Perspectiva lui Austin.
Ajunsi acasa la Ally , ma pus pe pat si astept ca si ea sa faca acelasi lucru.
-Iubito ? Te rog , spune-mi ce ti-au facut .
O vad ca se uita la mine cu ochii înlacrimati si nu imi raspunde.
- Iubitule...m-au ...
-CE? TE ROG SPUNE-MI CA NU E CEEA CE CRED EU ? Încep să tip de nervi la ea , dar nu a gresit cu nimic .
Observ cum tresara cand ma aude cum tip si imi dau seama ca am sperit-o.
-Imi pare rau iubito , nu voiam să tip la tine , doar ca nu imi vine sa cred ca ...
Nu apuc sa termin de spus ce aveam pentru ca ii aud vocea care ma întrerupe.
-M-au violat.
Rămân fără cuvinte , nu pot sa cred ca nenorociti aia si-au permis sa puna mana pe ce e al meu , ii omor , pe cuvantul meu ca ii omor , nu suport sa stiu ca altcineva inafara de mine a atins-o si mai ales si fara voinata ei .-Ii omor , ma auzi ?! Nu ma las până nu ii vad morti .
-Iubitule , te rog , calmeaza-te .Perspectiva Aliciei.
Il vad pe Austin nervos până la culme si il inteleg si eu ma simt la fel de distrusa si folosita , dar nu am ce sa mai fac .
Il iau în brațe și îl strâng cat de tare pot , el e tot ce mi-a mai ramas si il iubesc al naibi de mult.
-Iubitule , te iubesc .
Il vad ca isi ridica privirea si imi zâmbește.
- Eu te iubesc mai mult printeso.Il sărut dulce si ma uit la el .
-Iubito? Vrei sa iti aduc ceva ? Cere-mi orice .
- Vreau ceva dulce , imi poti aduce .
Il vad ca se ridică din pat , dar înainte să plece imi da un sărut scurt.Ma uit pe pereti , gandindu-ma la tot felul de lucruri.
După aproximativ 10 minute aud usa camerei mele si Il vad pe Austin ca vine lângă mine cu o pungă plină se briose cu ciocolata si un suc.Ii sar in brate si il sărut , e asa dragut cand stie sa se poarte frumos.
-Iubito ? Iti place ce ti-am adus ?
-Normal .Simt ca se pune în pat lângă mine si ma ia in brate eu fiind concentrata sa mănanc ce mi-a adus.
Perspectiva lui Austin.
Ma uit la Ally cum mănanc cu poftă briosele , e asa dulce, e ca un coplias mic care are nevoie de protecție tot timpul, de asta sunt eu aici .
Ca sa am grija de ea , e un ingeras care se pare ca si-a ales un demon care sa o protejeze , nu e cea mai inspirata alegere , dar demonul asta o iubeste.- Mai vrei ceva ? O întreb calm.
-Da.
-Ce anume ?
-Sa fiu iubita. Zice ea ai se uita la mine zambindu-mi in cel mai dulce mod posibil.
O iau in brate si incep sa o gadil in timp ce o sarutam , ea razand si încercând să mă opreasca.
-Hei , gata. Spune ea printe râsete, e asa inocenta cand rade si e fericita , nu imi pot lua privirea de la ea .
-Inceraca sa ma opresti. Spun eu si rad de ea in timp ce continuam sa o gadil.
-Hei esti lau .
Ii aud vocea de copil si vad ca imi da o palmă peste spate , dar nu a dat tare , mai ales la ce putere de copil are .-Iubito , nu ma doare , doar ca sa stii.
-Bine ca esti tu destept .
Spune ea si ma sărută... o ador pe fata asta , nici nu stiu cum am putut să stau atata timp departe de ea ...
Sper ca va placut , va pup, scuze pentru greselii, o sa le editez eu . 😘❤❤❤
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.