Κεφάλαιο 24

110 14 2
                                    

Για ακόμα μία φορά σκοτείνιασε το βλέμμα του.

Κάθε φορά το ίδιο συμβαίνει όταν αναφέρω το όνομα της Εύας.

«Βαγγέλη, περιμένω απάντηση..» λέω με σοβαρό ύφος.

«Τι θες να απαντήσω δηλαδή;» Λέει γελώντας.

«Κάνεις τον ανήξερο, αλλά δεν θα το συνεχίσω. Δεν έχω όρεξη.» Λέω απαξιωτικά, «ντύσου και πάμε.» Προσθέτω χωρίς να τον κοιτάξω.

«Εγώ λέω να μην ντυθώ..» λέει πονηρά και κολλάει πάνω μου ενώ βάζει το κεφάλι του στον λαιμό μου.

«Βαγγέλη βάλε μπλούζα και σταμάτα τις γλύκες.» Λέω και προσπαθώ να τον αποφύγω αλλά είναι κολλημένος πάνω μου.

Έχει κολλήσει πάνω μου και συγκεκριμένα το κεφάλι του στον λαιμό μου, δεν με φιλάει απλά θέλει να με εκνευρίσει.

Η καυτή του ανάσα πέφτει στον λαιμό μου και με έκανε να ανατριχιάσω. Επιτέλους με φίλησε. Παίρνει τα μαλλιά μου και τα πηγαίνει πίσω στο αυτί μου γιατί τον εμποδίζουν.

Κλείνω τα μάτια μου και δαγκώνω το χείλος μου, έχω ανατριχιάσει ολόκληρη.

Με μία κίνηση με ξάπλωσε στο κρεβάτι και έχει ανέβει επάνω μου.

«Βαγγέλη, όχι τώρα.» Λέω ναζιάρικα.

«Όταν θυμώνεις είσαι πολύ σεξυ, το ξέρεις;» Λέει πονηρά.

«Μου το έχουν πει πολλοί.»

«Τι;» Λέει και καλά εντυπωσιασμένος.

Αρχίζει και με γαργαλάει και τον χτυπάω για να σταματήσει.

Κάποια στιγμή ανεβαίνω εγώ επάνω του.

«Κάνε μου μία χάρη να πάμε μία βόλτα, και μετά θα κάνουμε ότι θέλεις.» Λέω και δαγκώνω το χείλος μου.

«Εντάξει, με έπεισες.» Λέει και πάω να σηκωθώ από πάνω του αλλά με τραβάει, «και μην ξανά δαγκώσεις το χείλος σου.»

«Όπως επιθυμείτε.» Γνέφω.

Σηκώνεται και ψάχνει την μπλούζα του.

«Θα σε περιμένω έξω.»

Πηγαίνω στο σαλόνι ώπου βρίσκω την κυρία Γεωργία και τον κύριο Χρήστο να κάθονται στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση.

«Καλώς την.» Μου λέει με χαμόγελο ο κύριος Χρήστος.

«Θα φύγετε;» Ρωτάει η κυρία Γεωργία.

«Εμ, ναι. Είπαμε να βγούμε λίγο, μιας και ο Βαγγέλης θα έχει υποχρεώσεις αύριο.» Λέω ειρωνικά.

"Know Who You Are" |VK| •Book 2•Where stories live. Discover now