19.Bölüm

188 6 2
                                    

   Meraba arkadaşlaaar :D Multimedyada Almila'nın Partide giydiği elbise var.İlk şarkıyı da videoda attım.Son şarkı ise Murat Dalkılıç-Neyleyim İstanbul'u arkadaşlar.

    Sizi fena halde çok seviyorum. İyi ki varsınız <3 :*

   Sınıfa gittiğimizde yerime oturdum.Doruk bana soru soran bakışlar atıyordum.Ben de ona samimi bir şekilde gülümsedim.Telefonum titredi.Mesaj Doruk’tan.’’Ne bu neşe?Sebebi kimse alnından öpücem.’’ İlk başta gülümsesem de gülümsemem yüzümde dondu.’’Gözlerini oyarım.’’diye cevap verdim.Suratım 5 karış bu arada.Doruk bir an bana baktı.Suratımı görünce gülümsemesi bir anda soldu.Gözlerini kocaman açıp kaşlarını kaldırdı.’’Noldu meleğim?’’diye cevap verdi mesajıma.’’Aylin.’’diyerek mesaj attım.’’Nolmuş Aylin’e?’’diyerek cevap verince telefona bakarak gözlerimi devirdim.Ne yazsam diye düşünürken yeniden telefonum titredi ve ‘’Hee.Şimdi anladım. :D’’ diye mesaj attı tekrardan.’’Doruk,sen iyi misin?’’ diye mesaj attım.Aramızda altı üstü 3 sıra var anca Turkcelli zengin ederiz biz bu kafayla.’’Yoo.Sadece aşığım.’’Gelen mesajla abartılı bir şekilde gülümsedim.Böyle nefesim falan kesildi bir an o derece.Aşık olduğunuz kişiye tekrar aşık olur musunuz?Ben her gördüğümde,her sözüne,her hareketine,her mimiğine aşık oluyorum çünkü.

   Ben böyle gülümserken biri telefonumu çekti elimden.Yok artık?Neyse ki mesajlar bölümünü kapattım o anki refleksle.’’Naber prenses?’’ dedi telefonumla uğraşırken.Sorusunu es geçerek ‘’Ya kulaklığımı çekiyosun falan buna alıştım da telefonumla napcan?’’diye sorduğumda ‘’Oyun oynuyorum.’’ Diye cevapladı. ‘’İyi de benim telefonlarımda oyun olmaz ki.Silerim ben onları boşuna hafızamı dolduruyor.’’ Dediğimde ‘’Ben yükledim zaten.’’ Dedi ve şebek şebek gülümsedi.İnsan böyle şapşik bir şeye kızamıyor da.’’Kendi telefonuna yükleyip oynamayı dener misin bi acaba?’’ diyerek elindeki telefonuma uzansam da kendini geçi çekerek’’Benim telefonda var zaten.Bitirdim ben onu.’’diyerek yine sevimli bir hale büründü.’’Olum işsiz misin sen?Bitirdiğin oyunu bir daha niye oynuyorsun?’’ dediğimde ‘’Sen on defa bir diziyi bitiriyorsun ya.Bu da öyle bir şey.’’ Dediğinde ağzım açık bir şekilde ona bakıyordum.Uzanıp çenemi yukarı doğru ittirip’’Bakma bana öyle tuhaf tuhaf.Uzaylı falan değilim.Sadece iyi bir dinleyiciyim.’’Sözünü bitirdiği an arkasında bir adet Doruk bulunuyordu.

   ‘’Bir sorun mu var meleğim?’’ bu cümle Doruk’tandı.’’Meleğim’’kelimesinin üstüne basa basa.Ya da tepine tepine.Her neyse onun diğer kelimelerden farklı olduğunu anlıyoruz buradan.

   Benim konuşmama fırsat vermeden aynı zamanda telefonumdan da kafasını kaldırmadan cevapladı Selim.’’Bizim aramızda.Sana noluyor?Ordan buradan atlayıp duruyorsun?’’dediğinde.Doruk Selim’in üzerine yürüdü anında Selim telefonu bıraktı ve oturduğu sıradan kalktı.Olay kızışmadan araya gireyim dedim.Ayağa kalkıp ‘’Sakin olun ya.’’ Derken Doruk beni bileğimden tutup çekti.Tek kaşını kaldırarak ‘’Bana mı noluyor?Sen karar versene.’’ Dedi ve o bir kez daha aşık olduğum yamuk gülüşlerinden bir tanesi sergiledi.

   Bunun karşısında Selim’in yerinde başka biri olsa bozulurdu.Ama dediğim gibi Selim de aykırı takılıyor.Bunun üzerine Selim de gülümsedi ve ‘’İşte bu.’’ Diye biraz sesli bağırdı.Sesli bağırdı ne ya?Neyse anladınız siz.

   Bunun üzerine sınıfta bulunanların yarısından çoğu bize baktı.Bakmayanlar da bakanların uyarıları üzerine bize baktı.Yani şu anda herkes bize baktı.

   Sonra fısıldaşmalar falan başladı.Sonra hoca sınıfa girdi.Muhtemelen yoklama almak için.Dediğim gibi artık ders falan işlemiyoruz.Hocadan sonra da Doruk yanıma oturdu.Alara falan da hocadan hemen sonra girip boş bir yerlere oturdular.Hoca yoklamayı aldı ve çıktı.Sonra sınıfa Onur girdi.Mübarek kapıda bekliyor aşkından.

Aşka KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin