Arkadaşlar bu bölüm geç geldi biraz.Özür dilerim.Evde değildim.Geldiğim gibi oturdum ama bundan sonraki ana olaya hemen geçmeme kararı aldım.Sonra da bu detayı da aydınlığa kavuşturayım dedim.Biraz sıkıcı bir bölüm oldu ama.Bir kaç bölüm sonra olacaklar uhuuuu :D Seviliyorsunuuuz :* <3
Doruk’la ne kadar uzun süre o şekilde kaldık bilmiyorum ama Öğle tenefüsünün bittiğini belirten zille kendimize geldik ve ayrıldık.Kafamı kaldırıp ‘’İstersen aç artık kapıyı artık.’’ Dedim.Sonra da raflara doğru yöneldim.’’Sen gelmiyor musun?’’ diye sordu.’’Şu önden görünenleri biraz toparlayayım bari.Hem aynı anda gitmeyelim.Önce Aylin’le konuşmam gerek.’’dediğimde ‘’Her zaman yanındayım birtanem.’’ Deyip kapının kilidini açıp çıktı.Bende 10 dakika falan oyalanıp çıktım.O kütüphaneyi gerçekten toplayacağımı sanıyorsa o hoca gerçekten fazla şizofren.
Sınıfa gittiğimde Aylin ortalarda yoktu.Zaten birkaç kişiden başka sınıfta kimse yoktu.Diyorum ya bitirdik dersleri devamsızlık olmasın diye geliyoruz.
Ben Aylin’le nasıl konuşacağımı düşünürken tabii ki kulaklığım beni yalnız bırakmamıştı yine.O arada sınıfa Doruk girdi ve kendi sırasına oturdu.Tabii oturna kadar bana o karizmatik gülüşlerinden bir şölen düzenlemişti.
Sonra ben gözlerimi kapatıp Aylin’le konuşmamı kendi içimde prova yapıyordum ki kulaklığımı biri çekti.Ya bunu sinir oluyorum abi.
Tabii ki Selim.Geldi yanıma oturdu.Kızamıyorum da bu çocuğa.’’Naber prenses?Yine nerelere daldın?’’ diye sordu şakayla karışık bir şekilde.Biz öyle havadan sudan falan konuşurken sınıfa Aylin girdi.Ya bu Alara nerde?
Selim benim gerildiğimi anladığında ‘’Sorun mu var prenses?’’Diye sordu.’’Doruk’la aştık sorunlarımızı.Ama Artık Aylin’e açıklamam gerek olanları.İsterse sonra benim yüzüme bakmasın ama benim bu konuşmayı yapmam gerek.’’ Dediğimde omzumdaki elini elimin üstüne koyup ‘’Sıkma canını Aylin bence Doruk’u çoktan unutmuştu.Sadece Aylin’in yapısı böyle.Hayatında bir sorun yada aşk olmadan yaşayamıyor.Moralini bozacak yer arıyor.Ama bence Onur da bu alışkanlıkları değişecek.’’ Dediğinde kalkıp Aylin’e doğru yürümeye başladım.
‘’Aylin biraz dışarı çıkalım mı?’’ diye sordum.’’Tabii.Sana anlatacaklarım var zaten.’’ Diye cevapladı ve biz dışarı çıktık.Bir banka oturduğumuzda Aylin bana fırsat vermeden Onur’un ona bu sabah yaptığı sürprizi anlattı.Onur’la çıkmaya başlamışlar.Onur Aylin’den aslında yaklaşık 3 aydır falan hoşlanıyormuş ama bir türlü söyleyemiyormuş.Aylin bu sefer gerçekten aşkı buluğundan falan bahsetti.Aşk karşılıklı olunca güzelmiş.Allah’ım bir konuşturmadı bu kız beni.
‘’Aylin’cim hayırlı olsun ama ben bir konuya girseydim?’’ diye başladım.’’Ahh pardon Almi ben kaptırdım kendimi seni unuttum.’’dedi bana gülerek.O kadar mutluydu ki şu anda kendi vicdanımı rahatlatmak için bu mutluluğu bozacak olmak yeni bir vicdan yapma sebebi oluşturuyordu.Ama ben söylemezsem de vicdan yapardım.Ben her türlü kendimi yiycem heralde.
‘’Aylin birazdan söyliyeceklerimden sonra yüzüme bakmak istemeyebilirsin.Anlarım bunu.Şimdiden çok özür dilerim Aylin.’’derken bir gözümden yaş akmıştı bile.İşte bu huyumdan nefret ediyorum.Her şeye ağlayabilen bir insan olarak bunu kontrol de edemiyorum.
Aylin bana soru soran gözlerle bakmaya devam ediyordu.’’Aylin,şimdi ben sana Doruk’u ayarlıycam demiştim ya.Doruk’u ayarlarken ben Doruk’tan hoşlanmaya başlamıştım.Ama yine de ayarlamaya çalıştım yemin ederim.Daha sonra Doruk duygularının bu yönde olduğunu açıklayınca ben de ona açıkladım duygularımı.Çok özür dilerim.Beni affetmeni beklemiyorum senden.Bunları sana acı çekmen için falan da söylemiyorum.Sadece senden saklamak istemedim.Özür dilerim.’’derken ben konuşmanın ortasında ağlamaya başlamıştım zaten.Konuşmamı bitirdiğimde de banktan kalkmaya niyetlenmiştim ki Aylin kolumdan tutup beni durdurdu.Kızın iki çift lafı var heralde.Ben olsam daha kötüsünü yapardım diye geçirdim içimden.
‘’Almila bende senle açık konuşayım o zaman.Eğer şu an Onur’a aşık olmasaydım ya da Onur’la bir ilişkim olmasaydı neler yapacağımı tahmin edemiyorum.Ama ben gerçek aşkı buldum.Doruk benim için sadece takıntıymış bunu farkına vardım.Ve işin aslına gelirsek benim de sana açıklamak istediğim bazı şeyler var.Aslında ben de o kadar masum değilim.Yani içini rahat tutmanı isterim.O gün Tuğçe’yle kavganızda Doruk seni kurtarınca Doruk’un gözlerinden anladım senden hoşlandığını.Ama senin isteklerinle yaklaşıksak hayır diyemezdi.Mesela sen bir yere davet etsen Doruk sana hayır diyemezdi.Bu sayede ben de Doruk’a yaklaşıcaktım.Ama bunlar eskide kaldı.Ben de özür dilerim.Doruk’la istediğiniz gibi takılın canım.İnan artık umrumda değil.Gelip her şeyi bana bu şekilde anlattığın için de ayrıca çok mutluyum.Beni bu kadar önemsediğin ve beni de içimdeki vicdan azabından kurtardığın için saol.Bundan sonra arkadaşlığımız eskisi gibi devam etsin.Olur mu?’’ dediğinde benim yaptıklarımın yanında onun yaptıkları ne ki? Diye düşündüm.Ki kız hiçbir şey yapmadı.Sadece düşünceleriydi bunlar.’’Tabii ki olur.Buna çok sevindim.’’diyerek gülümsedim ona.’’Hadi sınıfa gidelim artık.’’ Dedi bana kaşlarıyla okulu göstererek.’’Bence de.Bulalım şu Alara’yı bir de nereye gitti kim bilir;?’’ dedim gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Kilit
Teen FictionSevdiğini sandığı kişiyi unutayım derken gerçek aşkı bulan Almila.Bakalım neler olacak? Annesi ile babası 6 yaşındayken ayrılmış bir kız.Çocukluk arkadaşına aşık olduğunu sanan bir kız.Onu unutmaya çalışayım derken aşk kapıyı çalarsa,ama Almila aşkt...