Κεφάλαιο 29

96 15 2
                                    

Χορεύουμε στον ρυθμό της μουσικής. Κάθε λεπτό που περνάει νιώθω περισσότερο την επιθυμία να τον κάνω δικό μου.

Με κρατάει αγκαλιά ενώ χορεύουμε. Χαμογελάει, ίσως να φταίνε τα άπειρα ποτά που κατέβασε πριν λίγο.

Κάποια στιγμή νιώθω τα χείλη του κολλημένα στα δικά μου δημιουργώντας ένα παθιασμένο φιλί που με αιφνιδίασε.

Τον κοιτάω ενώ παράλληλα προσπαθώ να ισορροπίσω την ανάσα μου.

Εκείνος χαμογελάει πονηρά και με τραβάει ελαφρώς από το χέρι.

«Που πάμε;» Τον ρωτάω ενώ έχουμε βγει από το μπαρ.

Με κοιτάει πονηρά.

«Σε νοιάζει;»

«Όχι.» Λέω με ένα χαμόγελο ικανοποίησης.

Του παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου από το χέρι, είπαμε να τον ρίξω στο κρεβάτι αλλά όχι να με ρίξει αυτός σε κανένα γκρεμό τώρα που είναι μεθυσμένος.

«Εγώ θα οδηγήσω!»

Καθώς οδηγώ το χέρι του χαϊδεύει το γυμνό μπούτι μου κάνοντας με να ανατριχιάσω ολόκληρη.

Φτάνουμε στο σπίτι της κολλητής μου. Για όσους αναρωτιέστε έχω συννενοηθεί μαζί της έτσι ώστε να λείπει για να μπορέσω με άνεση να προχωρήσω το σχέδιο μου.

Κατεβαίνουμε βιαστικά από το αυτοκίνητο. Μπαίνουμε στο διαμέρισμα και με κολλάει στην ξύλινη πόρτα.

Με φιλάει παθιασμένα. Με μπερδεμένα βήματα φτάνουμε στην κρεβατοκάμαρα.

Με ρίχνει στο κρεβάτι και ανεβαίνει επάνω μου. Τον θέλω τόσο μα τόσο πολύ, μου έχει λείψει τόσο το συναίσθημα το να τον έχω μέσα μου ακόμα και στις άσχημες στιγμές.

Σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα έχουμε αφαιρέσει όλα τα ρούχα μας.

Αρχικά, χαϊδεύει απαλά την περιοχή μου κάνοντας με να τιναχτώ. Έπειτα, ισχωρεί ένα δάχτυλο μέσα μου κάνοντας με να ανατριχιάσω ξανά ενώ μου ξεφεύγουν κάποια βογγητά.

Έπειτα, μπαίνει με δύναμη μέσα μου και ένιωσα την απόλυτη ηδονή. Με γρήγορες κινήσεις μπαινοβγαίνει μέσα μου. Έχω κλειστά τα μάτια μου και το απολαμβάνω. Το περίμενα καιρό.

Τα βογγητά που βγαίνουν από το στόμα μας έχουν κατακλείσει το δωμάτιο.

Παράλληλα αφήνει υγρά φιλιά σε όλη την περιοχή του λαιμού μου και στο στήθος μου.

"Know Who You Are" |VK| •Book 2•Where stories live. Discover now