Perspectiva lui Austin.
Ma uit la Ally si o vad din nou distrasa , nu stiu ce are .
Încep să imi fac griji , având în vedere câte lucrurii ii ascund și mai am si riscul sa isi aduc aminte de mine.-Iubito? Tu sigur nu ai pățit nimic ?
Ea se uita in jos fara sa imi acorde atentie , fiind concentrata pe cu totul altceva , doar după 2 minute iși da seama ca am strigat-o si imi răspunde.
-Da, sunt bine .E clar o minciuna , dar nu am ce sa ii mai spun, cât timp am condus spre casa , nici unul dintre noi nu a scos vreun sunet...liniste si atât.
După 15 minte am ajung si am parcat mașina în fața casei ei , ies din masina, dar ea nu face nimic , sta nemiscata ca o stana de piatra, deschid portierea din partea ei si o iau pe sus, daca nici acum nu observa , atunci clar are probelem grave.-Hei , lasa-mă jos .
Spune ea tâfnoasă.
-Te las jos , când o sa ajungem sus la tine in camera.
-Oh, bine "Romeo".
-Nu iti mai bate joc iubito , nu iese bine .
Ii spun serios si ea nu riposteaza cu vreo replică acida sau ceva , insemna ca si-a învățat lectia.O pun jos pe pat si eu ma pun lângă ea .
-Uite, vad ca nu esti bine , nu vrei sa mergem in club in seara asta ?
Vad ca se uita la mine mirata .
-Ce să caut eu acolo ?
-Oh , haide , nu ai mai fost niciodată în club.
-Sigur ca am fost.
-Bine , pai diseară mergem , sa o anunți si pe Abby , poate ea vine cu baieti.Observ ca se uita la mine si e pe cale să spuna ceva , presimt că nu imi va placea raspunsul.
-Sau poate vine si ea cu Louis.
Cand ii aud numele , ma iau iar nervi, nu pot sa cred ca Abby iese inca cu jegul ala . Ca doar unde e jegul ala e si Jack și chiar nu vreau sa ii vad fata.-Da...sper , ma rog , noi mergem pe la 11
-Bine.Perspectiva Aliciei.
Am stat cu Austin in pat si ne uitam la un film , eu adormind in bratele lui.
Se face ora 10:30 si aud vocea ragusita a lui Austin strigându-mă.
-Iubito, hai ca trebuie sa mergem.
-Ce ?
-Hai scularea ,mergem in club.Ma ridic din pat si merg la baie sa ma machiez si ma îmbrac , nu stiu daca arat cine stie ce , dar pentru o seară în club e ok.
Eu cu Austin mergem jos si ne urcam in masina , pornind spre centrul orașului unde se afla clubul la care mergeam, am vorbit deja cu Abby , ea va fi acolo , deci e bine totul.
Eu cu Austin intrăm în club si ne punem pe niste canapele in spate .Cand m-am pus jos , l-am văzut , se uita la mine fara sa iti mute privirea pe altcineva si sincer in alcel moment , am simtit ca nu va iesi bine seara asta , absolul deloc.
Jack.
Sper ca va placut ,va pup , .😚❤❤ scuzati-mi greșelile.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.