6.Bölüm

83 6 2
                                    

   Merabalaaar :D Sonunda yavaş yavaş ana olaylara girebildiğime çok seviniyorum :D neyse ben sizi tutmiyiim :D

     Yarışmada 3. Olduk.Neyse dereceye girmek de bir şeydir sonuçta dimi?

   Ama ben 2. Olan okulun yarışmacılarından olan şıllak kıza çok sinir oldum. Resmen bize nispet yaptı falan.Böyle yarışmada bana bakarak mimiklerini oynatmalar falan.Okula gittiğimizde tutamadım kendimi sinirden ağladım.O arada yanımda Doruk vardı.O da bana teselli vermeye çalışıyordu.Ben nefret ederim insanların önünde ağlamaktan.Çok küçük düşürücü bir olay bence.

   Kesin bir 15 dakika ağladıktan sonra Doruk’un elini bacağımın üzerinde duran elimin üstene koyup parmaklarını parmaklarımın arasından geçirip destek verircesine hafif hafif sıktı.’’Ama ağlama.Yeter bu kadar.İstersen gidelim.Yanındaki çocukları ben alırım.Senden kıza dalarsın.Ha?’’dedi sonlara doğru kaşlarını kaldırarak.

   Bende bunun üzerine gülmeye başladım.O sırada Aylin sınıfa girdi.Sınıfta yalnızdık biz.’’Almi-‘’ Aylin donup kaldı.Sonra gözleri dolmaya başladı.Ve arkasını dönüp hızlı hızlı yürüdü.’’Noldu buna yaa?’’ dedi Doruk.Bu cümleyle kendime gelerek’’Yanlış anladı galiba.’’ Dedim gözlerimle ellerimizi işaret ederek ve elimi çektim.’’Bence do-‘’ gerisini mırıltılı bir şekilde söylemişti.’’Neyse ben bir bizim kızların yanına uğruyım.Saol her şey için.’’ Kocaman bir gülümseme gönderip kapıdan çıktım.

    Alara bahçede bankta yalnız yalnız oturuyodu.Yanına gittim beni fark etmedi.Kulaklıklarını çektim bende yanına oturdum.’’3. olmuşsunuz.’’ Dedi Alara.’’Maalesef ya.Ama bir kıza öyle bir gıcık oluşum kii-‘’ diyerek bütün olayları anlattım. "Aylin de çok tuhaf davrandı.Dorukla aralarında bişeymi var?"dedim. "Dorukla aralarında bişey yok aylinde bişey var."Diye cevapladı Alara. "derken?Nasıl yani?"Diye sordum kaşlarımı kaldırarak "Ya Aylin Doruğu 3 yıldan beri seviyormuş.Ama doruk buna hiç pas vermiyormuş.Aylin platonik takılıyor yani.Ama doruğun bundan haberi yok.’’Dedi.

Aşka KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin