Info :(

6.9K 172 25
                                    

Kochani .. niestety muszę was poinformować że potrzebuję przerwy. Pewna sytuacja w moim życiu mnie do tego zmusiła. Bardzo mnie zraniła jednam muszę się otrząsnąć i żyć dalej.  Niedałabym rady pisać dla was Rozdziałów. Wczoraj skończyłam jeden i od dzisiaj do następnego piątku biorę sobie wolne. Nie chcę pisać dla was " pod przymusem " lub gdy mam aż tak zły humor bo ten Rozdział będzie po prostu do kitu a wy zasługujecie na dobre Rozdziały za to jak bardzo mnie motywujecie do pisania.

Mam nadzieję że zrozumiecie że nawet ja mam gorsze dni, zupełnie nie mam głowy. Pomysły są jednak nie mam głowy aby je zrealizować.

Obiecuję wam że w następny piątek pojawi się Rozdział. Nie jestem jedną z tych którzy odchodzą na zawsze.. niedałabym rady bez was dłużej niż tydzień.

Piszę dla was z przyjemnością w wierzcie lub nie wkładam w to całe serce. Jednak gdy coś zrani człowieka nie jest on wstanie robić nic i mam nadzieję że to zrozumiecie.

Proszę też bez spekulacji ... nie powiem wam dokładnie co się stało ani niewpadniecie na to. Więc proszę abyście poczekali ten tydzień. Wiem że dacie radę. Niezostawiam was bez niczego. Wstawię Rozdział napisany przed tym zdarzeniem który wstawić miałam w poniedziałek i który dałam radę napisać mimo choroby która nadal nieodpuszcza.

Przypominam wam że możecie do mnie pisać 😉 ja nie gryze a ciesze się że mogę popisać chociaż z kilkoma z was :)

Dobrze to do zobaczenia w piątek... kocham was i mam nadzieje że zrozumiecie poczekacie :*

Wasza Sara♡

Ten post będzie usunięty w następny piątek ;*

Po prostu zostań mała ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz