17.Bölüm

71 7 4
                                    

Merabalaaar :* Oldukça uzun bir bölümle karşınızdayım.Aslında biraz mutsuz gidicekti ama benim mutlu bir olay yaşamam ardından olumsuz bir şey yazamadım.Neyse siz iyi okumalarr <3 Enn Kocamanından Seviyorum Siziiii <3 :*

   Aylin parti alanına dönmeye karar verip gitti.Bende yalnız kalınca elimde olmadan ağlamaya başladım.Nefret ediyorum değersiz insanlara değer vermekten.Onlar için kendimi üzmekten.Geceler boyunca ağlamaktan nefret ediyorum.

   Aylin’den sonra yanıma Selim geldi.Yok arkadaş.Yalnız kalamayacağım ben.Tabii ben ağlıyordum hemen sildim gözyaşlarımı.’’Prenses sen neden ağladın?’’ diye sordu.Gülümseyip ‘’Ağlamadım.’’ Dedim bende. ‘’Ağlayıp ağlamadığını değil neden ağladığını sordum Almila?’’ dedi.Daha ciddi ama Selim ne kadar ciddi olabilir orası tartışılır.Ben cevap vermedim.Başımı yere doğru eydim.

   ‘’Doruk’la mı ilgili?’’ diye sorduğunda şaşkınlıktan ağzımı inşallah kapatabilmişimdir.’’Yooo.Ne alakası var ki?’’ dedim tedirgin bir sesle.’’Yapma Almii.Doruk’la aranızda bir şeyler olduğunu biliyorum.’’ Dediğinde bu sefer ağzımı kapatamadım sanırım.’’O zaman neden öyle davranıyordun dedğini duyar gibiyim.Çünkü ikiniz de birbirinizden hoşlanıyorsunuz.Çevredekiler biraz dikkat etse gayet net anlaşılır yani.Bende şu işe bir açıklık getirmekte yardımcı olayım dedim.’’dedi.’’Bu yaptıklarının ne yardımı dokundu ki anlamıyorum.’’ Dediğimde ‘’Eğer bir erkek seviyorsa ki Doruk’un gözlerinden anlaşılıyor bu.Neyse devam ediyorum bir erkek seviyorsa kıskanır,sahiplenir.Onun olduğunu herkesin bilmesini ister ki diğerleri bir daha bakmasın.Doruk bunları birden yaşarsa patlar diye düşündüm ve sizin olay da açığa çıkardı.Sizde kurtulurdunuz.’’ Dediğinde gülümsüyordu.’’Aslında olay biraz karışık.Biliyorsun ben de senin gibi okula yeni geldim.Okula geldiğimde Aylin Doruk’tan hoşlanıyordu.Benim de kalbimde bir yara vardı.Ya da ben öyle sanıyordum her neyse.Biz Doruk’u Aylin’e ayarlamaya çalışırken bazı kişiler gelip bana Doruk’un benden hoşlandığını falan söylediler.Kızlar da benim Doruk’tan hoşlandığımı düşündüklerini söylediler.Ben de geçmiş  bir meseleden dolayı kendimi aşka kapatmıştım.Kızları da buna inandırmak için hatta seninle falan taklıyordum.Bu yüzden de Alara sana acayip gıcık oluyor.Her neyse sonra hani sana konu anlatmak için buluştuğumuzda Doruk bana itiraf etti.Ben kendi içimde reddederken dudaklarımdan itiraf sözcükleri döküldü.İşte bu partide de Doruk her ne kadar sinir olsam da bir kızla fazla ileri gitmeden takılıcaktı.Aylin de belki vazgeçer diye düşündük.Az önce Aylin’le lavaboya giderken Doruk’la o kızı gördük.Öpüşüyorlardı.Aylin Doruk’u sevmediğini anladığını söyledi.Söylediğine göre bu sefer karşılıklı aşkını bulduğunu falan söyledi.Ama benim kalbim paramparça şuan.’’ Dediğimde hıçkırarak ağlıyorum.Selim de bana sarılınca kendimi onun kollarında ağlarken buldum.’’Gösteri zamanı.’’ Dedi kısık sesle.Ne demek istediğini anlamamıştım.Ama takacak durumda değildim.

    Arada başıma öpücükler kondurup burnunu başıma dayayıp nefes falan alıyordu.Bu çocuk yine bir şeyler karıştırıyor ama hiç dedektifçilik oynayamıycam.

   Sonra hafifçe doğrulup yüzümü avuçladı ve baş parmaklarıyla gözyaşlarımı sildi.’’Üzülme ama prenses.’’ Dedi.Kalkıp elimi tuttu ve parmaklarını parmaklarımın arasından geçirip sıkıca elimden tuttu.Ben ona napıyon lan bakışımı atarken karşımıza Doruk dikildi.

   ‘’Almila.Konuşmamız lazım.Lütfen dinle beni.’’ Dediğinde ‘’Konuşmamız gerektirecek bir şey mi var?’’ dedim ruhsuzca.’’Almila.Lütf-‘’ derken bir an durakladı.Gözlerin ellerimize kaymıştı.Tabii bu arada Selim’in yüzünde de ukala bir sırıtış oluştu.’’Hiçbir fırsatı kaçırmaz mısın lan sen?’’ diyerek Selim’in üstüne yürüyordu ki aralarına girdim.Arkam Selim’e dönüktü önümde de Doruk vardı.’’Onu mu koruyorsun?’’ dedi gözlerimin içine bakarak.’’Seni mi korumam lazımdı?’’ dedim hissizleşmiş sesimle.Daha sonra arkamdaki Selim elimi tekrar tutup ilerlemeye başladı.

Aşka KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin