Szeptember 20.
-Ott lesz az edzés? -mutattam a kocsiablakon keresztül egy focipályára.
-Igen, mindig ott van -felelte az öcsém, Ádám.
-Ráchel, akkor én visszamegyek az iskolába, majd jövök, addig figyelj az Ádira! -figyelmeztetett apa.
-Rendben.
Az öcsém régen abban a városban focizott, ahol jelenleg is lakunk, de a környékbeli megyeszékhely csapatának edzője egy tornán felfedezte benne a tehetséget, és elhívta, hogy eddzen az ő csapatában, hiszen ott jobban tud fejlődni. Mi nyilván éltünk a lehetőséggel, így az öcsém most abban a városban focizik, ahova én járok iskolába. Most vagyok 11.-es, de nyelvi előkészítős voltam, szóval már negyedik éve járok középiskolába, a kezdetektől bejárós voltam, és mkst is az vagyok.
Apa és anya tanárok, és ezen a napon délután mindkettőjüknek órája volt, de nem akarták Ádit egyedül otthagyni edzésen, így aztán én vártam meg az edzés végét, majd apa visszajött értünk.
Kiszálltunk a kocsiból, és a pálya felé indultunk. Az edző már ott volt, bólyákat és labdákat pakolgatott. Látszólag mi érkeztünk először. Mikor már csak pár méterre voltunk a lelátótól, ahol az öcsém átveheti a cipőjét, az edző ránk nézett.
-Sziasztok! -köszönt.
Hazudnék, ha azt mondanám, nem volt helyes. A szőke tincsei összevissza álltak, de éppen csak annyira, amennyire kellett, izmos keze és mellkasa feszítette a pólóját, de éppen csak annyira volt kigyúrva, amennyire kellett, gyönyörű kék szeme pesig csak úgy csillogott. Nagyon szexi volt.
-Szia, Beni bácsi! -üdvözölte Ádám, majd lepacsizott az edzővel.
Apa is illedelmesen köszönt, majd megszólalt:
-Elhoztam a lányomat is.
Ezt a mondatot nem igazán értettem, mert szerintem enélkül is rájött, hogy nem a felesége vagyok, hanem a lánya.
-Szia, Bencés Benjámin -nyújtotta a kezét felém.
-Molnár Ráchel -hebegtem, miközben kezet fogtunk. Azt hittem, elájulok.
Nem sokkal később elkezdődött az edzés, én pedig azonnal írtam a legjobb barátnőmnek.
Ráchel: SOS! Az öcsém edzője iszonyat helyes.
Leila: képek követelek.
Ráchel: hogy fotóznám le? Elég feltűnő lenne
Leila: mi a neve, megkeresem.
Ráchel: Bencés Benjámin
Pár perc múlva Leila 11 képek küldött, és kérte, hogy válasszam ki, melyiken van rajta az a bizonyos Bencés Benjámin. Az ötödik képen volt ő.
Leila: elmegy...
Ráchel: mi az, hogy elmegy?
Leila: csak hülyülök, tényleg rohadt helyes.
Az edzés után kifaggattam az öcsémet "Beni bácsiról". Megtudtam, hogy Ausztriában dolgozik focistaként, de csak az edzésekre és a meccsekre megy ki, egyébként Magyarországon lakik, nagyon szereti a gyerekeket, és 24 éves.
Egész este rá gondoltam, és emiatt nem tudtam aludni. Vajon van barátnője? Vagy felesége? Vagy gyereke? Nagy matematikai tudást nem igénylet, hogy kiszámoljam, 7 év van köztünk, ami így elég soknak tűnik, de annyira nem is az. Aztán rájöttem, hogy tök hülye vagyok, és nekem amúgy is Kristóf tetszik.
YOU ARE READING
Az én focistám
RomanceVoltál már szerelmes egy nálad 7 évvel idősebb emberbe? Aki ráadásul a testvéred edzője? Nem? Mázlista vagy... Én már kerültem ilyen helyzetbe. Érdekel hogyan? Csak olvass, és éld át velem az egészet! Jó szórakozást!