Κεφάλαιο 22

98 12 2
                                    

Eva's Pov (FINALLYYYY)

Όλη την ώρα είμαι αναγκασμένη να βλέπω το δήθεν αγαπημένο ζευγαράκι.

Εσύ αν ήσουν στην θέση μου, πώς θα ένιωθες αν έβλεπες τον πρώην σου να έχει σχέση με την ξαδέρφη σου; Εγώ πάντως χάλια.

Εδώ τους έπιασα στο κρεβάτι, παραλίγο να γίνονταν γονείς. Αυτό θα με ισοπέδωνε.

Εγώ όταν έμεινα έγκυος επέμενε να το ρίξω και με την νεφέλη ήταν ευτυχισμένος;

Δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι αυτό. Θα τον εκδικηθώ για το παρελθόν αλλά πρώτα θα τον κάνω δικό μου, όπως τότε.

Εκείνος επιμένει ότι δεν με αγάπησε ποτέ, αλλά στα μάτια του είδα αγάπη.

Ο χτύπος της πόρτας με βγάζει από τις σκέψεις μου.

«Ποιος;» Λέω ενοχλημένη ενώ κρύβω την φωτογραφία μας με τον Βαγγέλη κάτω από το μαξιλάρι μου.

«Εύα εγώ είμαι.» Λέει η νεφέλη.

«Μπες.» Λέω ξερά.

Εκείνη ανοίγει απαλά την πόρτα εμφανίζοντας το κεφάλι της και με κοιτάει χαμογελώντας.

«Έλα μέσα..»

Κλείνει την πόρτα πίσω της και κάθεται δίπλα μου.

«Είσαι καλά;» Ρωτάει.

Πώς να είμαι καλά αφού μου έχεις πάρει τον γκόμενο;

«Μ'ακούς;» Λέει κουνώντας το χέρι της μπροστά από το πρόσωπο μου. 

«Ναι τι θες;» Της λέω απότομα και εκείνη μαζεύεται στην θέση της.

«Τίποτα, συγγνώμη.» Λέει και φεύγει. 

Πω, χέστηκα. Δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ με τα παιδιάσματά της.

Απορώ γιατί δεν την έχει χωρίσει ακόμα ο Βαγγέλης. Εγώ αν είχα φερθεί έτσι θα μου φώναζε.

Αλλά απ'ότι φαίνεται έχει κρυφά χαρίσματα που τα ξέρει μόνο ο Βαγγέλης.

Μην αγχώνεσαι Βαγγέλη μου, θα μάθεις και τα δικά μου. Όμως κάτω από άλλες συνθήκες.

Έπεσα τυχαία επάνω του εκείνο το βράδυ, το πλήρωσα ακριβά και το πληρώνω ακόμα. Ακόμα και τώρα με βλέπει και ή αλλάζει γωνία ή με βρίζει. Πάντως κάτι θα έχει το πρόγραμμα.

"Know Who You Are" |VK| •Book 2•Where stories live. Discover now