9.Bölüm

87 6 2
                                    

Merabaa arkadaşlaar :D Bir bölümle daha karşınızdayıım.Sizi çook seviyoruuum <3

   Kaç defa dile getirmem gerekiyor?Tatil tatil sabahın köründe kalkmak,yada biriyle buluşmanın saçma olduğunu.Hele bu haftanın 5 günü gördüğüm insanlarsa.Bir dakika buluşma fikri benden çıkmıştı!

   Neyse hazırlanıp buluşacağımız yere geldim.Aylin’e baktım.Biraz abartmış sanki ya.Nerdeyse hepimiz kot serisiyiz Aylin az kalsın abiye giyicekmiş.Yüzündeki makyajdan bahsetmiyorum bile!Ben odamın bir duvarımı boyarım o kadar şeyle.Neyse olan olmuş.Şimdi bunu söyleyip moralini bozmayayım.Bu arada şimdi kızın makyajına o kadar laf ettim ben yapmadım mı sanki?Bende de eyeliner,rimel ve parlatıcı var.

   Herkes gelmese de baya bir 10 kişi varız sanırım.Ben,Alara,Aylin,Melek,İrem,Dila,Mert,Ali,Doruk,Özgür.Evet bu kadarız.Bu arada Dila’yla Özgür  çıkıyormuş.Çok da yakışıyorlar abii.Kısa bir şey daha okulda Doruk Mert Özgür üçlü olarak takılıyorlar.

   Tabii biz ergenler olarak yapacak bir şey bulamadık ‘’Doğruluk mu?Cesaretlilik mi?’’oynuyoruz.

   Şişeyi çevirdik.Mert ve Ali’de kaldı.Mert sordu.’’Doğruluk mu?Cesaretlilik mi?’’Ali de ukala ukala ‘’Cesaretlilik.’’dedi.’’Açılışı yapıyoruz o zaman.Git şu karşı masadaki kızların yanına otur.Sana bağırmadıkları yada seni kovmadıkları 5 dakika geçir.’’ Dedi Mert.Ali’nin gözleri kocaman açıldı.Sonra da acı bana bakışlarına döndü.’’Rezil olmasam bari’’Diyerek kalktı.Gitti oturdu normal normal konuştular.Hatta bir ara o kadar kaptırdılar ki birbirlerini tanıdıklarını düşündüm.5 dakika dolduğunda zafer nidalarıyda sırıta sırıta gelerek masaya oturdu.’’Ne konuştunuz olum o kadar?’’ diye sordu Mert.’’Konu dedikoduysa kızlarda akan sular durur.’’dedi salak salak gülerken.

   Sonra tekrar çevirdik.Bana ve Ali’ye gelmişti.’’Doğruluk mu?Cesaretlilik mi?’’Diye sordu.’’Doğruluk bizim işimiz.’’ Diye yanıtladım.’’Bizim sınıfın en yakışıklısı.Sana göre?’’ dedi Ali.’’Ergen misin sen ya?!!’’ diye cırladım.’’Almii,Almii..’’Doğruluk mu?Cesaretlilik mi?’’oynuyoruz lütfen amaa.Kim ergen?’’düşünüyormuş gibi yapıp ukala ukala’’Eniştemiiiiz.’’ Diye yanıtladım Özgür’e bakarak.Ali’nin bir küfür mırıldandığını duyar gibiyim.  

    Sonra tekrar çevirdik.Mert ve Doruk’a geldi.’’Doğruluk mu?Cesaretlilik mi?’’diye sordu Mert.’’Cesaretlilik.’’dedi Doruk da ukala ukala.’’Şimdi şişeyi bir kez daha çeviriyorum.Kapak kısmı kime gelirse onu öpücen.’’Dedi Mert.Çevirdi tekrardan vee kapak kısmı Ayliiin!!.Aylin öyle bir gülümsedi kii yüzünde mi gülümseme gülümsemesinde mi yüzü var karıştı bir an.Sonra Doruk gidip Aylin’i yanağından öptü.O an benim midemden aşağı bir sıcak su döktüler sanki.Ben onlara bakıyordum Alara koluma bi tane geçirip ‘’Nooldu?’’ bakışı attı.’’Daldın gittin??’’ Dedi Alara.’’Bilmem.Yok bir şey.’’diyerek cevapladım.Kaşlarını kaldırarak’’Hıı-hı.’’ Dedi alayla.

   Sonra tekrar çevirdik.Ali ve Doruk’a geldi.’’Mıknatıs falan mı koydunuz lan?’’dedi Doruk hepimiz gülmeye başladık.Ali’’Öhöm öhöö-öm.’’ Diye bizi susturayım derken nerdeyse kusuyordu.’’Soruma geçiyorum.Doğruluk mu,Cesaretlilik mi?’’ Diye sordu Ali.’’Doğruluk olsun bu sefer.’’ Diye cevapladı Doruk.’’Sınıftaki en güzel kız?’’ diye sordu Ali.Doruğun gözleri bir an benimkilerle kesişti.Ve öyle kaldı.’’Yengeniz.’’ dedi sakince.’’Senin yengen olmuyor mu olum?’’ diye sordu Ali.Gözlerini gözlerimden çekerek’’Hıı-hı’’ diye cevapladı Doruk.

   Alara ve Melek bana imalı imalı bakınca gözlerimi kocaman açıp dudaklarımı oynattım’’Ne!’’’

   Bundan sonrası yine böyle saçma sapan soru ve isteklerle devam etti. 

Aşka KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin