
Nu am crezut ca am sa o vad asa îmbrăcat vreodata , pantaloni scurtii si un maieu mulat..care ii pune în evidență tot corpul.
În momentul asta as pune-o pe masa si as fute-o la ce bine arăta , Doamne ce minte am , ma transforma in Justin.- Bună Ally , spun băieți și se uit la ei zâmbind.
-Hei băieți. Spune ea cu o voce calma si se apropie de ei ca sa ii ia in brațe.Nu pot sa imi iau privirea de la ea si vad ca se uit la mine cu coada ochiului .Justin se uita la corpul ei si imi vine sa ii trag un pumn în gura , nimeni nu se uita la ce e al meu.
-Aăă..Ally , Austin a venit sa vorbească cu tine .
Ii aud vocea lui Abby sparagând liniște.Ea se uit la mine si da din cap in semn de afirmatie.
Ma ridic si merg cu ea in sufragerie punându-ne pe canapea.
-Alicia imi pare atat de rau , jur nu am vrut să îți fac asta , regret al naibi de mult...iarta-mă iubito.
Ea se uit la mine si nu spune nimic .După 2 secude ii aud vocea dulce si calma.-Mi-a trecut, sunt ok.
-Vrei sa mergem la o cafenea , vreau sa mai vorbesc ceva cu tine .
-Bine , merg sa ma schimb si cobor imediat .
- Ok.
Ma ridic de pe canapea si merg din nou în bucătărie...il vad pe Max si Abby vorbind despre ceva , iar Justin ii fuma pachetul de tiagri lui Max , asta e cam nesimțit, nu ar fuma de la el .
Imi vine sa rad cand il vad pe asta cum se poartă. Ma pun pe un scaun și sunt atent la discuția dintre Abby si Max.
Vorbeau de mașini și chestii de genul asta .
Ii aud vocea Aliciei care ma striga-Austin,mergem ?
-Da .
Ii salut pe băieți și pe Abby o iau in brate...ies cu Ally din casa si ne urcăm in masina mea ..in 5 minute ajungem la cafenea.-Pot sa te întreb ceva . ? Spune ea calma si se uita la mine.
-Sigur
- Tu de unde ai atâtia bani ?
Ma uit mirat la ea cand aud ce ma întreba.
-O sa afli , nu pot sa iti spun acum.
- Ok.
Mergem in cafenea si ne punem în spate la o masă mai retrasa.- Nu Stiu cum sa iti spun. E complicat, jur nu mi s-a mai întâmplat asta niciodată.
- Ce este? Ii aud din nou vocea calma si își pune mana peste a mea ca sa ma calmeze.
-Alicia , te plac , te plac al naibi de mult, nu iti dai seama.
Ii vad fata Aliciei mirata si nu a mai spus nimic.
-Sentimentul e reciproc. Spune ea , rupând tăcerea.Vad pe cineva lângă masa noastra si imi dau seama ca este chelnerul.
- Ce doriți?
-Două cafele.
- Bine, vin imediat.O vad pe Ally ca se uita in partea stanga la cineva...si nu stiu la cine se poate uita.
-La cine te uiti?
-Băiatul acela se uită insistent la noi.
-A da ...bine.
Ma ridict de pe scaun nervos si vreau sa merg spre el sa ii fut un pumn în gură.Dar in secunda urmatoare ii simt mana Aliciei pe umărul meu .
-Opreste-te .
- De Ce? Ce are dacă îl iau la bătaie , nu strica , oricum nu m-am mai batut de cateva ore.-Stai jos Austin, te rog.
-Bine.
Perspectivă Aliciei.
Il vad pe Austin nervos până la culme , am iesit cu el pentru ca m-am gandit sa ii acord o sansa.
Nu e un băiat atât de rau.Ma uit la tipul acela care ma fixa cu privirea ca vine spre masa noastra si il vad pe Austin ca se uit nervos la el și cand vine mai aproape de masa noastra se uita la mine si la el.
Se vedea pe fata lui Austin uimirea si nervozitatea,disprețul pe care îl avea în privire cand se uita la el și faptul că ar putea sari oricand la el ca sa il bată.
-Bună domnișoară, cum te cheama ? Ii aud vocea baiatului si imi dau seama ca vorbea cu mine.
-Hei , Alicia încântata de cunoștință,.Spun eu si el zâmbește.Ii vad pe Austin cum se uita urât la mine si la băiatul din fata mea si presimt că o sa il bată măr pe băiatul ăsta.
In a 2 secund tipul asta ciudat isi muta privirea pe Austin.-Austin. Spun el cu un zâmbet dracesc pe față.
-Louis. Zice Austin si se vede pe față lui ca ii vine sa il omoare pe tipul asta .
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.