«Βαγγέλη, δεν μπορώ άλλο! Δεν το αντέχω όλο αυτό!» Ψελλίζω, «Με πονάει τόσο πολύ, δεν καταλαβαίνεις; Ο πιο σημαντικός άνθρωπος που είχα σε αυτό το πλανήτη να θέλει το κακό μου.»
«Δεν ξέρω τι πρέπει να σου πω για να σε παρηγορήσω..»
«Δεν είμαι για παρηγοριές, για κλάματα είμαι.» Λέω γελώντας.
«Πήγαινε να ξαπλώσεις και θα ξυπνήσω για να έρθεις να φας, εντάξει;»
«Για να κοιμάμαι είμαι τώρα;» Λέω και σηκώνομαι.
Πηγαίνω στην κουζίνα και βάζω ένα ποτήρι νερό να πιω.
«Πιστεύεις ότι πρέπει να πω στην μαμά ότι ήρθε;» Ρωτάω δειλά.
«Πρέπει να ξέρει, θεωρώ.»
«Δεν ξέρω..» λέω και πίνω το νερό μου ενώ στηρίζω το σώμα μου στον νεροχύτη.
Ασυναίσθητα ανοίγω το ντουλάπι και παίρνω το κουτί με τα ηρεμιστικά.
Είναι της μαμάς μου και συνήθως τα έχει στο κομοδίνο της, αλλά δεν ξέρω γιατί βρέθηκαν εδώ.
Ο Βαγγέλης με το που με βλέπει να παίρνω το κουτί και καθώς πάω να το ανοίξω μου τα αρπάζει απ'τα χέρια.
«Πάλι τα ίδια;» Λέει αυστηρά.
Ξεφυσάω και στριφογυρίζω τα μάτια μου, με ξενερώνει όταν το κάνει αυτό.
«Βαγγέλη, το χρειάζομαι αυτή τη στιγμή για να ηρεμήσω. Δεν θα πάθω και κάτι!» Λέω κακομαθημένα, και πάω να αρπάξω το κουτάκι αλλά εκείνος με εμποδίζει βάζοντας το χέρι του μπροστά μου ενώ παράλληλα κάνει μερικά βήματα πίσω.
«Νεφέλη, ξέρεις πολύ καλά ότι ο γιατρός σου τα απαγόρευσε για την υγεία σου!»
«Αν πάρω πολλά κινδυνεύω, όχι ένα!»
«Την τελευταία φορά ξεχνάς τι είχε συμβεί; Δεν θέλω να πάθω ξανά την ίδια λαχτάρα. Είχα τρομάξει πάρα πολύ εκείνη την νύχτα.»
Μην αναρωτιέστε. Ήταν η περίοδος που πλησίαζε η δίκη του Αχιλλέα.
«Άλλο τότε. Τότε τα ανακάτεψα με ποτό, τώρα όχι γι'αυτό δώσε μου τα!» Λέω απλώνοντας το χέρι μου.
«Όχι νεφέλη! Δεν το συζητάω άλλο.» Λέει τελεσίδικα.
Εγώ βάζω θυμωμένη τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου και τον προσπερνάω πηγαίνοντας στον καναπέ.
YOU ARE READING
"Know Who You Are" |VK| •Book 2•
Fanfiction«Σκάσε!» Φωνάζει και σηκώνει το χέρι του για να με χτυπήσει. «Κάνε το. Σε προκαλώ.» Λέω και στέκομαι στο ύψος μου. «Όχι. Δεν μπορώ. Η αγάπη μου για εσένα με εμποδίζει.» Ψελλίζει. Το δεύτερο μπαμ, επέστρεψε! Η παρακάτω ιστορία είναι το δεύτερο βιβ...