Perspectiva Aliciei.
Sunt pierdută printre gânduri până în moment în care aud ca bate cineva la usa .
Cobor grăbită și deschid ca sa vad cine naibi nu ma lasa in pace .-Hei Ally.
-Buna Louis .
-Pot intra ?
Ma uit la el si spun un mic da ca raspuns .-S-a întâmplat ceva Louis ?
- Nu chiar .Ne punem pe canapea si observ ca ma privea trist.
-E totul bine Louis , te-ai certat cu Abby ?
Intreb eu curioasa .
- Nu , totul e bine cu Abby , am venit sa iti arat ce fel de iubit ai .
Cand aud de Austin încep să mă panichez , nu mai vreau sa il vad dupa ce mi-a facut .
Louis isi scoate telefonul din buzunar si imi arata o filmare .
Ma uit nedumerită la el si apoi la fimare in care iubitul meu făcea sex cu o tarfa nenorocita , pur și simplu simt cum imi cade lumea in cap , cum sa faca asa ceva ?!-Ally nu am vrut ...
-E ok Louis , mersi ca mi-ai aratat , iti răman datoare. Sunt ultimele mele cuvinte înainte de a-mi șterge lacrimile .
Il conduc la usa si merg sus in camera mea .Perspectiva lui Austin
Ma uit in jur si vad ca sunt in pat cu o tipa brunetă și sunt gol , ce naib-
Sunt întrerupt de gandurile mele cand aud telefonul sunând.Convorbire telefonică.
-Austin , ce dracu faci ?!
-Ce-i cu panica asta Max ?
-Ba , Louis te-a filmat in timp ce facea-i sex cu tipa aia si i-a aratat Aliciei.
- CE ? BAG PULA.
-Mergi dracului si vorbeste cu Ally.
-Ok , pa.Ma îmbrac rapid si ies din camera barului mergând direct spre casă Aliciei.
Dacă ajung sa o pierd iar din vina prostiei mele am sa ma urăsc pentru toata viata.
Perspectiva Aliciei.
Dupa 3 ore .
Aud ca bate cineva la usa si ma rog mintal sa fie Abby , nu a mai dat de mult pe acasa .
Cobor scările si cand deschid usa ramand complet uimită , ma uit la el fără să mai zic ceva .
-Iubito ? Putem vorbi ?
Ma uit urat la el si ii fac semn sa intre.
Mergem in camera mea si intre noi doi se asterne o liniște mormantal .
Simt ca ma ia de mâini și se uit in ochii mei.
-Iubito , imi pare al naibi de rau pentru ce ai vazut .
-La ce vrei sa te referi ? Fac pe proasta ca sa vad daca ma minte si acum.
-Filmare....cu mine si tipa aia.
-Aa da . Chestia aia , mersi ca m-ai înșelat .
Il vad ca lasa capul in jos si nu mai zice nimic.
-Imi pare rau pentru absolut tot , pentru ca am dat in tine , pentru ca te-am inselat , pentru tot .Ma uit la el fără să spun ceva , nu mai am puterea sa ma cert cu el , nu mai vreau , a ajuns sa imi fie frica de el deja.
-Austin , ascultam bine , pleca din fata mea până nu fac ceva urat .
-Iubito , nu plec , ok ?
-Am zis sa ma lasi singur , trebuie sa ma gandesc la asta .Il vad ca lasa capul in pământ și nu mai zice nimic , simt ca se apropie de mine si ma sărut scurt înainte de a pleca din cameră.
Stau si ma gandesc ce sa fac in seara asta , nu vreau sa stau in casa .
Ma duc spre dulap imi aleg niste haine negre , ma machiez , cred ca am sa merg in club .
Imi iau chelie de la casa si plec spre centru orașului .
Intru in club si vad ca e plin de lume pe aici , ma îndrept direct spre bar si cer cea mai tare băutura pe care o are .Dupa o ora in care am tot băut vad in ceata ...merg spre ringul de dans si incep sa dansez printre persoanele deja bete , la un moment simt cum cineva dansează cu mine punadu-și mainile pe talia mea , eu miscandu-ma lasciv pe langa el fără să vad cine este in spatele meu.
Simt cum ma intoare si cand vad cine e rămân blocata , nu mai respir si tot ce pot face este sa il privesc in ochii fără ca el să aibă vreo expresie pe fata , fixandu-ma cu privirea.
-Jack...
Fiind vizibil in vocea mea spaima.
Sper ca va placut ..scuzati-mi greșelile , am sa le editez. Va pup ❤😍😘😘
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.