4.Bölüm

91 8 0
                                    

Veee bugün yine pazartesi.Neyseki ilk iki ders edebiyat da uykum açılıyor o zamana kadar.Şuan da edebiyat dersindeyim ama ben telefonumdan eski fotoğrafları temizlemek için takılıyorum öyle.Tabii hepsinin bende ayrı bir anısı var.

   Mesela şuan ekranımda olan fotoğraf okuldaki konserimizin hazırlığından.Aslında İstanbul’da bizimkilerle bir grubumuz vardı.Ama bu fotoğraf rock konserinden önceydi.Konser deyince öyle aklınıza fazla büyük bir şey gelmesin okulda falan.Annemin imkanları geniş olduğu için kolejdeydim ben.Kolejin de imkanları büyük olduğu için sıkıntı olmuyor böyle şeyler.Genellikle Berke bateride olurdu.Biz Okan’la gitardaydık.Elektro,bas,ritm duruma göre değişerek çalardık.Ama bundan sonra müziğe de bir son vermem gerekiyor.Çünkü Okan’ı tamamen hayatımdan çıkaracağım.Onu aklıma getirenleri de tabii.

    Ama Berke’yle de çok iyiyizdir biz.Onunla belki bu olay yumuşayınca telefonda falan görüşebilirim.Onun gibi bir dostu da o gerizekalı yüzünden kaybetmek istemem açıkçası.

   Neyse günümüze döneliiim.Şimdilik Alara ve Melek’le takılıyorum.Arada onların sayesinde sınıfla tanıştım ama ben şimdilik pek sokulan taraf değilim.Yani isimlerini bilicek kadar tanıyorum.Bence yeterli.

    Bu arada bu bir hafta içinde olanları bir özet geçeyim.Yan sınıflardan Tuğçe diye bir kız var.Ufak bir tartışma yaşadık.

   Ben her boş vaktimde olduğu gibi kulaklıklarımla bütünleşmiş bir şekilde yemekhaneye doğru gidiyordum.Yan sınıflardanmış işte Tuğçe diye bir kızla çarpıştık.Elindeki Meyve suyunu düşürdü saf.Eee ben mi dedim düşür diye?Bu salak bağırmaya başladı bana.’’Dikkat etsene kızım.’’ Sakin ol Almila.Göz devirim tam geçicektim ki kolumdan tutup bu hareketimi engelledi.Sabır.’’Ama oldu mu bu şimdi böyle?Sen bana çarp.Meyve suyumu dök.Sonra özür dilemeden git.’’dedi ukala bir tavırla.Sakin sakin nereye kadar.’’Ben mi çarptım sana ha?Çarpışmak çift kişilik bir olay bunun farkındasındır umarım.Ayrıca kulaklıklarım var görmüyor musun?Çok şikayetçiysen sen yol verseydin.Ayrıca ben mi dedim sana meyve suyunu düşür diye?Düşürmeseydin!O senin beceriksizliğin güzelim.Kartlar açıldığına göre özür dilemesi gereken kişi de senin.’’Sonlara doğru daha sakin konuşmuştum.Tabii Tuğçe de kekeleyip durdu sonra beni itledi tam hamle yapacağım sırada Bizim sınıftan Doruk beni kolumdan çekip arkasına aldı.Ben ne olduğumu anlayamadan da bana dönüp ‘’Bunun yüzünden müdürle papaz olmaya deymez güzelim.’’ Dedi.Ama bunu sessiz söylemişti.Yani ikimiz  de yakın olduğumuza göre bunu sadece ikimiz duymuştuk.Ve beni kolumdan çekerek yönlendirdi ve sınıfa gittik.Sonra ben teşekkür falan ettim.

  Bunun dışında haftanın diğer günleri normal geçti.Tabii okuldakilerin bana tuhaf bakışlarını saymazsak.

 Evveet arkadaşlaaar :D Yeni bir bölümle karşınızdayıım :D Haala ana olaylara gelemediğime inanamıyorum.Neyse okuyucu sayısı yavaş yavaş yükseliyor.Bunun için çok mutluyum inanın.Çook seviyorum siziii <3

Aşka KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin