Perspectiva Aliciei.Ma trezesc diminiata si simt cum tot corpul ma doare .Ma ridic din pat si merg jos la bucatarie, stau pe un scaun și ma uit in gol.
Simt ca cineva ma mânghie pe spate , nu observ prezența lui Austin până nu ma striga.
-Iubito? Esti bine ?
Ma uit la el fără să scot vreun cuvânt.
-Poftim? Da , sunt bine.
- Imi pari putin distrasă?Păi cred si eu , adică după toate cele întâmplate.
-Sunt bine .Il asigur de asta si ii dau un sărut scur pe buze.-Iubito? Tu sigur m-ai iertat?
Vad ca se uita la mine , eu fiind încă pe gândurii , dar ii spune direct.
-Da, normal.-Bine.
Timp de 5 minute , intre noi se așterne o liniste apasatoare, dar aud că Austin rupe tăcere.-Ally , mai am un cadou pentru tine .
Ma uit la el confuza si nu stiu la ce vrea sa se refere.-Il aduc imediat.
Si vad ca pleca din bucătărie , lasandu-ma singura cu gândurile mele .Ma uit spre usa si astept sa vina , când ma astept mai puțin în fața mea , pe masa , vad o cutie albă ..Ma uit la ea fara sa o deschis.
-Ce este inaintru?
-Deschide si o sa vezi .Spune el si imi zâmbește.Ma uit la cutie , o trag mai aproape de mine , când o deschid vad o coronita , pusa pe o perna albă, e dea dreptul superba, dar de ce mi-ar da asa ceva.
- Imi place. Ii spun, sarindu-i in brate .
-Mă bucur.
-Dar de ce o coronita ?-Stii ca am tot spus că esti o printeasa , eu am vorbit serios , tu esti printesa mea .
-Aww ce dulce esti , te iubesc Austin.
-Si eu te iubesc printeso.Sincer cand imi spune asa , ma simt mica si nu sunt.
-Iubito? Vrei sa mergem undeva ?
-Unde ?
-Pai stii , voiam să cunoști pe cineva .Ma uit la el confuza si nu stiu la ce vrea sa se refere , pe cine sa cunosc ?!
-Ai încredere în mine ? Întreba el si se uita in ochii mei .
-Da.-Bine, du-te si pregateste-te in 15 minute plecam. Ok ?
-Ok.Urc scarile in graba si merg in baie , ma schimb si ma machiez , nu stiu unde mergem , dar sper ca nu undeva unde nu imi va placea.
Cobor la parter si vad ca Austin e gata deja , ma ia de mână și iesim din casa.
- Iubitule? Mai bine conduci tu , eu mai am.pana imi iau carnetul.
-Bine.
Ne urcam in masina si vad ca el conduce , fiind atent la drum , vad ca iese din oraș si incep sa ma panichez, ce naiba , vrea sa ma omoare intr-o padure sau ce ?!-Iubito , calmeaza-te , nu patesti nimic.
-Bine.Mai mergem cam 15 minute si ajungem undeva la niste case lângă oras, opreste in fata unei case foarte mari si se uit la mine.
-Mergem ?
-Da...Spun eu nesigură .Iesim din masina si ma i-a de mână mergând pe cararea care duce spre casa .
Vad ca bate la usa încet si in câteva secunde iese o femeie bruneta si foarte frumoasa.
-Intrati! Spune ea zâmbind.
Austin ma trage in casa si o i-a in brate pe femeia asta , iar eu sunt al naibi de confuză , pentru ca nu stiu ce se întâmplă.
-Ally, ea este mama mea , mama ea este Alicia , iubita mea.
Mama lui se uita la mine si incepe sa zambeasca .
-Ma bucur sa te cunosc scumpo. Vad ca vine spre mine si ma i-a in brate .
-Si eu ma bucur sa va cunosc doamnă.
-Oh draga, spune-mi Ema.
-Bine.Vad ca Ema merge in sufragerie , iar eu cu Austin o urmăm , ne punem jos pe canapea si ea se uita inca la mine si la Austin , zâmbind.
-Si, cum v-ati cunoscut ? Spune ea inca zâbind.
-La scoala, sunt coleg cu ea mamă.
-Ce drăguț și va intelegeți?
Eu cu Austin ne uitam unul la celălalt si nu stim sa ce supunem.
-Da, destul de bine , cred.
-Ne intelegem super .
Spune eu , intrerupându-l.
-Ma bucur scumpo. Am si uitat , va servesc cu ceva copii?
-Nu, nu, stati linistita.
-Ba da cum sa nu , aduc acum ceva.Vad ca Ema pleca din sufragerie si eu ma uit la Austin.
-Iubito , esti suparta pe mine.?
-Nu , chiar ma bucur ca m-ai adus sa o cunosc pe mama ta , este foarte drăguță.
-Am revenit.
Ema se uita la noi si pune pe masa , niște briose cu ciocolata si ceva de baut.
-Austin , sa ai mare grija de ea ca te bat , ai inteles?
-Da mama si la 18 ani ma bati .Spune Austin râzând.
-Lasa ca nu ai facut de mult 18 ani, tot am voie să te bat .
Ma uit la ei si zambesc , mama lui e asa dulce, cum de el este asa brutal si autoritar.
-Scumpo.
Aud ca ma striga si ma uit spre ea , acordandu-i toata atentia ei.
-Da?
-Daca ai probleme cu el , sa vii la mine , bine ?
-Stati liniștită , ma descurc eu cu el.
Il vad pe Austin ca se uita la mine si la mama lui si isi da ochii peste cap , în momentul acela isi ia o palma peste cap de la Ema.
-Auu mama.
- Nu mai fa pe grozavul Austin.
Ma uit la Ema si incep sa râd odata cu ea de Austin.
-De ce râdeti de mine ? Spune si are mana acolo unde a fost lovit de mama lui.Am mai stat la Ema o oră și ceva , am discutat despre tot felul de subiecte si dupa Austin a vrut să plecam casa.
A fost foarte draguta mama lui , as mai vrea sa vin in vizita la ea.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.