Κεφάλαιο 12

108 19 3
                                    

«Εγώ και ο Βαγγέλης..»

«Ναι;» Την παροτρύνω να συνεχίσει.

«Νεφέλη!» Λέει ο Βαγγέλης μπαίνοντας φουριόζος στο δωμάτιο.

Εγώ κλείνω τα μάτια μου ενοχλημένη γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν μας διέκοψε τυχαία.

«Όχι τώρα, Βαγγέλη.» Λέω και τον κοιτάω εκνευρισμένη.

Η Εύα τον κοιτάει με ένα ειρωνικό χαμόγελο. Ίσως και να τον ξέρει καλύτερα απ'όσο ξέρω ή απ'όσο τον ξέρω εγώ.

«Είναι επείγον.» Επιμένει.

«Βαγγέλη, μιλάμε!» Λέω με σφιχτά δόντια.

Σκύβει το κεφάλι του από την αριστερή πλευρά και τρίβει αμήχανα το σβέρκο του. «Αυτό θέλω να προλάβω..» Ψυθηρίζει.

«Τι είπες;» Λέω με ύφος.

«Όχι τίποτα. Λέω ότι η μαμά σου πήρε τηλέφωνο και ήθελε να μάθει για τις εξετάσεις.»

«Εντάξει έρχομαι.» Του λέω βιαστικά και στρέφω ξανά την προσοχή μου στην Εύα, η οποία για κάποιο λόγο έχει ένα χαμόγελο ικανοποίησης.

«Τώρα έλα ρε νεφέλη..» λέει αγανακτισμένος και με αρπάζει απ'το χέρι.

«Σταμάτα ρε Βαγγέλη, γιατί κάνεις έτσι;» Φωνάζω ενώ τραβάω απότομα το χέρι μου.

Εκείνος με κοιτάει απορημένος.

«Για έλα λίγο μαζί μου.» Λέω φανερά ενοχλημένη.

Τον τραβάω από το χέρι και μπαίνουμε στην τουαλέτα.

«Και τώρα οι δυο μας.» Λέω και με κοιτάει τρομαγμένος.

«Την κάτσαμε.» Λέει γελώντας ενώ κοιτάει γύρω του.

«Πρώτη φορά μπαίνεις στην τουαλέτα του σπιτιού σου;»

«Όχι απλά σκέφτομαι πόσο ρομαντικά είναι εδώ που με έφερες.» Λέει με ένα ηλίθιο χαμόγελο.

«Χα αστείο.» Λέω ειρωνικά. «Δεν μου λες, τι προσπαθείς να κάνεις; Γιατί δεν θέλεις να μιλήσω με την Εύα;»

Εκείνος κουνάει αμήχανα το κεφάλι του πέρα δώθε, προσπαθεί να σκεφτεί δικαιολογία.

«Σε ήθελε η μαμά σου ρε νεφέλη και θα περίμενα πότε θα τελειώσετε τα κουτσομπολιά με την Εύα;»

«Σοβαρά τώρα; Εμένα πας να δουλέψεις; Καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά πότε μου λες ψέματα, Βαγγέλη.»

«Τι λόγο έχω να μην θέλω να μιλήσεις με την Εύα;» Το παίζει αθώος.

«Εσύ θα μου πεις.» Λέω και σταυρώνω τα χέρια μου ενώ κατεβάζω το καπάκι της τουαλέτας και κάθομαι επάνω.

"Know Who You Are" |VK| •Book 2•Where stories live. Discover now