Κεφάλαιο 3

161 22 4
                                    

Σε λίγα δευτερόλεπτα το χέρι της είχε προσγειωθεί στο μάγουλο μου.

«Τι έκανες;» Λέω εκνευρισμένος.

Την κοιτάω με μισό μάτι, ειλικρινά.

«Συγγνώμη.» Λέει τρομαγμένη. 

Την πιάνω από τον λαιμό.

«Αν τολμήσεις και με ξανά χαστουκίσεις, την έχεις βάψει!» Λέω και την σπρώχνω.

Η ελένη τρέχει κοντά της και την αγκαλιάζει. Έπειτα, με κοιτάει με ένα ύφος αηδίας.

Εγώ της ρίχνω ένα παγωμένο βλέμμα και φεύγω.

Θα μου το παίξει μάγκας η Εύα. Ποια; Η Εύα. Δεν με ξέρει καλά μου φαίνεται.

Δεν είχε δει τότε την πιο άσχημη πλευρά μου, από αυτή που ήδη γνωρίζει.

Προσπαθώ να διαχειριστώ επιτέλους τον θυμό μου, αλλά κάποιες φορές είναι αδύνατον.

Ο ήχος του κινητού μου διακόπτει τις σκέψεις μου.

Η μάνα μου.

«Έλα μαμά. Ναι όλα καλά. Ναι τώρα ερχομαι και θα σου πω, τα λέμε.» Λέω και της το κλείνω βιαστικά.

Έχω νεύρα και δεν θέλω να τα ξεσπάσω επάνω της.
————-

Μπαίνω μες στο σπίτι και βρίσκω την μάνα μου να περιμένει πίσω από την πόρτα σαν το μπουλντόγκ.

«Έλα Χριστέ και Απόστολε, τι κάνεις εδώ χριστιανή μου;» Λέω τρομαγμένος εφόσον άνοιξα την πόρτα και την είδα πίσω της.

«Με έχει φάει η αγωνία παιδί μου. Που ήσουν τόση ώρα;» Λέει ταραγμένη και έρχεται κοντά μου πιάνοντας μου την μπλούζα.

«Καταρχάς ηρέμησε.» Της λέω και την απομακρύνω από την μπλούζα μου, «Κατά δεύτερον, μου τσαλάκωσες την μπλούζα.»

«Και τι σε νοιάζει ρε; Εσύ θα την σιδερώσεις;»

«Και τρίτον! Είναι μια χαρά.» Λέω και κάθομαι στον καναπέ.

Έρχεται από πάνω μου και με κοιτάει με απορημένο βλέμμα.

«Καλά χαζό είσαι; Τι έπαθε; Πες μου λεπτομέρειες γιατί θα πάω εγώ στο νοσοκομείο.»

"Know Who You Are" |VK| •Book 2•Where stories live. Discover now