Κεφάλαιο 32

98 12 1
                                    

«Δεν με νοιάζει, Βαγγέλη. Τέλος.» Λέω αποφασισμένη.

«Νεφέλη, ακούς τι λες;»

«Βαγγέλη, μην το συνεχίζεις. Έχω πάρει την απόφαση μου.»

«Οκευ, πες μου τότε τον λόγο.» Λέει ψύχραιμα.

«Απλά.. δεν πάει άλλο.»

Ούτε εγώ τα πιστεύω αυτά που λέω. Προσπαθώ να συγκρατήσω τα δάκρυα μου γιατί αλλιώς καήκαμε.

Πρέπει να τον χωρίσω σήμερα κιόλας, δεν πρέπει να το καθυστερήσω άλλο. Ο γιατρός μου είπε ότι πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό, και έτσι θα γίνει.

«Νεφέλη σου μιλάω!» Λέει κουνώντας τα χέρια του μπροστά στο πρόσωπο μου.

«Τι;» Λέω ενοχλημένη.

«Γιατί δεν πάει άλλο; Τι σου έχω κάνει γαμώτο;»

Προσπαθεί να έρθει κοντά μου αλλά τον αποφεύγω. Αν με αγγίξει θα λυγίσω και δε μπορώ να αντισταθώ μετά, γι'αυτό κιόλας αποφεύγω να τον κοιτάξω στα μάτια.

«Βαγγέλη δεν μπορώ να σε πιέζω σε μία σχέση που υποφέρεις..» πάει να διαφωνήσει αλλά δεν του άφησα περιθώρια, «και ξέρουμε κι οι δύο ότι υποφέρεις.»

«Ρε μωρό μου, δεν τα έχουμε ξανά πει αυτά;» Εν τέλη με πλησιάζει βάζοντας τα χέρια του στα μάγουλα μου.

«Τα έχουμε πει αλλά..»

«Αλλά μην το ξανά κάνεις θέμα. Σου έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι είμαι μαζί σου επειδή σ'αγαπάω. Αν πιεζόμουν θα σου το έλεγα και το ξέρεις. Σου έχω υποσχεθεί ότι θα είμαι δίπλα σου μέχρι το τέλος, σύμφωνοι;» Λέει γλυκά και νιώθω τα μάτια μου βουρκωμένα.

Θέλω τόσο να του πω την αλήθεια αλλά δεν μπορώ. Δεν θέλω να ξέρει, δεν θέλω να με λυπάται και από εδώ και πέρα να είναι δίπλα μου από λύπηση.

«Όχι, Βαγγέλη..» πάω να απομακρυνθώ αλλά με τραβάει ελαφρώς από την μέση κοντά του.

«Νεφέλη, δεν πρόκειται να σε αφήσω για κανένα γαμημένο λόγο.» Λέει τελεσίδικα.

«Μπορείς έστω και μία φορά στην ζωή σου να σεβαστείς τις αποφάσεις μου χωρίς αντιρρήσεις;» Λέω παραπονεμένα.

"Know Who You Are" |VK| •Book 2•Where stories live. Discover now