Merabalaaar :* Uzun bir aradan sonra aranızdayım.Ayy çok ara kullandığım bi cümle oldu.Türkçe özürlü ben o.O Neyse Hepinizi çook seviyoruum. :* <3 :D
Öğle yemeğine kadarki kısımda odaya çıkmıştım ve bir adet beni bekleyen Alara’yla karşılaştım.Olanları detaylarıyla anlattıktan sonra öylesine konuşuyorduk. Odaya Meriç,Selin ve tayfası girince tabiimuhabbet de biraz bölündü.
Meriç bize doğru gelip gözlerini bana dikerek ‘’Müziğe de döndüğüne göre eski haline de mi dönmeye karar verdin?’’ diye sordu.Eğer düşündüğüm şeyi ima ediyorsa onu elimden kimse alamaz.
Kaşlarımı kaldırıp ona ne diyon lan sen bakışlarımdan birini gönderdim. ‘’Anlamamazlıktan gelme Almila.Cici kız ayaklarını da bir geç.Şöyle söyliyim.Esra,İrem,Aslı,Zeynep ve daha fazlası.’’ Bana imayla bakıp devam etti.’’Bunun erkeklerdeki koleksiyonunda vardı değil mi?’’ kaşlarını zafer edasıyla kaldırdı.
Tamam.Buraya gelmeden önce yaptığım bir sürü aptallık vardı.Bir kaç örnek vereyim.Kız Okan’a bakıyor diye saçma sapan şeyler yapmıştım.Ya da çorap rengiyle pişti olduğum için.Gibi şeyler.Okan’a bakan kızlardan biri özellikle İrem aklımda şuan kız zaten Okan’a platonikmiş.Oyunlarıma cevap vermişti.Daha doğrusu bir kere verebilmişti.İkinci oyunumla okuldan şutlamıştım onu.
Ama ben buraya gelirken yeni bir sayfa açmıştım.Ve bu temiz sayfanın geçmişle lekelenmesini istemiyordum.Ama bu kaltak bunu fark etmiş.
‘’Kes sesini!’’ diye bağırdım hiddetle.’’Neden yoksa bir şeyler mi saklıyorsun Almila?’’ dediğinde salak salak sırıtıyordu.Şimdi dağıtıcam yüzünü o olucak.Sanki daha önce yapmadığım şey değil.Neyse sakin ol Almila.
Kafamı Selin’e çevirdiğimde o da sırıtıyordu.’’Selin’e söyledin mi?’’ dedim dişlerimin arasından. Tek kaşını kaldırarak ‘’Sence?’’ dedi. ‘’Senin belanı si-‘’ diyip üzerine atlayacakken hem Alara kolumu tutunca sözüm de yarım kalmıştı.
Kolumdan tuttuğu gibi ‘’Napıyosun ya?’’ diye bağırarak fısıldadı.Şimdi bunu anlatamam.Hayal gücünüze bırakıyorum. :D
‘’Ne hakediyosa onu.’’ Dedim direk ona dönerek. ‘’Hıı tabi canım sonra da ceza al.’’ Dedi. ‘’Umrumda değil.O çenesini kapayacak.’’ Diye tısladım.
‘’Harbi.O ne demek istedi.Selin bile biliyor.Ben neden bilmiyorum?’’ diye trip havasına girince. ‘’Gereksiz gereksiz şeyler işte boşver.’’ Dediğimde ‘’Sen boşvermediysen gereksiz değildir kanka.’’ Diye yapıştırdı cevabı.Kimin kardeşi bee.Tabii şuan lafı yiyen benim.
‘’Tamam tamam.’’ Diyerek özet geçtim.’’Olum sen bunu saklıyor musun ya?’’ diye çıkıştı bana.’’Tahtına burada devam et bence.’’ Dediğinde ‘’Buraya gelirken çoğu şeyden vazgeçtim Alara.Arkamda bırakarak geldim.’’ Dediğimde. ‘’Evet.Okan’la Berke’yi arkanda bıraktın.Onlar da yanına geldiler.’’ Dediğinde ne demek istediğini anlamadım ama gülümsedim.
Öğle yemeği anonsu yapıldığında yemekhaneye doğru inmeye başladık.Herkes toplandı.Doruk bu sefer bana daha yakın bi sandalyeye oturmuştu.Okan’la Berke bi tabletle inmişlerdi yemekhaneye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Kilit
Teen FictionSevdiğini sandığı kişiyi unutayım derken gerçek aşkı bulan Almila.Bakalım neler olacak? Annesi ile babası 6 yaşındayken ayrılmış bir kız.Çocukluk arkadaşına aşık olduğunu sanan bir kız.Onu unutmaya çalışayım derken aşk kapıyı çalarsa,ama Almila aşkt...