Perspectiva lui Austin.Ma uit la ceas si vad ca este ora 21:00.
-Băieți, mergem ?
-Da.
Ma uit in jur sa vad daca Loren e gata.O vad ca iese din camera îmbrăcat intr-o rochie negarea , mulata pe cor si cu niste tocuri foarte înalte...părul.ii cădea în bucle pe spate si era exagerat de machiată...dar arata super.
-Hai Loren.
Mergem toti la masini , eu o iau pe Loren si băieți merg cu masina lui Max si Justin, toti au masini dar nu are rost sa le luăm pe toate.
Ajungem in fata clubului si intrăm. Ma uit dupa Louis si il vad la bar cu un pahar de băutură in mana .
-Loren,mergi la.el ! Băieți voi veniti cu mine.
-Ok.Vad ca Loren merge la Louis si filtreaza cu el , se pare ca ii iese , e deșteaptă fata. Eu cu baieti suntem la o masă in spate si ii urmarim cu privirea.
-Baieti, la semnaul meu , mergem după ei .
-Ok.
-Bă, dar cand mergem? Ii aud vocea lui Justin si imi vine sa ii dau un pumn cand aud ce spune ...cat de idiot poate sa fie .
-Bă pula, acum.o secundă am spus că la semnalul meu plecam.Ii aud pe toti cum rad de el si vad ca se enervează.
- Cât de prost te-a facut ma-ta bă, nu am crezut ca poți fi mai idiot ca Bard , dar se pare ca l-ai întrecut si pe el.II aud vocea sarcastică a lui Max.
-Bă. Spune Bard suparat.
-Da cine pula mea esti tu ba? Zice Justin razând.
-Taci ba pulă. Spune Max.-Baieti , fiti atenti! Le spun eu si arăt spre Loren si Louis.
-Ce?
-Se pricepe fata sa prosteasca, dar mai avem.nevoie de timp.
-Da...e super ce să spun. II aud pe Andy si iti putea-i dea seama din vocea lui ca era gelos .
-Frate, stai calm , e doar un plan, nu fi gelos.
- Nu pot in pula mea , nu pot sa vad ca retardatul asta se atinge de ea , e a mea bă.
- Nu e a ta .Spune Brad.
- Va fi.Ma uit la băieți și nu mai spun nimic , imi dau seama prin ce trece Andy ...stiu cum.e sa fi gelos , am.fost , dar acum dacă aș afla ca se atinge careva de Ally, cred ca l-aș omorâ cu mana mea .
Se face deja ora 22:00 si ma tot uit la Louis si Loren , se lasa greu târfa de Louis.
Dar la un moment dat vad ca Loren il ia de mână și merg sus pe scările care duc la etaj..
Astept sa primesc mesajul.de la Loren ca sa stiu cand plecam.
Austin, acum.
-Baieti, acum.
Ne ridicam de la masa si mergem toti la etaj ..ne oprim.in fata usi si le fac semn lui Andy si Brad sa intre.Andy trânte-te usa de perete si intra odata cu Brad..
Andy o ia pe Loren si o pune în spatele lui în timp.ce Brad dă in Louis fara mila ..-Max, Justin , acum , luati ce trebuie.
Băieți intra in camera si ii iau toate drogurile , bani , cheia de la masina , tot ce are .După ce Andy cu Brad l-au bătut până era mov la fata , intru eu.
-Baieti , plecati.
La auzul cuvintelor mele toti plecă , rămând doar eu cu Louis in camera.
Il vad ca se ridica cu greu de jos si cand e in picioare il.iau de gât și il trântesc de perete.
- Nu te mai pune cu mine jegule.
- Nu vei scapa asa usor. II aud vocea sleita de putere a lui Louis.
- Cum spui tu gunoiule.Ii dau doi pumnii in stomac si il pun la pământ, fara sa ma mai uit la el cobor scarile si ies din club , ma urca in masina si merg spre sediu, băieți fiind in urma mea.
Ajuns la sediu intru si ma.pun la masă, vad ca Max si Justin , aduc doua valize negreu si niste cheii.
Bani.si drogurii, astea trebuia sa fie date unui șef dea lui , dar au ajuns la noi si ma voi ocupa eu sa ajunga unde trebuie și cui ii trebuie.
-Bine lucrat baieti, asa va vreau.
-Mersi.-Bă eu cred ca ma duc la Ally, nu se simte bine , aveti grija de marfă .Leo , daca suna Simon ma anunți, bine ?
-Asa voi face .Simon e cel care deține si se ocupa cu toata rețeaua de traficanții
...si se pare ca eu sunt mana lui drepata...pe lângă asta eu primesc cam.toata marfa, dar cand e vorba ca trebuie sa ajunga ceva la el , ma pune pe mine . E cel care se ocupa si cu prostitutia si altele pe lângă asta.-Cine e Ally? Întreba Bard si Andy curioși.
-Iubita mea .
- Ca mă ? Nu imi spune ca iti bati pula si de asta?
Zice Andy râzând.
Ma uit la el urat si imi vine sa il.iau la pumnii in gura .-Max si Justin iti vor explica, imi este prea lene sa imi bat capul cu tine .
Ma urca in masina si pornesc spre casa lui Ally.
Scuzați-mi greșelile, sper ca va placut , va pup 😗❤💝
CITEȘTI
Invață-ma sa iubesc. (+18) vol.I
RomancePovestea tipică a unei adolescente care intra doar în belele .Alicia fata care poartă un război cu ea însăși fara sa stie ce o așteaptă.