Perspectiva lui Austin.Ma trezesc si vad ca Ally nu este lângă mine , ma ridic din pat si ma duc sa o caut.
Cobor la bucătărie si o vad ca sta pe un scaun fumează o țigară și este îmbrăcată în tricoul meu.
-Iubito? Esti bine ?
-Da.
O privesc si vad ca zâmbește.-Iubitule?
-Da ? Ii raspund fara sa fiu atent la ce voia să spună.
- Ai fost minunat aseara.Ma uit la ea mirat si nu imi vine sa cred ce am auzit , imi aduce aminte ce s-a întâmplă aseara, wow.
-Iubito. Mai bine taci .Spun eu cu o voce perversa pentru ca stiu ca vrea sa ma provoace si nu vreau sa îi iasă
O vad ca se ridica si vine lângă mine si se apropie si imi pune mâinile pe abdomen si imi șoptește la ureche , dadu-mi fiori.-Și dacă nu vreau ? Zice cu o voce perversă.
-Iubito.
-Hmmm?
-Taci.
- Cum spui tu boss.Spune ea si se uita la mine pervers.
O iau pe sus si o sarut, iar ea imi raspunde imediat la sarut...Ii dau tricoul jos si ma uit la ea ...se face rosie in obraji si vad ca ii este rusine, dar asta o face mai draguta si provocatorea in acelasi timp.
O sărut pe gât și vad ca tremura...Ma opresc si ii dau tricoul pe ea.
-Iubito, toate la timp.
-Bine. Zice ea zâmbind.Perspectiva Aliciei.
Aud vocea lui Abby si ma uit fix la ea.
- Mai, mai, ce se întâmplă aici ? Întreba ea perversa.
-O fut , nu se vede ?! Spune Austin si incepe sa râdă.
-Hei.Zic eu ii dau una lui Austin.
- Ai grija Ally .spune ea si rade.
Ma uit la Austin si zâmbesc, e asa frumos, ochii de un verde intens si părul saten si cret ma înebunește.Ma simt ciudat cand fac lucruri din astea cu el, dar e al naibi de bine .E dulce si atent in difetent de cum a fost atunci la scoala.
-Austin, trebuie sa vorbim. Spune Abby seriosa.
-Ok.Ma uit la ei si nu stiu ce e cu atatea secrete, ceva e foarte ciudat .
Perspectiva lui Austin.
Ma duc cu Abby in sufragerie si vad ca se uita urat la mine.
-Austin.
-Da.
- Ai grija de ea , ca te omor ba , ai inteles?
Spune ea cu cea mai dură voce pe care nu am crezut ca am sa o aud vreodata de la ea.-Normal ca am grija de ea , stii cat de greu mi-a fost să dau de ea ?
- Tu stii cat de greu i-a fost ei cand ai parasit-o, ai distrus-o complet, când avea mai mare nevoie de tine atunci ai plecat.-Stii ca imi pare rau , regrete in fiecare zi ca am facut asta.
Las capul si jos si ma gandesc cat de fraier am putut să fiu sa fac asta. O iubesc si am iubit-o si atunci ...Dar am fost al naibi de prost.
-Ai grija , sa nu o mai ranesti vreodata ca atunci chiar ca mori de mana mea .
- Am inteles.
-Bun.
Ne duce in bucatarie si o iau pe Ally in brațe și ii dau un sărut scurt pe buze.-Esti bine iubito?
-Da.O iau de mana si mergem sus , iar Abby ne lasa singur si cred ca pleca iar la Max si Justin.
Ne pune în pat si ea se pune cu capul pe pieptul meu , iar eu o tin in brate.
Este liniște , nici unul dintre noi nu spune nimic .
Ma gandesc cat de norocos pot sa fiu ca nu isi aduce aminte cine sunt , pentru ca daca ar stii, acum ar fugi de mine cat ar tine-o picioare .Regret ca am ranit-o, imi pare al naibi de rau pentru ce i-am facut , dar macar acum pot repara greseala.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.