Κεφάλαιο 27

99 11 0
                                    

«Αυτό είναι ακόμα πιο ευχάριστο!» Λέω χαμογελώντας.

«Βαγγέλη;» Λέει δειλά.

«Πες μου.»

«Τι νιώθεις για την Εύα; Δεν θα νευριάσω, απλά θέλω να ξέρω τι ήταν και τι είναι για εσένα.»

Ερώτηση παγίδα;

«Δεν ήταν κάτι σημαντικό.» Λέω και παίρνω την κιθάρα μου για να την κουρδίσω, και καλά.

«Άρα, τώρα είναι;» Λέει και αποφεύγω να την κοιτάξω αλλά εκείνη με το χέρι της γυρνάει το πρόσωπο μου έτσι ώστε να την κοιτάω, «Βαγγέλη, κοίτα με και πες μου.»

«Αλήθεια λέω.»

«Η μαμά σου μου είπε ότι ήσουν ερωτευμένος μαζί της, σωστά;» Λέει και την κοιτάω απορημένος.

«Η μαμά μου; Από που κι ως που;»

«Έχει σημασία;»

«Ίσως και να έχει.» Λέω και αφήνω την κιθάρα δίπλα μου.

«Μην τολμήσεις και της φωνάξεις!» Λέει αυστηρά.

«Όχι, αλλά πες μου γιατί μου τα ρωτάς όλα αυτά;» Αναρωτιέμαι.

«Γιατί θέλω να ξέρω που βαδίζω, Βαγγέλη.»

«Ωραία λοιπόν.» Λέω και βολεύομαι καλύτερα στην θέση μου, την κοιτάω βαθιά στα μάτια, «ναι. Την ερωτεύτηκα. Όχι όμως από την αρχή, σταδιακά. Στην αρχή μόνο το σεξ μας ένωνε, μετά την ερωτεύτηκα. Ήταν η μόνη που καταλάβαινε τι νιώθω, κατάφερνε να με προσγειώνει όταν παρεκτρεπόμουν. Όταν με παράτησε θύμωσα πολύ, ήθελα να την βρω και να την σκοτώσω. Με παράτησε γιατί δεν την έκανα ευτυχισμένη, είχα πάντα προτεραιότητα την δουλειά μου και πάντα έλεγε πως μόνο το σεξ ήθελα από εκείνη. Ενώ δεν ήταν πάντα έτσι.» Ολοκληρώνω και εκείνη με κοιτάει άναυδη.

«Είπε πως ποτέ δεν την αγάπησες και ότι συνέχεια την χτυπούσες και τέτοια.»

«Αν ήταν έτσι γιατί δεν έφευγε από την αρχή;» Λέω εκνευρισμένος.

«Γιατί σε φοβόταν, Βαγγέλη! Ξεχνάς τι έκανες;»

«Όχι.» Λέω ενοχλημένος, «αλλά δεν την έχω χτυπήσει.»

«Την αγαπάς ακόμα; Ή τουλάχιστον.. είσαι ερωτευμένος μαζί της;» Λέει και αποφεύγω να την κοιτάξω, «δεν θα νευριάσω, απλά πες μου.»

«Όχι.» Λέω αυθόρμητα.

«Πείνας; Θέλεις να σου φέρω κάτι;» Αλλάζει θέμα.

Προφανώς και δεν με πίστεψε, αν και.. δεν ξέρω αν λέω αλήθεια. Δεν ξέρω τι νιώθω, για την Εύα.

"Know Who You Are" |VK| •Book 2•Where stories live. Discover now