-Menjél már hazaaaa! Fáradt vagyok! -próbálom kilökdösni a szobám ajtaján, sikertelenül.
-Őrült vagy? Ki nem teszem a lábamat! Fél tizenegy van! -fordul el, majd visszaül az ágyamra.
-Akkor másszál ki az ablakon!
-Nem akarok! -az idegemre megy.
-Olyan vagy, mint egy gyerek. -ülök le mellé, feladva a hazaküldését. -A földön fogsz aludni, csak szólók!
-Nekem jó. -dől be az ágyamba.
-Mondom a földön! -gurítom le az ágyról, ezzel nagyot koppant a földön. Remélem, hogy anya nem.....
-HaeRa! Mi volt ez? -hallom anya üvöltését lentről. -Felmegyek!
O-óóó. Ez nem lesz így jó. Nagyon lesz lesz jó!
-Namjoon, irány az ágy alá! -utasítom halkan
-Hogy hova? -értetlenkedik.
-Gurulj már be az ágy alá, te hülye! -ugrok le mellé a földre, hogy segítsek neki az elbújásban.
-Mi volt ez a hangzavar, HaeRa? -jön be kopogás nélkül anya az ajtómon.
-Semmi különös, csak leesett a.... telefonom! Igen, a telefonom! -próbáltam a leghihetőbb kifogást kitalálni, de nem nagyon győztem meg vele anyát.
-Az volt olyan hangos, mintha egy ember esett volna le? -húzta fel szemöldökét hitetlenkedve. Nem hiszem el! Kifogásokat nem tudok gyártani se anya, és Namjoon ellen se. ( milyen értelmes mondat xd )
-Hát.... igen
-Aludj! -ezzel ki is ment a szobámból. Hú, ez meleg helyzet volt.
-Elő jöhetsz, Namjoon. Elment.
-Segítenél? Ha már igy begyömöszöltél.... -nyöszörgött Namjoon az ágyam alól.
-Add a kezed -guggolok le, közben megfogok barátom kezét.
-Ja, még valami -nyit be anya újra az ajtón, mire én sokkos állapotba kerültem, így Namjoon kezét is elengedtem. -Ki van az ágyad alatt, Hmm? -nézett mérgesen rám anya.
-Na-namjoon. -mondom ki nevét, mire anya arca megenyhült.
-Jaaaa. Nem ment még haza? -mosolygott. Mi a?
-Nem? -néztem félve anyára.
-Akkor remélem sokat tanultatok! -csapta össze tenyereit -Ajánlom, hogy holnap jó jegyet hozzál haza, mert ha nem-
-Oké-oké, értem! Most kimennél? Ja, és Namjoon itt alszik, ugye nem baj. Jó neki a föld is. -magyarázom anyának.
-Oké? -és ezzel ki is ment végre.
-Húúú. Mázlim van, hogy téged szeret az anyám. -segítek újra kihúzni őt az ágyam alól.
-Láttam a halálfélelmet az arcodon, mikor visszajött. -nevetett halkan.
-Haha, biztos jól szórakoztál. Tessék! -dobtam neki egy pokrócot, és egy párnát -Jóéjt! -feküdtem be az ágyamba.
-Ennyit kapok? Semmi jóéjt puszi? Gonosz vagy! -nyávogott, mint egy ötéves kislány.
-Minek neked a jóéjt puszi? Hisz' érett 17 éves férfi vagy! Ráadásul nem olyan a kapcsolatunk, hogy ezt kéne neked adnom!
-De lehetnénk olyan kapcsolatban.... -hallottam meg sátáni nevetését. Oké? Ez ijesztő, főleg Namjoon-tól.
-Jóéjt! -fordultam a fal felé.
*Fél óra múlva*
Nem birok aludni!
YOU ARE READING
Több mint barátság /NamJoon ff./
FanfictionA nevem HaeRa. 16 éves vagyok, jelenleg gimnáziumba járok a barátaimmal. Nem vagyok az a társas ember, ha egy számomra ismeretlen helyre kerülök, inkább kussolok. Szeretek zenét hallgatni, meg videókat nézni. Inkább mondom magam magányos farkasnak...