Perspectiva lui Austin.
Stau la masa si ma gandesc unde a putut să dispara Alicia.
Imi scot telefonul din buzunar si vad ca am primit un mesaj de la un număr necunoscut."Austin , daca vrei sa iti mai vezi iubita vreodata ai face bine sa vii aici . Ai 30 de minute la dispozitie."
Citesc meajul de cel putin 5 ori si nu imi dau seama cine naibi se joacă cu nervi mei in momentul asta , dar a reușit să îmi găsească punctul slab , când vine vorba de Alicia ma simt cel mai slab om din lume.
Ma duc la Max si ii pun mana pe umar.
-In momentul asta vreau ca toti sa fie afara inafara de Amber si Loren.
Max da afirmativ din cap si inteleg ca s-a prins la ce voiam să mă refer.In a 2 scunda ii vad pe toti in jurul meu.
-Au rapit-o.
Vad ca se uita toti la mine si nu isi dau seama la ce ma refer .
-Alicia a fost răpita la naiba, de nenorociti aia.
-Ce? Intreaba Max nervos
-Hai dracului odata .
Ne urcam in masina mea , am bagat cea mai mare viteza si ma uitam la Leo.
-Cauta-i telefonul si afla unde este.!
-Inteles.
-Ai gasit-o?
- Nu domnule.
-Cauta-i telefonul lui Jack si mergem pe ruta aia .
După 5 minute în care Max imi spunea pe unde sa merg si Leo ii arata traseul am ajuns.
Intrun nervos în clădire si aud după o usa cum plânge cineva si mi-am dat seama ca este Ally.PerspectivaAliciei.
Aud cum usa este trântita de perete si imi dau seama ca este Austin.
In a 2 scunda simt cum Jack este luat de pe mine si trântit de un perete, iar Maik la fel .
Ma uit speriata in jur si la un moment dat nu mai vad nimic .
Simt ca sunt dezlegarea si dus în cameră din care am venit dar , nu vad nimic , în a 2 scunda este indepartat materialul de pe ochii , văzand in fata mea gașcă lui Austin cu el in frunte.
-DACA NU II DAI DRUMUL ÎN MOMENTUL ASTA , TE OMOR , AI INTELES ? Il aud pe Austin cum urla la persona care ma ținea de gât , eu fiind cu mâinile legate.
-Și dacă nu ce ? Ii aud vocea lui Maik si incep sa ma panichez si mai tare.
La un moment dat simt la tampla mea ceva rece , pistolul era pus la capul meu si un glonț putea să mă omoare în orice moment , o simplă apăsare pe trăgaci putea să îmi i-a viața.Cu lacrimi în ochii vad cum Austin si restul gasti scot si ei pistoalele care acum erau indreptate spre Maik.
- ITI MAI SPUN O SINGURA DATA , DA-I DRUMUL GUNOIULE.
Il aud din nou pe Austin cum urla , dar calmul lui Maik ma surprinde.
-Sti ca daca ai tras Alicia e moarta. Zice el si incepe sa râda .
Il vad pe Austin cum se uita nervos la Maik si eu nu stiu ce naiba se intaplat .
-Și dacă draga ta iubita moare acum , nu va afla tot adevarul despre tine .
-DACA SCOTI VREUN CUVANT , CHIAR AM SA TRAG.
-Stai ce ? Intreb eu cu vocea tremurând.
-Nu stia-i draguto. Iubitul tău este cel mai mare traficant de drogurii , arme si se mai ocupă si cu curese ilegale , este mana dreapta a celui care deține mafia asta , poti sa il numeste un sef mai mic .
Răman socata, nu are cum sa fie adevarat, Austin e un baiat bun , nu ar face asta .În a doua secunda aud un sunet asurzitor si Maik este la pământ.
Simt ca Austin ma i-a in barte si ma scoate afara din clădire, restul rămânand inăuntru .
- Iubitule?
-Taci .
După ce mi-a spus asta am simtit cum ma strânge tare in brate fara sa imi dea drumul.
-Am crezut ca am sa te pierd iubito.
Zice el si ii aud vocea ragusita, ma despart din imbratisare si il vad ca plânge, ce dulce e , ii sterg lacrimile si imi lipesc buzele de a le lui , sarutându-l pana amadoi rămânem fără aer.
Ma urc in masina in drepata si el fiind lângă mine.
-Ti-au facut ceva ? Esti bine?
Imi las capul în jos si incep sa plâng, imi urasc viata .
-Iubito, hai casa , vorbim cand ajungem.
Au fost ultimele lui cuvinte înainte să apese acceleratia si sa meargă cu ceva mai mare viteza până la mine acasa.
Sper ca va placut , va pup, scuzati-mi greșelile 😘❤
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomansaPovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.