7.Bölüm

91 7 2
                                    

   Merabaaa :D Yeni bir bölümle karşınızdayım :D Söyliyceğim fazla birşey yok Sizi çook seviyoruum :* <3

   ‘’Okulda Doruk’u gördüm.Amacım ne bilmiyorum ama onu bulmam lazım sanki yanına gitmem lazımmış gibi hissettim ve onun arkasından gittim.Koridoru dönünce Doruk birden ortadan kayboldu.Ben etrafıma bakarken yürüdüğüm yere bakmıyorum tabi saf gibi.Dipsiz bir kuyuya düşüyorum.O anda kolumdan biri tutuyor.Kafamı kaldırıyorum ve Doruk’un gözleriyle karşılaşıyorum.Ona’’Lütfen beni bırakma,düşmeme izin verme’’ gibi şeyler söylemeye çalışsam da sesimi dahi çıkaramıyorum.Ve sonra Doruk beni tutamıyor.Aşapı doğru uçuyorum.Son gördüğüm şey ise Aylin’in ağlamaktan kıpkırmızı olmuş ama hala dolu dolu olan gözleri oluyor.’’

   Dehşet içinde uyandım.Bundan sonra uyumaya çalışsam da beceremedim zaten.

   Alarm çalınca nihayet kalkabildim.Belki de 2 saattir sadece bunun ne olduğunu düşünüyorumdum.

  Okul kıyafetimi falan giyinip kahvaltıya indim.Babam da bana tuhaf tuhaf bakıyor.En sonunda iyi olup olmadığımı sordu.Bende iyi olduğumu uygun bir dille ifade etsem de tek kaşını kaldırım başını iki yana sallayarak sanırım yemediğini ifade etmeye çalıştı.Bende hala 3. Olduğumuz için üzgün olduğumu söyledim.Artık bunu kafama takmamam gerektiğini kazananların olacağı gibi kaybedenlerin de olabileceği konulu bir ebeveyn konuşması yaptı ve istersem bugün okula gitmeyebileceğimi söyledi.

   Tabii ben okula gitmek istediğimi söyledim ayrı konu.Acayip safım ben dimi? Ama bütün gün evde otursam rüyayı düşünürüm ve kafayı yerim heralde.En azından biraz kafa dağıtmış olurum.

   Okula gittiğimde Alara gözlerini kocaman açıp ‘’İyi misin tatlım?’’ diye sordu.’’İyiyim.’’ desemde o da bana inanmadı.Bugün neden bana kimse inanmıyor ya?

   ‘’Hala dünkü olayı mı takıyorsun?Bugün bir şekilde hallederiiiz.’’ Dedi.Başımı aşağı yukarı doğru salladım.’’Sende başka bişey var.Anlatmayacak mısın?’’ diye sorduğunda kabusumu anlattım.

   Anlattıktan sonra birkaç dakika düşünüp’’Sen Doruk’tan hoşlanıyo olabilir misin?’’ diye sordu.Kesin bir dille ‘’Hayır.’’ Dedim.’’Neden?’’ diye sordu direk.Bursa’ya neden geldiğimi kısaca anlattım.’’Bu senin tekrar aşık olabileceğin gerçeğini değiştirmiyor ama.’’ Dedi Alara.’’Alara,ben kendimi aşka kapattım.Hem aşık olsam ben bilmezmiyim yaa’’ dedim sonlara doğru gülerek.

   O arada Aylinle Selin sınıfa girdi.Önümüzde oturuyorlar zaten.Onlar oturunca Aylin’e birkaç defa seslendim.Ama arkasına dönmedi.’’Ben durumu biliyorum.’’ Dediğimde arkasını dönerken bağırarak’’Neyi biliyorsun ha,neyi biliyorsun?’’ diye bağırdı.O an bütün sınıf bize baktı.Kafamı çevirip bende sınıfa bakarken gözlerim Doruk’un gözleriyle buluştu.Hemen gözlerimi kaçırdım.Amacını bilmiyorum.Sonra Aylin’e dün gördüklerinin aslını anlattım.Hatta Doruk’la arasını yapmasında yardımcı olabileceğimi bile söyledim.Bunu neden yaptığımı bilmiyorum.Sanırım kendimi Alara’ya ispat edebilmek için.Onu ikna edemediğimi düşündüğüm için.

Aşka KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin