«Σταμάτα επιτέλους να με κοιτάς με αυτό το βλέμμα της αγελάδας!»
«Εγώ αγελάδα; Άντε χέσου Βαγγέλη! Ακόμα και τώρα βρήκες να κάνεις πλάκα!» Λέει ενοχλημένη.
«Κι όμως δεν κάνω πλάκα..» λέω και γελάω ειρωνικά.
Δεν παίρνω απάντηση, απλά ένα παγωμένο βλέμμα για ακόμα μία φορά.
Είμαστε έξω από το σπίτι της Μαρίας.
Πάει να κατέβει από το αυτοκίνητο η Εύα αλλά την σταματάω πιάνοντας το χέρι της.
Εκείνη κοίταξε την κίνηση μου και έπειτα εμένα.
«Τι;»
«Εσύ θα μείνεις εδώ!» Δηλώνω.
«Ναι καλά..» τραβάει το χέρι της αλλά της το ξανά πιάνω.
«Εύα, κόψε τις μαγκιές. Είπα θα περιμένεις εδώ αλλιώς θα σε αφήσω και θα φύγω.» Την προειδοποιώ.
«Καλά.» Λέει και με μία απότομη κίνηση τραβάει το χέρι της και κλείνει την πόρτα με δύναμη.
Εγώ προχωράω προς το σπίτι της Μαρίας. Μέχρι να φύγουν για Αυστραλία οριστικά, έχουμε καιρό.
Τελικά δεν παντρεύτηκαν, τελευταία στιγμή. Ήμουν σίγουρος. Η μαρία δεν μπορεί να αντέξει στον πλανήτη του "γάμου".
Μπορεί να το ανέβαλε προσωρινά αλλά θα το κάνει. Την ξέρω, όταν παίρνει μία απόφαση την εννοεί.
Χτυπάω την πόρτα.
Μου ανοίγει ο μέλλοντας σύζυγος της.
Για κάποιο λόγο μου χαμογέλασε με το πιο creepy χαμόγελο που έχω δει.
Ευτυχώς μιλάει ελληνικά και δεν θε χρειαστεί να μιλήσω εγώ αγγλικά. Γιατί ως γνωστών, είμαι άπαιχτος.
«Γεια σου Paul, μήπως ενοχλώ;» Λέω ευγενικά.
«Όχι πέρασε μέσα.» Μου λέει και πηγαίνει στην άκρη της πόρτας κάνοντας μου χώρο να περάσω και έπειτα την κλείνει πίσω μας.
Κοιτάω το σπίτι, ψάχνοντας την μαρία.
«Η μαρία; Είναι εδώ;» Τον ρωτάω.
Με το που ακούει την λέξη "μαρία" από το στόμα μου με κοιτάει κάπως αγριεμένος.
«Ναι εδώ είναι.» Λέει κάπως απότομα αλλά και ευγενικά ταυτόχρονα. «Πάω να την φωνάξω.» Πηγαίνει στον πάνω όροφο.
Μέσα σε 10'' βλέπω την μαρία να κατεβαίνει τις σκάλες με ταχύτητα φωτός.
Γυρνάω και την κοιτάω ενώ έχει ήδη πέσει στην αγκαλιά μου.
YOU ARE READING
"Know Who You Are" |VK| •Book 2•
Fanfiction«Σκάσε!» Φωνάζει και σηκώνει το χέρι του για να με χτυπήσει. «Κάνε το. Σε προκαλώ.» Λέω και στέκομαι στο ύψος μου. «Όχι. Δεν μπορώ. Η αγάπη μου για εσένα με εμποδίζει.» Ψελλίζει. Το δεύτερο μπαμ, επέστρεψε! Η παρακάτω ιστορία είναι το δεύτερο βιβ...