Echipa de dans.
-Alicia, haide la sală.
-Unde? Intreb eu mirată.
-Avem dans blondo, cu fetițele.
-A da, bine.
Imi sting tigara, imi iau lucrurile si cobor in grabă pe scări, ne urcam in masina si pornim.Am uita sa precizez, stau in cel mai aglomerat oras posibil.
New York , s-au poate doar mie mi se pare ca este aglomerat.In mai putin de 5 minte am ajuns la sală închiriată de Abby, intram înăuntru si ne întâlnim cu cel care deține acest loc.
-Buna ziua. Spune Abby politicoase si domnul se uita la noi zâbind.
-Buna domnișoarelor, voi sunteti cele are va ocupati cu dansul, nu-i asa?
-Da domnule.
-Bine, intrarea este acolo ...fetitele au ajuns deja.
-Multumim mult.Abby ma i-a de mână și ma duce in sala, rămân uimita cand vad atâtea fetite care râd si sar , ma uit la ele si zambesc , nu le cunosc nici de 2 minute si deja imi spun dragi.
-Fetelor! Tipa Abby si vocea ei se aude in toata sala , toate fetilele s-au adunat în jurul nostru , uitându-se cu ochii mari la noi , fiind foarte atente.
- De azi înainte veți face dans cu noi , eu sunt Abby si ea este Alicia , dar ii puteti spune Ally.-Hai acum sa facem încălzirea. Toate fetele se pun in rânduri si se uita la mine si Abby , analizându-ne din cap pana in picioare.
Doamne sunt atât de drăguțe, nu imi vine sa cred.
Abby pornește muzica si începem încălzire...toate fetile se iau după noi si eu zâmbesc cand la vad.
-Abby ? Am si eu o intrebare. Spun eu nedumrita.
-Da?
-Noi ce dans la arătăm.
- Stii dansul ala pe Buyou. Pe acele pe care-l faceam mai de mult.
- Ok.
Le pune pe fetite in pozitii si le aratam inceptul dansului...ele încearcă să ne imite , dar nu le iese si asta le face si mai simpatice.Vad o fetiță mica care ma bate pe umar si ma întorc spre ea .
-Ally , imi poti arată încă odata începutul , te rog frumos.
-Sigur draguto. Dar cum te cheamă?
- Eu sunt Bibi.
- Ma bucur sa te cunosc Bibi .
Spun eu si zambesc .
-Esti foarte frumoasa
-Aww , multumesc.
-Haideti , la locuri.
Abby se uita la toate si porneste muzica după ce este sigur că sunt fetilele la locuri.
Le arătăm mișcările si ele le prind foarte repede , după o repetiție o iau pe Bibi si o duc mai inspate ca sa ii arat miscarile.
-Uite Bibi, când vii în fața faci asa .
Ii arat cum sa faca miscare si ea ma imita , dar o face prea incet.
- Mai repede putin Bibi , esti prea înceata , fii atenta la mine .
- Ok.
Mai fac odata si acum ea face bine ...o iau in brate si o pup pe frunte părintește, imi sunt atat de dragi , toate.După 2 ore de dans, am ajuns casa extenoata , mi-am aprins o tiagra si m-am pus în pat , uitându-ma la tv.
Imi bipaie telefonul si vad un mesaj de la Austin , oh si cand m-am bucurat ca am scapat de el , imi scrie.
In doua minute sunt la tine , pregateste-te.
Austin.
Oh Doamne, nu am chef de el .
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.