26.Bölüm

55 6 0
                                    

   Selamlaaar :* Ben karar verdim mutlu hikaye falan yazamıyorum.Ama bence hikayelerde mutlu devam edince biyerde sıkıyor.Ve ben dram hastasıyım.Böyle ne kadar fazla olabiliyorsa o kadar.

  Neyse.Arkadaşlar,düşüncelerinizi yorumlarayark belirtmenizi ve oy kullanmanızı istiyorum.25 bölümü geride bıraktık ama kimse ilgilenmiyormuş gibi hissediyorum.Ve bu gerçekten de iyi hissettirmiyor.

Ama yine de bir kaç arkadaş var.Onları dabıl dabıııııl seviyorumm :* <3 

Almila’dan

   Doruk’la konuştuktan sonra odaya çıkıp kendimi yatağıma atmayı ve düşünmeyi çok isterdim.Ama sizinde karşınızda meraktan delirmiş bir adet Alara bulunsaydı bunların hiç birini yapamazdınız.Benim gibi.

  Konuşmamızdan sonra Doruk’a soğuk davranmaya devam ettim.Çünkü Selin hala etrafındaydı.Her anımı dikizlemek uyarı bakışları atmak falan olmuyor bu işler. O yanındaki gerizekalıdan biraz uzak dursa her şey daha güzel olucak ama yok!

   Bu arada yemekhanedeyiz şuanda.Fotoğrafları verdik.Seçilmesini bekliyoruz.

  ‘’Seçil&Nisa’’ grubu birinci olmuş.Hoca söyledi.Bu akşam bir balo tarzı bir şey olucakmış burada.Evet.Bunu da hoca söyledi.Yaz kampından gitmeyelim diye ne yapacaklarını şaşırıyorlar.Ben böyle düşünürken herkes sevinç nidaları atıyordu.Ve son duyuru.Şarkı yarışması yapılacakmış.

   Ortalarında bulunduğum Berke ve Okan bana imalı imalı baktığında kaşlarımı kaldırıp başımı sağa sola salladım.’’Çocuklar ben müziği bırakalı çok oldu.’’ Dediğimde Okan’ın suratı asıldı.Ama bir şey demedi.’’Saçmalamaz mısın Almila?’’ dediğinde ‘’Yok abi.Gerçekten bıraktım.’’ Dediğimde Berke mırıldanmaya başladı.Büyük ihtimalle küfrediyordu.Okan’a baktığımda yumruklarını sıkmış gözlerini bir noktaya sabitlemişti.Kitlemişti kendini.Ve ne zaman patlayacağını merak ediyordum.

   ‘’Benim yüzümden değil mi?’’ diye sordu Okan bana odaklanıp.Sessizce sormuştu.Bu normal değil.

   ‘’Bak.Okan..Öyle değil.Gerçe-‘’ devam edemedim çünkü Okan bağırmaya başlamıştı.

   ‘’Ne değil Almila?Yapma bunu.Bunu kendine yapma.’’diye bağırdı.Tek söz bile edememiştim.Sonra derin bir nefes aldı ve fısıldadı.’’Bunu kendine yapma.’’

------ ----- ------

    Akşam hazırlanıp aşağıya doğru iniyordum ki Berke ve Okan’ın beni beklediğini fark ettim.Gülümseyerek aşağıya indim.Ve tabii ki ikilinin arasına girdim.

   Yurtun salonuna geldiğimizde etrafına neşe saçan bir kız sahnede mikrofon elinde konuşuyordu.’’Dansa Kaldır’’ gibi bir oyun oynayacakmışız.

  Oyunun kuralı şu erkekler gidip kura çekicek.Çektiği kızı dansa kaldırması lazım.Yani o ikisi dans edecek.

   Birkaç kişi kağıdı çekip kızları dansa kaldırdıktan sora Doruk da piste doğru gitti.Ve fanustan kağıt çekti.Dikkatle onu izliyordum zaten.Ve yalnız değildim.

   Doruk’un önce gözleri kocaman açıldı.Sonra da suratına en şebek olanından bir gülüş yerleştirdi.Gülerek kağıda bakıyordu.Sanırım affetmem kolay olucak.Böyle şebek üzülür mü ya?

   Sonra salonda bir göz gezdirdi.Tabii benimde kanımda bir kıskançlık duygusu yayıldı.Parmak uçlarıma kadar hissettim sıcaklığı.Kim bilir kim çıktı diye seviniyordu.Bu iş bitince ilk işim o kızın saçını başını yolmak olucaktı.

Aşka KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin