Diminiata ora 7:00Aud cum imi suna ceasul in disperare si ma întorc pe cealata parte , punându-mi perna pe cap.
- Mai taci dracu din gura , alarma nenorocită.
Ma ridic din pat si cand sa stau pe picioare simt cum imi pierd echilibru si simt o durere de cap îngrozitoare.
Indreptându-mă spre baie ma rezem de toti peretii ca sa nu cumva sa cad
A am uitat sa spun ca sunt anemică...e un fel de boala ciudata , care ma face sa fiu mai slăbită ...in interior ma refer , la cor arat cat de cat ok. Ma rog , nu despre asta este vorba.
Fac un dus scurt si ma pregătesc repede ca sa nu cumva sa întârzi la scoala.Cand ies din camera aud vocea prietenei mele strigându-mă.
-Ally , ce faci ? Cum esti ?
Intreaba ea îngrijorată.
- Bine. De ce ?
-Am auzit ce s-a întâmplat si sticle de vin goale lângă patul tau puteau sa însemne doar un singur lucru , ai baut.
-Da , pai nu voiam să exagerez, dar nu mi-a prea iesit. Spun si râdem amândoua la remarca mea .
- Ok, pai hai la scoala , nu vreau sa întârzi.
- Bine , masina este jos , mergem ?
-Aha.
Coborâm amândouă scarile in graba ..închidem usa in urma noastră si ne urcam in masina.
Abby apasă aceleratia si pornim spre scoala .-Esti suparata Ally?
- Nu, de ce as fi? Spun eu cu entuziasm , dar se vede clar ca ma prefac iar Abby iși da seama de asta imediat ...Ma cunoaste foarte bine , doar ne stim de mici , ar fi imposibil sa nu isi dea seama ca am pățit ceva.- Nu minti, se vede clar pe față ta ca ai ceva .
-Oh...Nu am nimic.Incerc sa o conving, dar nu ma pot convinge nici pe mine de ceea ce spun.-Austin, corect?
-Da...
- Imi pare rau ...Nu ma asteptam sa iti faca asta , dar sa vezi ca il ia mama dracu cand il prind...gunoiul naibi .
-E ok Abby, stai calma.
-Nimeni nu imi supăra mie prietena si mai ales sa dea in ea...asta este prea mult deja.
Cat am vorbit noi , Abby deja a parcat masina in curtea școli și nu am realizat ca am ajuns atât de repede , vitezomana mai e.- Hai in clasa ...
-Bine...
Cand am intrat in scoala am dat bot in bot cu Max , Justin si Austin...Nu credeam vreodata ca o sa urasc momentul în care ii voi întâlni.
-Hei fetelor , ce faceti ? Intreaba Max zâmbind.
- Bine, voi ?! Raspunde Abby pt amândouă .
- Deci fetelor , mergem diseară undeva , intr-un club ceva ? Intreaba Justin cu un aer arogant, dar e dragut cand face asta.
-Da.
Spun eu direct...e primul cuvânt care mi-a venit după ce am auzit intrebarea
Abby si Austin se uitau mirați la mine fara sa zică nimic , după câteva minute observ cum Abby il străpunge pe Austin cu privirea. O privire plină de dispreț , de parcă acum ar vrea să sară la gâtul lui si sa il omoare .-Bai fraiere, noi doi avem de vorbit , ai inteles? Ii spune pe un ton dur Abby lui Austin.
-Cum doresti domnita. Zice el si se înclină in fata ei în semn de sarcasm.
- Asa sa ii zici lui ma-ta , înțeles?! Zice ea nervoasa .
-Abby , hai sa plecam...Intervin eu si o iau de mana ca sa mergem.
- Pe curând baieti , ne vedem diseara . Le spun in semn de la revedere.
- Asta nu s-a terminat aici .
Aud din nou vocea lui Abby cea dură
-Cum spui tu .Zice Austin cu un aer arogant.- Hai ca incep orele...
-Bine.
Intrăm în clasa si ne punem amândouă in aceeasi banca.
Profa intrând în clasa , toată lumea saluta mai puțin cu exceptia mea si a lui Abby.Ma uit prin clasa si vad ca Justin cu Max numără foarte mulți bani , fiind foarte atenți la treaba pe ca o au .
După un minut observ ca Austin se uita la mine cu o privire ciudata , un fel de regret, parca ar spune "Imi pare rau " doar privindu-ma si atât.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.