Perpectiva Aliciei.Ma uit la Austin care râde inca de mine si imi vine sa ii bat ..
-Hai no .
-Esti dulce iubito.
- Bine.Spun eu bosumflata.Aud usa de la casa si in a 2 secunda o vad pe Abby dând buzna la mine în cameră.
-Ce ai tu nebuno?
-Vai, deci trebuie sa iti spun ceva .
-Ce ai ma ?
Ii aud vocea lui Austin.
-Deci , am cunoscut un super tip astazi.
-Ce tip? Intreaba Austin mirat.
-E al naibi de frumos.
-Bun, am inteles si cum il cheama?
-Louis.Il vad pe Austin cum se incordeaza cand aude numele si isi strage pumnii încercat să se abțină din a face ceva .
-Iubitule , esti bine ?
Vad cum se uita urât la mine si la Abby si nu inteleg ce are .
- CUM PULA MEA SE GASESTE IDIOTUL ALA SA FIE PESTE TOT.Ma uit speriata la Austin cand il aud cum urla si nu ma asteptam la reacția asta, oare de unde il cunoaste pe Louis?!.
- Nu trebuie sa tipi, nu avem probleme cu auzul.Zice Abby aroganta.
- EU ZIC SA TACI DRACU DIN GURA SI SA AI GRIJA CU JEGUL ALA .-Iubitule, calmeaza-te, ce naiba te-a apucat. ?
Austin se apropie de mine , ma sărută scurt si pleca, trântind usa in urma lui.
Eu cu Abby rămânem scoate si ne uitam una la alta fara sa spunem ceva.
-Ce are asta?
- Chiar nu stiu .Spune eu cat de sincer pot.
-Ma rog, hai sa iti spun cum a fost .
-Uite, deci tipul e super de treaba , arata si foarte bine si mi-a spus că o sa ne mai vedem , adică e chiar dragut Ally, deabea astept sa ma sune ca sa mai iesim.- Ce ma bucur pentru tine , e dragut .
-Da.-Vrei sa mergem la mall?
-Sigur.Perpectiva lui Austin.
Ies nervos din casa , urc in masina si bag cea mai mare viteza până ajung la sediu, intru întru nervos si ma pun la masa.-Ce ai frate? Il aud pe Andy care vine lângă mine la masa.
-Louis.
-Ce?
-Da in pula mea , idiotul e pe combinati cu Abby.
-Stai, cine e Abby. ?
- Cum pula mea nu o stii pe Abby, tipa aia populara ma.
-Aaa da si se da la ea sau ce.?
-Da-Si care e probelma.?
-Asa se poate apropia mai usor de Ally si nu vreau sa se întâmplă asta.
Vad ca Max si Justin vin la mine si se pun la masa.
-Eu zic sa iti faci griji pentru altceva.Spune Max uitandu-se fix in ochii mei.
-Adica?
-Vreau eu sa ii spun. Vad ca Justin se milogeste de Max.-Nu.
-Zice care odata in pula mea!
-Jack.
-Ce e si cu ala?
-Am auzit ca i s-a cam pus pata pe iubita-ta.
- CE MA ?
-Da.
- DE UNDE STII?
-Frate calmeaza-te. Ii aud vocea lui Andy.
- NU POT IN PULA MEA.
-Am aflat de la Mike
-Altul. Astia sunt ca gândaci de bucatarie sa mor eu.Perspectiva Aliciei.
Ma plimb prin mall de o oră cautând-o pe Abby.
-Pe cine cauti draguto?
Ma întorc si vad un baiat blond cu ochii albastri care se uita la mine.
-Pe prietena mea .
- Pe Abby.?
Cand aud ce spune ma uit la el ca la felul 14.de unde dracu o stie asta pe Abby , eu stiam ca e populara , dar nici chiar asa.
-De unde o stii tu pe Abby?
-Pai uitate-te acolo.Ma i-a de umeri si ma intoare in stanga artanadu-mi o masă la care statea Abby cu un baiat, ăla presupun ca este Louis.
-El e prietenul meu si mi-a spus de Abby, de aceea o stiu.
-Aaa.Ma uit nedumerita la el , ridic din umeri și nu mai spun nimic.
-Nu vrei sa stam si noi la o masa?In a 2 secund mi-a zburat gandul la Austin, daca afla am dat de dracu , dar pana la urma iesim doar ca prieteni ce poate sa se întâmple , nu are de unde sa afle Austin.
După o oră în care am vorbit si am râs de Louis , ma uitam prin jur si la un moment dat il vad pe Austin cu o gașcă de băieți in spate printre care se afla si Justin cu Max , rămân socata si fac ochii cat cepele cand vad ca Austin e nervos până la culmea.
Perspectiva lui Austin.
Ma duc la mall si o vad pe Ally cu jegul de Jack la o masă râzând.
Ma apropi de ei si ma uit fix in ochii lui Jack.
-TU CE DRACU MAI CAUTI AICI ?
-Austin te rog sa nu faci aici o scena, doar suntem oamenii maturi, nu ?
Il aud pe Jack cum spune toate astea cu un aer arogant si imi vine sa ii sparg fata , nu ca nu ar fi de ajuns, e si prostul de Louis aici.
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.