Κεφάλαιο 39

211 17 4
                                    

«Νεφέλη μπορείς να μου φέρεις την μερέντα από το ψυγείο;» Λέει πίνοντας τον χυμό του.

«Πάλι γλυκά, Βαγγέλη;» Λέω αυστηρά.

«Αφού το ξέρεις ότι στα γλυκά δεν μπορώ να αντισταθώ.» Λέει πονηρά και μου τσιμπάει ελαφριά τον πισινό μου.

«Έλα, φρόνιμα!» Λέω με σοβαρό και αστείο ύφος ταυτόχρονα.

Εκείνος με κοιτάει πονηρά και ξανά στρέφει την προσοχή του στο πρωινό του.

«Τι λες; Θα κάνουμε κάτι σήμερα;» Λέω ενώ κάθομαι απέναντι του.

«Τι τραβάει η όρεξη του κοριτσιού μου;» Λέει ενώ τρώει σαν να μην υπάρχει αύριο.

«Καλέ τρώγε σαν άνθρωπος, θα πνιγείς!» Λέω γελώντας βλέποντας τον έτσι.

«Αφού με εξάντλησες εχθές το βράδυ.» Λέει γελώντας.

«Ναι εγώ φταίω πάλι, χαζό!» Λέω και του πετάω ένα κρουασανάκι, «έχεις μεγάλο πρόβλημα ε;»

«Χα! Αυτό είναι γνωστό.» Λέει περήφανα.

«Εγώ πάω να κάνω μπάνιο.» Ανακοινώνω και αφήνω το πιάτο μου στον νεροχύτη.

«Ώπα ώπα ώπα..» λέει πονηρά και έρχεται μπροστά μου κόβοντας μου τον δρόμο, «μόνη σου θα κάνεις μπάνιο; Μπορεί να σε κλέψουν γι'αυτό θα έρθω κι εγώ.»

«Είσαι όντως ηλίθιος!» γελάω, «δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε μαζί μπάνιο ξέχασε το!» Λέω κατηγορηματικά.

«Μαα» λέει παραπονεμένος και χοροπηδάει πάνω κάτω σαν το παιδάκι που θέλει οπωσδήποτε να του πάρουν αυτό που θέλει.

«Βαγγέλη, είπα όχι.» Λέω απαξιωτικά και κατευθύνομαι στον επάνω όροφο.

—————-

Άνοια την πόρτα του δωματίου μου και αντικρίζω τον Βαγγέλη να κάθεται στο κρεβάτι απογοητευμένος.

«Με τρόμαξες ρε βλαμμένο! Τι κάνεις εδώ; Γιατί είσαι σαν την θλιμμένη χαραυγή;» Λέω γελώντας και ανοίγω την ντουλάπα μου.

«Πώς είναι η θλιμμένη χαραυγή;» Με ρωτάει και ανασηκώνω τους ώμους μου.

Αφήνω την πετσέτα στο γραφείο μου και παίρνω τα ρούχα μου για να ντυθώ.

Κάποια στιγμή δύο νιώθω χέρια να τυλίγουν την μέση μου και να με γυρίζουν. Ο Βαγγέλης.

Με έχει κολλήσει επάνω του και με κοιτάει στα μάτια.

«Βαγγέλη.. θέλω να ντυθώ.» Ψυθηρίζω.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Know Who You Are" |VK| •Book 2•Where stories live. Discover now