Proszę o przeczytanie do końca... dziękuję❤😂
Nie wiem jak was ale mnie bardzo wkurzało jak taka jedna autorka SaraLange0 wstawiała te rozdziały tak nieregularnie. Oszaleć można było. Nie wiem czy ją kojażycie 😂
No dobra a teraz na poważnie po krótkim wstępie wkońcu udało mi się ogarnąć jak często mogę dodawać Rozdziały aby nadążyć je pisać.
Teraz znowu zaczyna mi się faza prac klasowych ale mam 2 czy 3 Rozdziały napisane natto więc będę mogła je wykorzystać. Jak ta faza prac klasowych się skończy pomyślę nad maratonem ale nieproście mnie o niego teraz bo jak dodam wszystkie co mam napisane w Maratonie to nie będę miała przez tydzień czasu aby napisać nowe więc no😂 uzbrojcie się w cierpliwość.
Czyli nie przedłużając. Zobowiazuję się dodawać Rozdziały w każdy
Poniedziałek
Środę
Piątek
Rozplanowałam wszystko tak aby najlepiej mi pasowało abym nadążała pisać. Nie ustawiam jednak godziny aby mieć czas po szkole w razie nagłego wypadku go napisać. A jeżeli nie dam rady wstawić Rozdziału powiadomię was o tym tu lub na snapie. Albo instagramie. Jednak naszybciej na snapie bo nie chcę tu zawalać informacjami.
Postaram się przed terminem wstawiania Rozdziałów napisać chociaż początek aby wstawiać wam na Instagramie zapowiedzi ich.
No cóż to chyba wszystko. Następny Rozdział w poniedziałek tak jak jest już teraz planowane.
A i jeszcze jedno. Książka "Dziewczyna z pierwszej ławki " będzie jako pierwsza korygowana. Chwilowo wstymałam korektę " Po prostu Nate mała " aby zrobić ją potem. Na koniec będzie korekta "Po prostu zostań mała " . Tak będzie lepiej. Wszystko po kolei i w swoim czasie więc narazie udawajcie że tych błędów nie ma. 😂
Kocham was i do napisania w poniedziałek ❤
CZYTASZ
Po prostu zostań mała ✔
Novela JuvenilPoznali się...można by powiedzieć przypadkiem jednak to nie był przypadek. Wynajął ją bo takie przysługiwało mu prawo. Jej kraj przegrał Wojnę i w ramach rekompensaty dziewczyny w wieku od 18-20 lat miały prawo zostać wynajęte przez Żołnierzy kraju...